Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

Wat een gedoe hier toch weer :{

Maarja...

Ik heb ben laatste paar dage dus niet meer online geweest vanwege een virus

ik ben echt alles kwijt al me modellen :-( al heb ik 3ds max kunnen redden;) maar ik kom laatste tijd ook niet zoveel om models te showen aangezien ik nog een pak huiswerk moet maken 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er weer goed uit, ben benieuwd waar dat naar toe gaat.

Danny: Gaaf dat iemand er even uit springt als 'onbekende' modeler op dit forum en met dergelijke models aan komt zetten! Het idee is erg gaaf en de uitwerking ziet er tot nu toe erg goed uit. Ben benieuwd of je het model ook fatsoenlijk ingame gaat krijgen. Je zou er een paintjob op kunnen plakken en de template erbij releasen, zodat iedereen z'n eigen skins kan maken. Misschien een gaaf ideetje?

Ben zelf de laatste tijd weer wat meer met MTA bezig, vooral scripts maar ook nog wel modeling. Ben momenteel met een Trackmania-achtige F1-wagen bezig die de Infernus moet gaan vervangen. Leuk detail: maar 1542 poly's, ga dat nog verminderen als 't even kan.

wip1f.png

wip2t.png

wip3p.png

Ik ben bezig een bepaalde server van een identiteit te voorzien, qua voertuigen, maps, scripts etc. Ik heb de Sandking vervangen met een 'ruigere' Mesa versie, plus logo van de community:

screenmu.jpg

Verder nog kleine, ronddraaiende 'advertisement' objects voor ingame, die admins dmv een command kunnen plaatsen:

afbeelding1n.jpg

Dat was 't wel zo'n beetje. Ik ben de laatste tijd redelijk inactief, omdat ik vrijwel alleen in de modding fora te vinden ben en daar, naar mijn mening, op dit moment geen reet te beleven valt. Dat jullie 't effe weten.

[Edit] F1-waggie even snel ingame geknald om te kijken of de verhoudingen beetje klopten, hoe CJ zit etc. Wat zitten tweaken, resultaat:

ingame1q.jpg

Textures etc. missen allemaal nog, maar dat is wel duidelijk denk ik.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het hier toch... dood XD

@gimzo netjes die robot hoofd, misschien een idee om aan de zijkant ofzo een klepje voor batterijen te maken of iets anders? :puh:

@puma je race wagentje ziet er stoer uit :puh: En zouden de wieltjes iets ronder mogen? bloos.gif ondanks dat ie zo low-poly mogelijk moet zijn :puh: want nu zou je haast denken dat je over de weg hobbelt XD

En ik heb op me pctje me recovery van de motor gevonde, al ben ik wel heel wat dingen kwijt....

Maarja hier is ie dan weer ik wil hem in het teken van de dollar maken XD al heb ik het gevoel dat een bepaald iets een beetje.... te overdreven is :puh:

kopievanchopper.png

En zou iemand mij een foto van de hellfury willen sturen? Een foto van het motorblok van dichtbij zodat ik kan kijken hoe die in elkaar steekt :puh: want het motorblok is best lastig.....

Link to comment
Delen op andere websites

Die $-tekens op de handlebars vind ik nog wel gaaf, maar dezelfde toepassing op de stang die daar naar onderen loopt vind ik er niet uitzien.

Ik vond het er zelf ook niet uitzien :7 maarja als je het niet probeert weet je ook niet hoe het eruit ziet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@puma: je heli is in een woord "geweldig" :puh: ik kan er eigenlijk geen commentaar op geven XD

Ik ga het mezelf makkelijker maken met choppers maken :puh: ik ga eerst een basis maken zoals het frame en motorblok zodat het allemaal wat gemakkelijker word.

chopperengine.pngEDIT:Nou zeg behoorlijk dood hier :{ maarja ben verder gegaan met m'n verassing:

chopper2z.png

chopperv.png

Ik moet voor de olie tank enzo nog slangetjes maken en voor de motorblok naar de tankt maar ik weet niet zo goed hoe ik dat het beste kan doen :{

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...