~> GizmO <~ Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Leuk horloge, ziet er strak uit. Motor ziet er ook goed uit, keep it up guys!! Na enige tijd stilgezeten te hebben ben ik weer eventjes verder gegaan aan me robot. Basis lichaam is er nu. Zijn "benen" heb ik ook gemaakt. Over de tijd zal ik overal details toevoegen, maar moddeling staat op erg laag pitje ivm. school, werk, vriendin etc. Reageren
danny18 Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Wanneer is de begrafenis? Want deze topic is echt ten dode opgeschreven... Maarja, in hoop dit topic weer beetje levendig temaken hier mijn werkje dan maar Een vrij simpel motorblokje ik vond mijn andere op de motor hartstikke lelijk dus begon ik maar met een nieuwe Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 (bewerkt) het is jammer maar je hebt helemaal gelijk danny, RIP Picture post & commenty forum. hier mijn laatste eerbetoon Bewerkt: 17 oktober 2010 door kees1991 Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 @gizmo: Haha, echt mooi, dat smoothen doet 't 'm.. Wordt het een mensachtige robot of een houshoudelijke ? @danny: Erg mooie motor, het enige wat je moet doen is smoothen (smoothing groups dan) en je naam er in graveren . Ik neem aan dat je wel wat referenties gebruikt hebt? @kees: Echt mooi man! Is dat mental ray? In ieder geval moet het gras korter, want in verhouding staat dat echt te hoog. Verder moet je de ramen nog fixen, maar dat komt wel goed. Keep it up! Begrafenis komt later Reageren
danny18 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 @gizmo: Haha, echt mooi, dat smoothen doet 't 'm.. Wordt het een mensachtige robot of een houshoudelijke ? @danny: Erg mooie motor, het enige wat je moet doen is smoothen (smoothing groups dan) en je naam er in graveren . Ik neem aan dat je wel wat referenties gebruikt hebt? @kees: Echt mooi man! Is dat mental ray? In ieder geval moet het gras korter, want in verhouding staat dat echt te hoog. Verder moet je de ramen nog fixen, maar dat komt wel goed. Keep it up! Begrafenis komt later Laat die begravenis maar weer terzijde want ik denk dat de topic weer beetje leeft @kees: kei mooi huisje, hopelijk toch niet echt het laatste eer betoon? Maarja alle textures zitte echt op hun plek en je hebt ook erg op details gelet zeer mooi @beagle: euhm ja dat eerste smoothing groups snap ik niet echt en wat bedoel je mete refenties? En dat van die naam bedoel je in de filter toch? Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 @beagle: euhm ja dat eerste smoothing groups snap ik niet echt en wat bedoel je mete refenties? En dat van die naam bedoel je in de filter toch? Dat smoothing groups is dat je dus niet die edges zo scherp ziet, maar dat het een glad oppervlak is zonder poly's toe te voegen. Moet je maar eens Googelen of gewoon uitproberen, "smooth" in de modifier list. Referenties bedoel ik plaatjes van motoren enzo . Met die naam bedoel ik bijvoorbeeld boven op die filters of op het blok. Zo'n cool chroom plaatje met je naam . Reageren
danny18 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 @beagle: euhm ja dat eerste smoothing groups snap ik niet echt en wat bedoel je mete refenties? En dat van die naam bedoel je in de filter toch? Dat smoothing groups is dat je dus niet die edges zo scherp ziet, maar dat het een glad oppervlak is zonder poly's toe te voegen. Moet je maar eens Googelen of gewoon uitproberen, "smooth" in de modifier list. Referenties bedoel ik plaatjes van motoren enzo . Met die naam bedoel ik bijvoorbeeld boven op die filters of op het blok. Zo'n cool chroom plaatje met je naam . Okej Dat van die smooth zal ik nog eens even probere maar eerst : Bij de voorste velg had ik wat anders geprobeert daarnaast zit nog de orginele en het motortje is nog lang nog niet af zo moet de achterste stuk van het frame nog gedaan worden de uitlaat het zadel ga ik waarschijnlijk ook weer verandere en dan verder nog wat details toevoege. Reageren
kees1991 Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 (bewerkt) Hmm.. Nice bike. Wil graag meer zien! @kees: Echt mooi man! Is dat mental ray? Nope ik ben aan het experimenteren met V-ray. Enkel tot nu toe geeft het een leuk effect maar nog niet echt een verbetering als de standaard lichten die in 3D max zitten. En daar bij de render tijd gaat er enorm van omhoog. Bewerkt: 23 oktober 2010 door kees1991 Reageren
Beagle Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Nice . Weet je dan wel zeker of je het wel goed doet? Gebruik je V-Ray aan de hand van een tutorial met een setup? Het is wel erg ingewikkeld, maar wat je op de laatste screens ziet kan echt niet met standaard belichting. En, is dat autograss wat je gebruikt voor de vegetatie ? Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 @Kees1991: Heel mooi gemaakt, dat huis! Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Niet mijn werk, maar tog even posten omdat ik er stiekum wel trots op ben. Gostown map ge-exporteerd naar IV met mijn 3DS Max export script: Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Niet mijn werk, maar tog even posten omdat ik er stiekum wel trots op ben. Gostown map ge-exporteerd naar IV met mijn 3DS Max export script: wie is Gostown? Reageren
Beagle Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 "Wie is Gostown..?" De beste total conversion mod voor GTA San Andreas, is Gostown Paradise. Reageren
DaBeast Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Even dit topic reanimeren. Niet echt highpoly ofzo, maar dit was dus mijn examen 3D1 . Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Even dit topic reanimeren. Niet echt highpoly ofzo, maar dit was dus mijn examen 3D1 . Waar is deze gebleven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.