Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

Leuk horloge, ziet er strak uit. ;)

Motor ziet er ook goed uit, keep it up guys!! :dans:

Na enige tijd stilgezeten te hebben ben ik weer eventjes verder gegaan aan me robot.

Basis lichaam is er nu. Zijn "benen" heb ik ook gemaakt.

Over de tijd zal ik overal details toevoegen, maar moddeling staat op erg laag pitje ivm. school, werk, vriendin etc.

meere.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wanneer is de begrafenis? Want deze topic is echt ten dode opgeschreven...

Maarja, in hoop dit topic weer beetje levendig temaken hier mijn werkje dan maar :puh:

vtwin.png

Een vrij simpel motorblokje :puh: ik vond mijn andere op de motor hartstikke lelijk dus begon ik maar met een nieuwe :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

@gizmo: Haha, echt mooi, dat smoothen doet 't 'm.. Wordt het een mensachtige robot of een houshoudelijke :puh:?

@danny: Erg mooie motor, het enige wat je moet doen is smoothen (smoothing groups dan) en je naam er in graveren :puh:. Ik neem aan dat je wel wat referenties gebruikt hebt?

@kees: Echt mooi man! Is dat mental ray? In ieder geval moet het gras korter, want in verhouding staat dat echt te hoog. Verder moet je de ramen nog fixen, maar dat komt wel goed. Keep it up!

Begrafenis komt later

Link to comment
Delen op andere websites

@gizmo: Haha, echt mooi, dat smoothen doet 't 'm.. Wordt het een mensachtige robot of een houshoudelijke :puh:?

@danny: Erg mooie motor, het enige wat je moet doen is smoothen (smoothing groups dan) en je naam er in graveren :puh:. Ik neem aan dat je wel wat referenties gebruikt hebt?

@kees: Echt mooi man! Is dat mental ray? In ieder geval moet het gras korter, want in verhouding staat dat echt te hoog. Verder moet je de ramen nog fixen, maar dat komt wel goed. Keep it up!

Begrafenis komt later

Laat die begravenis maar weer terzijde want ik denk dat de topic weer beetje leeft :puh:

@kees: kei mooi huisje, hopelijk toch niet echt het laatste eer betoon? bloos.gif Maarja alle textures zitte echt op hun plek

en je hebt ook erg op details gelet zeer mooi :klap:

@beagle: euhm ja dat eerste smoothing groups snap ik niet echt :puh: en wat bedoel je mete refenties? bloos.gif

En dat van die naam bedoel je in de filter toch? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@beagle: euhm ja dat eerste smoothing groups snap ik niet echt :puh: en wat bedoel je mete refenties? bloos.gif

En dat van die naam bedoel je in de filter toch? :puh:

Dat smoothing groups is dat je dus niet die edges zo scherp ziet, maar dat het een glad oppervlak is zonder poly's toe te voegen. Moet je maar eens Googelen of gewoon uitproberen, "smooth" in de modifier list.

Referenties bedoel ik plaatjes van motoren enzo :puh:.

Met die naam bedoel ik bijvoorbeeld boven op die filters of op het blok. Zo'n cool chroom plaatje met je naam :sigaar:.

Link to comment
Delen op andere websites

@beagle: euhm ja dat eerste smoothing groups snap ik niet echt :puh: en wat bedoel je mete refenties? bloos.gif

En dat van die naam bedoel je in de filter toch? :puh:

Dat smoothing groups is dat je dus niet die edges zo scherp ziet, maar dat het een glad oppervlak is zonder poly's toe te voegen. Moet je maar eens Googelen of gewoon uitproberen, "smooth" in de modifier list.

Referenties bedoel ik plaatjes van motoren enzo :puh:.

Met die naam bedoel ik bijvoorbeeld boven op die filters of op het blok. Zo'n cool chroom plaatje met je naam :sigaar:.

Okej :puh:

Dat van die smooth zal ik nog eens even probere maar eerst :puh::

vtwin.png

Bij de voorste velg had ik wat anders geprobeert daarnaast zit nog de orginele :puh:

en het motortje is nog lang nog niet af :puh: zo moet de achterste stuk van het frame nog gedaan worden de uitlaat het zadel ga ik waarschijnlijk ook weer verandere :puh: en dan verder nog wat details toevoege.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. Nice bike.

Wil graag meer zien!

@kees: Echt mooi man! Is dat mental ray?

Nope ik ben aan het experimenteren met V-ray. Enkel tot nu toe geeft het een leuk effect maar nog niet echt een verbetering als de standaard lichten die in 3D max zitten. En daar bij de render tijd gaat er enorm van omhoog.

bootf.jpg

boot5p.jpg

huis4.jpg

huis5.jpg

huis6.jpg

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Nice :sigaar:.

Weet je dan wel zeker of je het wel goed doet? Gebruik je V-Ray aan de hand van een tutorial met een setup? Het is wel erg ingewikkeld, maar wat je op de laatste screens ziet kan echt niet met standaard belichting.

En, is dat autograss wat je gebruikt voor de vegetatie :puh:?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...