Jump to content

Picture post & commentary.

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat ziet er echt bruut uit :puh:. Het is inderdaad dood hier, ook de reden dat ik hier zo bar weinig post: er wordt alleen nog maar aandacht gestoken in domme texturemods en modelmods hebben alle respect verloren.

Je model zelf ziet er echt goed uit, niks op aan te merken eigenlijk.. Ik heb zelf geen reet verstand van motoren, noch van auto's en hoe de motor werkt, dus ik vind 't allang tof dat je 't zo uitgebreid doet. Keep it up, jij blijkt de enige die nog actief aan het modelen is.

Geplaatst:

Dat ziet er echt bruut uit :puh:. Het is inderdaad dood hier, ook de reden dat ik hier zo bar weinig post: er wordt alleen nog maar aandacht gestoken in domme texturemods en modelmods hebben alle respect verloren.

Je model zelf ziet er echt goed uit, niks op aan te merken eigenlijk.. Ik heb zelf geen reet verstand van motoren, noch van auto's en hoe de motor werkt, dus ik vind 't allang tof dat je 't zo uitgebreid doet. Keep it up, jij blijkt de enige die nog actief aan het modelen is.

Dankje en tips om hem nog mooier te maken zijn altijd welkom he :puh:

En misschien heel misschien is het een idee om een speciale handtekening te maken voor deze topic zodat het wellicht misschien aandacht trekt.... of misschien iets anders wat aandacht trekt zodat er weer wat meer modellers komen.

Geplaatst:

Ik denk niet dat dat veel zin heeft, als mensen het kunnen komen ze vanzelf wel en om het een beetje te kunnen moet je ook veel oefenen :puh:.

@motorblok: Ziet er erg goed uit, lekker gedetailleerd en gechamferd. Bij die cilinder onderaan is die rand wel een beetje vreemd, of hoort dat zo?

@gehele frame: Wordt al een mooi geheel, alleen zie ik wel een paar bugjes: De eerste afbeelding, en dan het object na het spatbord. Er zit daar een beetje vreemde hoek, ik zou daar nog eens naar het wireframe kijken.

Ik heb zelf ook wel eens een motor gemaakt (best wel lang geleden), misschien heb je er nog wat aan. Het is een slappe video van het release topic, verkeerde muziek eronder en het stuur is veel te groot wat ik nooit meer aangepast heb, maar misschien kan je nog een beetje naar het motorblok oid kijken.

Edit: Nu ik de video weer eens opnieuw bekijk zie ik dat het motorblok eigenlijk erg simpel is en heeft minder onderdelen dan jou huidige, dus: /ignore :puh:.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk niet dat dat veel zin heeft, als mensen het kunnen komen ze vanzelf wel en om het een beetje te kunnen moet je ook veel oefenen :puh:.

@motorblok: Ziet er erg goed uit, lekker gedetailleerd en gechamferd. Bij die cilinder onderaan is die rand wel een beetje vreemd, of hoort dat zo?

@gehele frame: Wordt al een mooi geheel, alleen zie ik wel een paar bugjes: De eerste afbeelding, en dan het object na het spatbord. Er zit daar een beetje vreemde hoek, ik zou daar nog eens naar het wireframe kijken.

Ik heb zelf ook wel eens een motor gemaakt (best wel lang geleden), misschien heb je er nog wat aan. Het is een slappe video van het release topic, verkeerde muziek eronder en het stuur is veel te groot wat ik nooit meer aangepast heb, maar misschien kan je nog een beetje naar het motorblok oid kijken.

-filmpie-

Edit: Nu ik de video weer eens opnieuw bekijk zie ik dat het motorblok eigenlijk erg simpel is en heeft minder onderdelen dan jou huidige, dus: /ignore :puh:.

Dat is het hem nou juist ik wil proberen dat beginners en de wat meer ervaren weer interesse krijgen om te gaan modellen en het dus te gaan leren.

Ik ga het denk ik toch maar proberen misschien werkt het en als je het niet probeert kom je het nooit te weten hé.

Overigens ik maak zo nog wel een wireframe render zodra ik weer heb uitgevist hoe het moest XD.

EDIT: was vergete filmpje weg te hale :puh:

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:

Beste is gewoon een screenshot uit de viewport, maar je kan ook een material geven en daar het hokje "wire" oid aanvinken.

Geplaatst:

Beste is gewoon een screenshot uit de viewport, maar je kan ook een material geven en daar het hokje "wire" oid aanvinken.

Gelukt :puh: :

chopper2.png

chopper.png

Geplaatst:

chopper2.png

chopper.png

Je wire ziet er niet echt gezond uit maat.

Geplaatst:

-plaatjes-

Je wire ziet er niet echt gezond uit maat.

Ikk weet het heb er teveel mee zitten rotzooien maar ik ga denk ik dat stuk dat de tank en de achterspatbord verbind wegdoen en hem anders maken.

Maak er maar wat moois van

-plaatje-

@S-te-Fan : je model is erg goed gelukt ik kan er zowat niets aan opmerken maar zou ik een wire mogen zien? ^^ ik wil namelijk wel eens zien hoe je models er in wire uitziet :puh:

EDIT: kijk me nieuwe sig :puh:

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:

Dat is al behoorlijk veel verschil :puh:

En komt er ook nog een stereo installatie enzo bij? Ik neem aan van wel he :puh:

Zo ja, ik kan niet wachten tot het eind resultaat.

Geplaatst:

En komt er ook nog een stereo installatie enzo bij? Ik neem aan van wel he :puh:

Nee, geen stereo installatie, heb'm gemaakt voor iets anders ;).

box2f.jpg

Geplaatst:

Ahh okej :puh: Bij je box euh achter dat gaas achtige gedoe zit ook meestal zon bol achtig dingetje zoals dit.

Ahh okej :puh: Bij je box euh achter dat gaas achtige gedoe zit ook meestal zon bol achtig dingetje zoals dit.

Weet ik, ben alleen nog niet klaar.

phreakerz1.jpg

Bewerkt: door S-te-Fan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...