Jump to content

Wat is het pijnlijkste dat jij hebt meegemaakt?


Doggi

Recommended Posts

Ja daarstrak nog, was wel niet het pijnlijkste maar zeker kut!

Ik had m'n jas achterop mn fiets gelegd en tijdens het fietsen kwam die tussen m'n spaken terecht -_-"

Resultaat ik flikker op de grond en schuif nog zo'n 10 meter door, en kom tot stilstand in de berm.

Resultaat : Hersenschudding, gekneusd scheenbeen, gekneusde hand, Last van mn ribben.

Achja het doet alleen maar pijn als ik adem haal :)

Heerlijk - #Not!

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik nog in Groep 4 zat was ik een keer met me duim tussen de deur gekomen, pijnlijk was dat ( later vroeg de juf wat ik had gedaan :7 )

En vroeger toen ik nog klein ukkepukkie was, was ik van de trap afgeknikkert. Dat was rollen over de treden en lag beneden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een duim tussen een deur of wat daarop lijkt is altijd pijnlijk, maar het is nog pijnlijker als je er lang tussen blijft.

Ik deed de schuifpui dicht en kwam met mijn vinger er tussen. Een schuifpui is super moeilijk open te maken als je met je vinger er tussen zit en dan is het nog moeilijker als je ongeveer 9 jaar bent. Ik bleef er wel 10 seconde tussen zitten en of dat nog niet genoeg was hadden we de volgende dag een lange schrijftoets, en ik kon zo moeilijk schrijven met die vinger maar ik moest hem doen. :cry:

Arme ik :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik was een keer uitgegleden voor het gat van de badkamer ( de deur stond dus gewoon open ) er was een klein verhoogd stukje en daar kwam ik met m'n achterhoofd op terecht, ik moest huilen en naderhand deed het geen zeer en dacht ik van me eigen; waarom huil ik nou ? :clown:

Verder was ik vroeger ook nog eens van de trap afgerold en ik denk dat ik daar een zere plek op me nek heb overgelaten.

En verder heb ik geen idee of ik nog iets ergs heb meegemaakt, nog wel wat familie gebeurtenissen maar ik weet niet of iedereen dat wilt weten..

Link to comment
Delen op andere websites

Het pijnlijkste ooit is sowieso mijn gebroken arm die ze recht gingen duwen........

Ik werd ook niet verdoorfd voor ze dit gingen doen omdat mijn gebroken arm hiervoor niet pijn deed

Link to comment
Delen op andere websites

ik was aan het trainen op me bmx toen werd ik afgesneden door een ander en

viel ik precies op het steen toen naar het ziekenhuis gegaan bleek me kaak

uit de kom te zijn de val was niet zo erg alleen het terug zetten van me kaak was geen pretje

Bewerkt: door henk_NL
Link to comment
Delen op andere websites

Het pijnlijkste dat mij ooit is overkomen, hmmmm:

Ik denk toch dat ik dan moet zeggen dat het door een glazen tafel zakken het meest pijn heeft gedaan. Deden we altijd als we bij mijn opa waren, konden we net naar buiten kijken. Alleen toen zakte ik door de tafel heen. Resultaat: Tafel kapot, stukjes glas in mijn been en dat op een Pinksterdag geloof ik. Nu een litteken op mijn been.

Al is het lopen tegen een hek, en vervolgens op de grond vallen, tijdens de laatste dag van de avondvierdaagse een waardige nummer 2 :) Gezicht was toen best wel kapot, na de finish eerst even na laten kijken alvorens een lintje te halen. Lekker slim, achter je kijken en dus niet letten op waar je heenloopt.

Link to comment
Delen op andere websites

3.5mm loodje je poot inknallen. allemaal bloed kreng zat in mijn bot. Allemaal verdovingen en shit.

Wees maar happy dat je hem niet tegen je hoofd hield, dat levert maar één verdoving op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...