Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

Kokend water over mijn been gehad (gelukkig had ik een broek aan dus geen litteken maar deed wel veel pijn :7 ).

Paar keer keihard op mijn knie geslagen onder het drummen :D .

Oja, iets vergeten, nu denk ik eraan...

Ik wilde een keer Cup-A-Soup maken, en toen kreeg ik 3 liter vers kokend water over mijn buik heen. Resultaat; een 3de graads brandwond van ongeveer 15 á 20 CM lang bij ongeveer 10 á

15 CM breed.

En dat 9 uur 's morgends... :puh:

Pijnlijk... :cry: . Was je zeker wel klaarwakker :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Een punaise in mijn nederige geslachtsdeel..

Hoe heb jij dat in hemelsnaam voor elkaar gekregen.

Op de grond gaan liggen in je ondergoed en dan op een punaise gaan liggen :7 .

Edit: Om onder de kast te kijken :) .

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo ga je dan op de grond liggen in je ondergoed :7

Maargoed ik heb eerst met voetbal geprobeert een bal te koppen, Maar ipv de bal te raken, Raak ik de lat :7

En daar lig je dan twintig minuten bewusteloos op t veld.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik 12 was met zeeklasse in de school,ik viel doodleuk met mn kin op een radiotor.

bloeden dat dat deed,ik naar het ziekenhuis,1uur moten wachten eer die pipo mn kin hechte.

3 hechtingkjes zonder verdoving.

Voelt gelijk er iemand met een schaar in je huid knipt.

Oh ja en gisteren tijdens mn revalidatie mn spier uitgerekt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik 12 was met zeeklasse in de school,ik viel doodleuk met mn kin op een radiotor.

bloeden dat dat deed,ik naar het ziekenhuis,1uur moten wachten eer die pipo mn kin hechte.

3 hechtingkjes zonder verdoving.

Voelt gelijk er iemand met een schaar in je huid knipt.

Oh ja en gisteren tijdens mn revalidatie mn spier uitgerekt :duh:

Mijn kin is ook al 2 keer gehecht :tu:

Ik was tijdens LO naar boven aan het klimmen op zo'n hangtouw, eenmaal boven, had ik per ongeluk losgelaten...

De tweede keer was ik tegen een stenen brievenbus gevallen...

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag, met ringzwaaien bij gym gingen we heen en weer zwaaien en toen knapte het koord bij de hangvat, aardig hoge en snelle val gemaakt. En verkeerd geland ook nog. Nu voel ik vooral nog pijn op sommige delen van mijn lichaam (verschillende plekken) en kan niet lopen op mijn voet. Misschien gebroken. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een omhaal maken met voetbal, en met men poot op de lat geknald, Toen viel ik op men rug.
Maargoed ik heb eerst met voetbal geprobeert een bal te koppen, Maar ipv de bal te raken, Raak ik de lat :7

En daar lig je dan twintig minuten bewusteloos op t veld.

Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om met een omhaal en een kopbal de lat te kunnen raken? Zit je soms ook nog is op turnen ofzo?

Het pijnlijkste wat ik heb meegemaakt... Ik denk toch 6 verdovingsnaalden in m'n tandvlees toen mijn kies moest worden getrokken. Sindsdien heb ik echt een vreselijke angst voor naalden, ben toen ook half flauwgevallen en als ik aan die pijn denk val ik bijna weer flauw. :puh:

Ohja, toen ik 9/10 was ben ik met een schoolvoetbaltoernooi tijdens 't keepen ook nog is met m'n gezicht vol tegen de paal gedoken. Een tand eruit en een tand half afgebroken, dat deed ook aardig zeer.

Link to comment
Delen op andere websites

Het pijnlijkste wat ik heb meegemaakt... Ik denk toch 6 verdovingsnaalden in m'n tandvlees toen mijn kies moest worden getrokken. Sindsdien heb ik echt een vreselijke angst voor naalden, ben toen ook half flauwgevallen en als ik aan die pijn denk val ik bijna weer flauw. :puh:

Ohja, toen ik 9/10 was ben ik met een schoolvoetbaltoernooi tijdens 't keepen ook nog is met m'n gezicht vol tegen de paal gedoken. Een tand eruit en een tand half afgebroken, dat deed ook aardig zeer.

Dan hoeft die tand er tenminste NIET meer uit bij de tandarts :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij:

Heel stom met skates naar voor springen en om mijn elleboog landen, een mooie breuk die 4 weken moest helen xd

Ik heb ook eens een autokoffer op mijn hoofd gehad deed erg veel zeer.

Mijn hond beet mij eens perongeluk in mijn arm, mijn aders zwollen op heb daar 2 weken mee rondgelopen deed veel pijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een punaise in mijn nederige geslachtsdeel..

Wat ben jij dom :7 Even serieus hoe de fak douw jij een punaise in je piemel...? :?

Fiegel was aan het experimenteren :$

Ja, laat hem nou, hij was gewoon het kijken welk plekje hem meest gevoeligste is, jwz, voor later het meeste genot in bed :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een punaise in mijn nederige geslachtsdeel..

Wat ben jij dom :7 Even serieus hoe de fak douw jij een punaise in je piemel...? :?

Fiegel was aan het experimenteren :$

Ja, laat hem nou, hij was gewoon het kijken welk plekje hem meest gevoeligste is, jwz, voor later het meeste genot in bed :clown:

Dan pak je de stofzuiger toch, niet de punaise? Of zie ik het verkeerd..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...