Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

Niet iedereen zit te zeiken over een cocktail prikker, het deed gewoon pijn, dat ik nog nooit iets gebroken hebt betekent niet dat dit geen pijn doet, misschien wel minder dan andere dingen, maar pijn deed het wel.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Herinner me net toch zo'n leuke.. Het was voor mij op de een of andere manier niet eens zo heel pijnlijk, maar dat had het eigenlijk wel horen te zijn..

Toen ik nog vrij klein was, mocht ik altijd in het winkelwagentje zitten bij de supermarkt, je kent dat waarschijnlijk nog wel.. Daar zaten ook van die stoeltjes in en zo. Die supermarkten hebben ook allemaal van die leuke marmeren vloeren, niet eens vloerbedekking(:7), nee massief marmer...

Nu was het dus zo.. Ik stond met m`n ma bij de kassa.. en ik dacht "goh, laat ik eens gaan staan".. Je voelt hem al aankomen hè? Ja, precies, ik viel uit het winkelwagentje, head first, knal op de vloer.. M`n moeder dacht dat ik morsdood was, vooral omdat ik maar amper begon te huilen. Iedereen schrok zich dood van de knal die het gaf. Gelijk naar de dokter of het ziekenhuis(weet niet meer) gegaan: Bleek dat er dus helemaal niets aan de hand was. Geen hersenschudding, niets(nu is het natuurlijk ietwat moeilijk om iets te schudden wat je niet hebt, maar toch hè :clown: )... Weet zeker dat als ik iets anders terecht was gekomen dat ik echt een hersenschudding had gehad, als ik zie dat er een meid met een fiets onderuit gaat en daar een hersenschudding van krijgt, dan krijg je van de hoogte van een winkelwagen+hoe lang ik zelf was, vol op de marmeren vloer toch ook wel een hersenschudding normaal gesproken :7... 'T is natuurlijk ook nooit meer goed gekomen :D xD

Geen idee hoe het kan, maar op de een of andere manier had ik vroeger echt een hoofd van beton. Ik heb zo vaak mijn hoofd gestoten, en dan écht hard, en eigenlijk heb ik er nooit echt pijn van gehad...

Ook dacht ik een keer leuk met een skateboard een helling af te gaan. Dat was dan zo'n skateboard dat een voor en een achterkant had, en de achterkant was dan zo naar boven gebogen.. Nou dacht ik: Als ik nou heel hard naar boven ren, dan draai ik me bovenaan snel om, en dan ga ik zitten, en dan rij ik zo leuk naar beneden(dus skateboard verkeerd om)... Toen ben ik volgens mij ook flink op m`n muil gegaan.

Vroeger had ik zo'n tractortje.. Leuk joh, vooral om ermee van een zand-speeltuin-helling dinges af te gaan en vervolgens loeihard over de kop te gaan.. Arm gekneusd. Dat was denk ik nog het pijnlijkste. Weet nog dat ik dezelfde dag nog met m`n arm in het gips alweer met dat tractortje door de kamer crosste :7.

Overigens @ Frankyguy vorige bladzijde: Dat gevoel ken ik ook inderdaad. Dat is inderdaad een vrij erge pijn.. Bij mij was het zelfs zo dat m'n vriendin met een andere jongen had gezoend terwijl ze met mij had, en dat het haar heel erg speet(op dat moment was dat ook zo). Heb het gelijk uitgemaakt, daarna is het nog aan geweest, maar nu blijft het uit.)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee hoe het kan, maar op de een of andere manier had ik vroeger echt een hoofd van beton. Ik heb zo vaak mijn hoofd gestoten, en dan écht hard, en eigenlijk heb ik er nooit echt pijn van gehad...

Heb ik ook gehad, stoot altijd mijn hoofd, voel er niks van.

Link to comment
Delen op andere websites

Over skateboards gesproken, Ik deed een eenvoudige truck die altijd lukte. De bodyswitch: tijdens het rijden je lichaam springend 180 graden draaien zonder en terug op het bord landen.

Nou wou ik het niet alleen flatland proberen, maar in de ramp. Op het moment dat ik terug naar beneden zakte, na de ramp opgereden te hebben, deed ik de truck. Lukte eerst een paar keer niet, dan een keertje wel. Dan deed ik het nog eens en ik landde fout, ik sprong met mijn voet op de tail 'staart' van het board, dat omhoog vloog recht tegen mijn tanden. Mijn lip was volledig kapot, en mijn rechtse bovenste voorste snijtand zat los in mijn gebit. Er was ontzettend veel bloed en iedereen van het skateplein kwam rond me staan. Ik zat heel de tijd mijn tand te bewegen :bonk: En ze zeiden dat ik daarmee moest stoppen.

Ik heb veel geluk gehad dat het skateboard niet in mijn oog of zo is gekomen, anders was ik misschien blind. Het kwam ontzettend hard aan maar deed vreemd genoeg geen pijn.

Mijn tand zag een hele periode grijs, en stond op het punt mijn lichaam voorgoed te verlaten. Maar ik had geen pijn, er was geen zenuw geraakt, en na een tijdje is mijn tand terug witter geworden. Nu bijna 2 jaar later zit hij nog steeds los, maar veel vaster. Ik kan hem 1 mm bewegen. En volgens mij zijn er ook een aantal tanden verschoven. Maar de tandarts zegt dat ik een perfect gebit heb (ik heb vóór het ongeluk beugels en blokjes, bruggen gedragen). Maar toch is er een lichte, tot nu toe ongevaarlijke, breuklijn in die ene tand te zien. :*D

->Je moet je niet zozeer op pijn focussen, je moet het van je af kunnen zetten dat je eronder lijdt. Voor mij betekend pijn niks meer. Zet het gewoon van je af, het is een waarschuwing van je lichaam.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Het pijnlijkste wat ik mee had gemaakt was een val op me scooter van meer dan 50KM per uur, alles lag open. Alleen gelukkig had ik wel een helm op plus een dikke jas aan, dit was zo'n paar jaar geleden gebeurt toen ik perongeluk de rem rechts in had geknijpt op een weg waar je 50 mocht met een knik in de weg. Ach, je word steeds handiger in het verkeer als je een tijdje rijd. Gelukkig was het rustig op de weg op dat moment toen die tijd, anders had het heel anders kunnen af lopen vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Het pijnlijkste wat ik wel eens heb meegemaakt is dat de Tandarts een keer vollop door een wortel/zenuw van mij heen boorde. ik schreeuwde het toen uit en heb die boormachine net niet gesloopt.

Ook heb ik wel eens geestelijke pijn gehad vanwege vrouwen.. maar dat is een lang verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Pijn kan je natuurlijk verschillend opvatten... emotionele pijn bijvoorbeeld, hoofdpijn, buikpijn of gewoon pijn door een schaafwond. Ik weet in alle gevallen niet echt een enkel moment er uit te halen te noemen waarbij ik ze kan onderscheiden in prioriteit.

meestal vind je het allemaal niet echt leuk op zo'n moment :bonk:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Qua lichamelijke pijn toch weer een hoogstandje vandaag... Bijna kokend water over mijn rechterhand, halve hand eerstegraads verbrand. Niet heel ernstig maar het doet wel pijn en kan toch wel een goeie rode plek achterlaten voor lange tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Pijnlijkste is moeilijk om te zeggen.

Heb Reuma en ben door een vrachtwagen aangereden. Reuma duurt een stuk langer, maar een vrachtwagen is ook niet echt een gezellig voertuig om door aangereden te worden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...