henkjansmith Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Dat is al behoorlijk veel verschil En komt er ook nog een stereo installatie enzo bij? Ik neem aan van wel he Zo ja, ik kan niet wachten tot het eind resultaat. Nee, geen stereo installatie, heb'm gemaakt voor iets anders . Ahh okej Bij je box euh achter dat gaas achtige gedoe zit ook meestal zon bol achtig dingetje zoals dit. Weet ik, ben alleen nog niet klaar. [ i m g]http://img171.imageshack.us/img171/12/phreakerz1.jpg[/i m g] Die speakers zien der echt Geweldig uit. is het voor GTA? Dat netje voor de subwoofer is dat een transperante textuur of gewoon model. want dat zou heel veel moeten polygons zijn. GA zo dooor Bewerkt: 5 juli 2010 door Beagle Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Die speakers zien der echt Geweldig uit. Bedankt is het voor GTA? Allicht niet Dat netje voor de subwoofer is dat een transperante textuur of gewoon model. want dat zou heel veel moeten polygons zijn. model Reageren
Beagle Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Die woofer ziet er goed uit, alleen deze render is minder gedetailleerd dan de vorige? Ze worden in ieder geval erg mooi en lekker rond, alleen vind ik die inham boven aan een beetje vreemd. Heb v-ray en zit er een beetje mee te kloten. De render is alleen te donker en er zitten van die vage lichtgevende highlights op waar ik nog niet van weet waardoor die komen. Reageren
Fezz Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Mooie woofer, die hebben wij op school ook 10/10 Niks meer aan te doen! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Die woofer ziet er goed uit, alleen deze render is minder gedetailleerd dan de vorige? Ze worden in ieder geval erg mooi en lekker rond, alleen vind ik die inham boven aan een beetje vreemd. Heb v-ray en zit er een beetje mee te kloten. De render is alleen te donker en er zitten van die vage lichtgevende highlights op waar ik nog niet van weet waardoor die komen. Hij is minder gedetailleerd omdat ik teveel had gemoddeld. Heb ik later weggehaald. En over jouw render gesproken, je weet zelf wel wat er nog aan veranderd kan worden. Mooie woofer, die hebben wij op school ook 10/10 Niks meer aan te doen! Ja, hij is alleen nog niet af. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 (bewerkt) OMG, TREIN/METROSTATION! _O_ Bewerkt: 6 juli 2010 door Beagle Reageren
Fezz Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 WOW. Awesome. Ik ga nog niet raten, want hij is nog niet af. Reageren
gybrus Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) Oooh Dev textures <3 @Hieronder: Nee, Source engine textures over het algemeen. Bewerkt: 7 juli 2010 door gybrus Reageren
Beagle Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 @Jorge_F: Prachtig, werkelijk waar. Fantastische textures, fantastisch model. Kan niet wachten tot die ingame staat! <3 @Gybrus: Portal ftw? WOW. Awesome. Ik ga nog niet raten, want hij is nog niet af. We hebben hier ook helemaal niks aan rates, we willen commentaar en opmerkingen . Reageren
Fezz Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Met raten bedoel ik cijfer geven en zeggen wat er verbeterd moet worden Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Met raten bedoel ik cijfer geven en zeggen wat er verbeterd moet worden Als je pas gaat raten als ie af is, dan kan je het beste over 5 jaar weer terug komen. Een eiland is eigenlijk nooit af . Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) gybrus... wat word het? :$ Jorge_F lekker bezig! alleen zijn die opritten voor de snelweg niet iets te hoog/stijl? kan ook door het perspectief komen hoor dat het zo lijkt S-te-Fan zeer nice bezig! word echt een mooi ding. maak je er ook nog een mooie speler en versterker chit bij? ik ben bezig met v-ray en real flow om een animatie te maken, waarbij wijn in een glas geschonken word... animatie van +- 15 sec en gaat nog ff 8 uur duuren om te renderen. zelfs met een 3 GHZ duocore... hier ff een voorproefje ben ik er erg terverden mee..? nee zelfs dat niet en toch maar 8 uur wachten Bewerkt: 7 juli 2010 door kees1991 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 @Gybrus, wat is het ? @Kees, zeer fijne render. Ik vind hem nu al mooi, uiteraard ben je perfectionist en ga je voor een nog beter resultaat . Ben benieuwd naar het filmpje! En ik vond inderdaad ook dat de snelweg nogal hoog stond. Heb daarom maar hem ff wat naar beneden gehaald en de oprit aangepast! Ook nieuwe steunpalen, omdat ik die eerste eigenlijk best wel lelijk vond! En kijk verder maar wat voor nieuws je er allemaal op ziet . Reageren
gybrus Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Gewoon een test of die textures een beetje laden in *.vtf formaat. Na een plugin blijkbaar wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.