Puma Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Nice man, ziet er echt strak uit. De modding is hier inderdaad niet meer zo actief als vroeger . Reageren
Mythbuster Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 (bewerkt) Mythbuster modelt met Zmodeler . Jouw model ziet er ook fantastisch uit, wat ga je ermee doen? Is dat 3DS Maya wat je gebruikt? 3DS Maya bestaat niet . Je hebt Autodesk 3d Studio Max(3dsmax) en Autodesk Maya. En nee Puma, tegenwoordig moeten we van school Maya gebruiken... Daar ben ik nu zo aan gewend dat ik 3dsmax niet eens meer kan(terwijl dat op zich veel beter is dan Maya om te modelen), en Zmodeler heb ik eigenlijk ook al jaren niet meer geopend :/ Nice man, die tweede, is dat een render of wat? Thanks man, en nope, da's in een game, genaamd Rigs of Rods. Een real time crash simulator-dinges-game. Is ook een topic over hier ergens op het forum. Die Lotus kan ook transformeren naar (werkende) onderzeeër, gebaseert op de James Bond film-wagen Al m`n wagens heb ik voor dat spel gemaakt, als je er nog nooit van gehoord hebt, echt een aanrader, super chill. Derde is uiteraard wel een render Myth, hoezo onzin? Ben al lang mee bezig met dit model en hoop het ooit nog af te maken: http://www.imagebam....db0jmrdoec95hh0 Ach, ik had ook 'zooi' of 'auto's' kunnen typen Je model ziet er goed uit man. Maar jij zegt dat je ook in Zmodeler werkt? Hoe komt het dan dat die screenshots in ieder geval deels in 3dSMax gemaakt zijn? Die viewport cube rechtsbovenin is duidelijk 3dsmax.... Also, hoeveel polys heeft dat ding wel niet? Ziet er echt heel high poly uit, en als je dat in Zmodeler gedaan hebt(en niet met smoothing in 3dsmax), snap ik dat je daar lang mee bezig bent geweest! Mijn Ibiza heeft me(met schoolwerk tussendoor) ook bijna een jaar gekost, en dat model is lang niet zo clean als dat van jou... De klassieke auto ziet er goed uit. Thanks man, het is een 1949 Cadillac Series 62. Heb onlangs op 't werk heel veel referentie kunnen halen van een Buick Eight uit 1953. Die staat op hetzelfde frame, dus da's wel handig. Ook super chill trouwens: Die Cadillac is nou m`n specialisatie project, en komt uiteindelijk in BeamNG(een game van de makers van Rigs of Rods, binnen hetzelfde genre, maar dan in Cryengine3). Betekent wel dat ik het werk daaraan even heb moeten stilleggen, anders was ik te ver vooruit gegaan voordat de start van ons specalisatie project is... Ben laatst nog even bezig geweest met een drift-mod voor iemand z`n BMW E36 voor Rigs of Rods, gebaseert op een M3 Lightweight(alleen de wielen, bumperlip, sideskirts en skin zijn dus door mij gemaakt). Ben best wel trots op die velgjes : Euwja, en dit... Render van een of andere supergrote fles, liniaal en zaklamp, met in de achtergrond een imageplane... Vind het best tof geworden nog: Beetje flauwe render, maar goed... Heb nou ook een site moeten maken voor school(zie sig), staan nog meer dingen op, vooral auto's maar ook andere projectjes... Bewerkt: 22 januari 2013 door Mythbuster Reageren
SilverRST Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 @Mythbuster, ja, dat is wat ik bedoelde, Autodesk Maya. Dat ik deels met Zmodeler2 werk wil niet dat ik alleen met Zmodeler2 gebruik. Zmodeler2 vind ik heel makkelijk om voertuigen naar GTA SA te converteren. Dan heb ik een beter overzicht hoe de materials zijn en natuurlijk ook voor IVLM. (Improved Vehicle Lights Mod) Voor IVLM is Zmodeler2 echt het beste. Het model zelf is geheel gemaakt in 3DS Max en er zijn geen meshsmooths toegepast. En dit model is juist voor GTA SA, dus niet 8 miljoen polies Maar ik denk niet dat je het polycount wilt weten. Ah, Cadillac? Heb een zwak voor klassieke oude auto's Ik vind dat GTA SA er mooi uitziet met zulke oude auto's. Die BMW met die velgen zien er mooi uit. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 Tussen al dit professioneel gemodel van Puma, MythBuster en Blue_V is mijn SketchUp-werk... rommel, maar heb toch eens zin om deze twee te delen nu ik toch nog eens eentje heb afgewerkt. Hoewel er nog veel werk overblijft met details aanbrengen en het verder aanbrengen van een degelijk ingenieur ben ik wel tevreden met het ontwerp van beide :3 One Berykken Kantoorgebouw van 575m tot aan de top, 145 verdiepingen (met 144 bruikbare) en een observatory op Floor 106 (op 424m hoogte) Two Gamella Residentiële luxe-toren van 322m tot aan de top, 79 verdiepingen (met 78 bruikbare) en 621 appartementen (waarvan 201 Luxe-appartementen, voornamelijk op grootte en lichtinval) en 420 Middenklasse-gericht. Ze zijn wat leegjes en SketchUp is ook niet het meest geschikte programme voor renders (of degelijke textures ) maar ik vind het toch nog wel geslaagd. Ze zijn ook daadwerkelijk bouwbaar, mechanisch correct, op de inkom van One Berykken na dan, waar ik nog aan moet werken. Reageren
