Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

Een punaise in mijn nederige geslachtsdeel..

Wat ben jij dom :7 Even serieus hoe de fak douw jij een punaise in je piemel...? :?

Fiegel was aan het experimenteren :$

Ja, laat hem nou, hij was gewoon het kijken welk plekje hem meest gevoeligste is, jwz, voor later het meeste genot in bed :clown:

Dan pak je de stofzuiger toch, niet de punaise? Of zie ik het verkeerd..

Ja, maar stofzuigers geven geen genot op verschillende plekjes, ze zuigen alleen maar, punaises daar in tegen kun je kiezen waar ze je 'genot' geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel veel toen ik klein was fietste ik heel hard en reed vollop tegen een boom aan....( :puh: )

En toen ik iets uower was viel uik en lag heel m'n neus open. Een oorsonteking was ook erg pijlijk...

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

_O_ @ Fiegel, die probeert dat??

Mijn pijnlijkste moment zal zijn geweest dat ik door de glazen tafel bij mijn opa zakte. Deden wij altijd als we daar waren, maar toen ineens met Pasen zakte ik erdoorheen. Een gedeelte van mijn linkerknie lag open, en moest glas uitgehaald worden. Heb er een litteken aan overgehouden. :schater:

Qua schaamte zal ik toch moeten kiezen: Ik viel 1x tijdens de avondvierdaagse doordat ik achter me keek, naar rechts liep, tegen een hek aan liep en toen met mijn hoofd op de grond, óf dat ik met mijn fiets de bosjes in reed terwijl ik achter me keek :schater: . Beide waren niet echt pijnlijk, alleen aan die van avondvierdaagse hield ik wel een flinke hoofdwond over.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Van mijn voortanden een stuk afgebroken, en ook een keer een hechting gehad door een rare beweging op een glijbaan, weet het niet zo goed meer, toen ik 4/5 was.

Ik heb ook zoiets meegemaakt, maar bij mij zat er een gat in mn voorhoofd van 10 cm! :N

Link to comment
Delen op andere websites

Muaa.. ongeveer 6 jaar geleden was ik keeper.

Tijdens een wedstrijd kwam de bal door een duik alleen op mijn hand.

Ik lig nog schuin en net toen ik die bal had gepakt kwam een speler zo hard met zijn noppen naar mijn hart.

Oh mijn god, dat was denk ik het pijnlijkst wat ik tot heden heb meegemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Muaa.. ongeveer 6 jaar geleden was ik keeper.

Tijdens een wedstrijd kwam de bal door een duik alleen op mijn hand.

Ik lig nog schuin en net toen ik die bal had gepakt kwam een speler zo hard met zijn noppen naar mijn hart.

Oh mijn god, dat was denk ik het pijnlijkst wat ik tot heden heb meegemaakt.

ja, gisteren in het voetbal ook!

Ik kreeg een tackle te verduren van iemand die met zn 2 lompe voeten, me van achter tackelde en slechts geel kreeg! :'(

Link to comment
Delen op andere websites

uhhm,ik denk die ene keer dat ik mijn moeders oudere vriend onwetend een beetje boos had gemaakt ofzow,ik weet nog de eerste klap,en daarna werd ik wakker in het ziekenhuis,en alles deed pijn,echt alles! :N daarna was ik naar mijn vader gegaan

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn allerpijnlijkste moment was toch wel een val met mountainbiken vorig jaar. In Engeland ging ik met een aardig snelheidje van ongeveer 60 km/u van een hoge heuvel af. Onderaan zat een kuil, die niet te zien was door de vele struikjes. Je raadt het al, ik met 60 km/u die kuil in. Het was net een springschans. Ik werd van mijn fiets af geslingerd en kwam ongeveer 15 meter verderop met mijn hoofd tegen een boom terecht. Ik deed mijn ogen open in de ambulance, blijkbaar had ik mijn linkerarm en been gebroken en had een flinke hersenschudding. Ben er nu weer bovenop en ik heb er gelukkig niets aan over gehouden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...