Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

Ik heb nog geen mentale klappen gehad, geen grote tenminste

Het geen wat het meeste pijn deed was de kleinste val van mijn leven.

Ik zat in groep 4, we mochten buitenspelen, ik ging met 2 vrienden de schippers van de kameleon spelen op het NATTE picknicktafeltje

Het ging een tijdje goed tot ik viel, met mijn oor langs de punt van de tafel, het begon meteen te bloeden en ik werd naar de keuken gebracht om er pleisters op te doen, ik heb een tijdje met die pleisters gelopen tot mijn vader zei, we gaan naar biddinghuizen naar de dokter om naar je oor te laten kijken. we gingen naar biddinghuizen en die dokter zei van ja, het had 3 uur geleden al gehecht moeten worden, toen heeft hij er een verbandje omheen gedaan en toen begon de pijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebeurde allemaal deze zomer, ik en mijn buurjongen ging trampoline springen, hij in zijn tuin, en ik in de mijne. En toen gingen over het op elkaars trampo springen, en dus ik sprong, maar ik haalde de trampoline niet, dus ik stuiter met mijn klokkenspel vol-op op het hek.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb veel voetbalblessures gehad de afgelopen jaren, je kan het zo gek niet bedenken, maar het meest pijnlijke gebeurde me een aantal maanden geleden toen ik een sliding inzette, de spits van de tegenstander op m'n zaakie ging staan en er dus mooi 3 hechtingen in mochten die avond. Overigens wel de wedstrijd uitgespeeld (was nog een kwartiertje) en pas achteraf gemerkt dat het zo ernstig was.. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had m'n been eens gebroken, en voor hij in het gips lag ben ik gevallen, en dat deed VERSCHRIKKELIJK VEEL PIJN !

Nog niet zo pijnlijk als die gast van de teelballen hierboven dus :puh:

Ook heb ik m'n hoofd gestoten aan een botsautootje [whiplash] en heel dat karretje vol bloed. :7

Ik kan de pijn in m'n achterhoofd nog voelen.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

En ze moesten er ook weer lekker uitgehaald worden.. geen aanrader :clown:

Je houdt geen ballen over!

Het gebeurde allemaal deze zomer, ik en mijn buurjongen ging trampoline springen, hij in zijn tuin, en ik in de mijne. En toen gingen over het op elkaars trampo springen, en dus ik sprong, maar ik haalde de trampoline niet, dus ik stuiter met mijn klokkenspel vol-op op het hek.

Allemaal deze zomer?

Pfoe, jochie toch! het zal je maar gebeuren!

Link to comment
Delen op andere websites

Linker pols gebroken, en...

Deze is echt dom, :$

Ik ging met 5 km/ph van een kleine schans af, zoiets:

schans1.jpg

Maar dan op een skatebaan, ik kwam met me voorwiel verticaal op de grond, ging over me stuur heen en kwam met me gezicht op het harde grond.

Resultaat: Lip open, neus scheef, schrammen en heel m'n gezicht onder het bloed.

Eenmaal thuis aangelopen was me zus van 23 alleen thuis, zei zo droog: Agosie, kom eens effe. Haalt ze een doek achter zich vandaan vol met Cognac ( Sterke drank ) , en drukte dat tegen me lippen aan. Aangezien lippen zeer gevoelig zijn, waren ze dit keer wat extra gevoeliger :7

Link to comment
Delen op andere websites

eeeh, een keer met mijn poot op de ijzeren latjes van het bed gevallen, waar die houten planken waar de matras op ligt ligt (?rare zin?) met mn blote poot dus keihard op dat ding geflikkerd (vraag niet hoe ik dat geflikt heb). Een klein stukje van m'n kleine teen eraf :puh: plus 5 hechtingen in één kleine teen! Maar toen... moesten die hechtingen er ook weer uit... mijn huid was er ondertussen weer helemaal over heen gegroeid, en het deed @#$!%^&*~!@! pijn om die hechtingen er weer uit te laten halen!

Mooi verhaaltje he? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat iemand fysieke pijn als ergste pijn kan noemen. Mentale pijn is zoveel erger. Bijvoorbeeld toen mijn vader te horen kreeg dat hij kanker had, toen mijn opa overleed, toen mijn hondje overleed (recente wond), toen ik te horen kreeg dat mijn rug naar de klote is, alle ruzies in mijn familie...

Zit ook wat in, zo had de vraag niet eens opgevat. Stom, eigenlijk...De grootste mentale klappen die ik heb gehad ga ik hier niet posten, maar het zijn er wel wat.

Of het nou over fysieke of mentale pijn gaat; iedereen heeft een andere grens. Wat voor de een pijn doet, kietelt bij de ander.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...