SilverRST Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 @Phoenyxar, het is inderdaad rommel....leuke mooie rommel Het moet wel veel tijd gaan kosten om ze voller te maken en de accessoires maken voor kantoren en het interieur ook. Wat ga je ermee doen? Is het voor een spel of gewoon voor renders? Heb wat verder aan mijn model gewerkt en heb deze keer rooftops gemaakt. http://www.imagebam.com/gallery/1x8xv21dqm4pfgd6c8h1nf7elmb7pfoq Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 Hmm, eigelijk doe ik het voor het plezier. Is gewoon leuk om een lange tijd aan zoiets te werken en het zo te zien groeien. Maar het probleem vormt zich toch altijd om wanneer de ruwbouw af is over te gaan naar de details. Als ze wat volmaakter zijn kan ik er eentje nog wel submitten voor the Community City op SSC, maar ik doe het voornamelijk voor mezelf. Ik moet het toch ook vragen: is het een Murciélago? (trouwens ook wel veel beter en geavanceerder werk dan dat ik doe ) Reageren
game~skater Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 Holy Pepperoni! Ik krijg er spontaan zin in pizza van:) Ziet er echt top uit! Reageren
SilverRST Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 (bewerkt) Hmm, eigelijk doe ik het voor het plezier. Is gewoon leuk om een lange tijd aan zoiets te werken en het zo te zien groeien. Maar het probleem vormt zich toch altijd om wanneer de ruwbouw af is over te gaan naar de details. Als ze wat volmaakter zijn kan ik er eentje nog wel submitten voor the Community City op SSC, maar ik doe het voornamelijk voor mezelf. Ik moet het toch ook vragen: is het een Murciélago? (trouwens ook wel veel beter en geavanceerder werk dan dat ik doe ) Oke, is leuk toch? Zo je models maken voor je plezier. Het vreet wel veel tijd maar dat maakt niks uit als je goed bezig bent. Ja, het is een Murciélago maar niet de reguliere Murciélago maar de LP640-7 Roadster. Wanneer het af is, zal ik beginnen aan Murciélago LP640-7 Coupé. Ben er erg lang mee bezig. @game-skater, ik heb ook zin in pizza Bewerkt: 23 januari 2013 door Blue_V Reageren
SilverRST Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 (bewerkt) Afgelopen week enorm veel aan de model gewerkt, een nieuw extra dak gemodeld en de chassis. http://www.imagebam....3yskq5b7sewglp5 http://www.imagebam....9uchm7b3eyxgq0d http://www.imagebam....ygebqag7pg4lpmt Bewerkt: 3 februari 2013 door Blue_V Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Ziet er erg goed uit, Blue! Nice KUTGW! Reageren
SilverRST Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 (bewerkt) Dank je, Dutchy Ik denk dat het model eind februari voor het eerst in GTA SA komt of in maart. EDIT Na bijna 2 weken te hebben doorgewerkt aan de model: http://www.imagebam.com/gallery/ootosha3qkopiz3424sx91y9ayu906io Bewerkt: 15 februari 2013 door Blue_V Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Geplaatst: 16 februari 2013 Ziet er goed uit Blue_V :O Ik kan niet wachten om deze auto in SA te zien! Reageren
SilverRST Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Geplaatst: 26 februari 2013 (bewerkt) Thanks Whoopdidoo. Het modeleren is klaar. Texturen is begonnen maar daar heb ik nog geen screenshots van. Het laatste 3D wat afgemaakt is: http://www.imagebam....ea7l00ntoy3tlry Bewerkt: 26 februari 2013 door Blue_V Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Geplaatst: 26 februari 2013 We hebben hier te maken met een natuurtalent! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Geplaatst: 26 februari 2013 Super mooi, Blue! Hoe lang ben jij eigenlijk al aan het modellen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.