Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

@masterkey, ziet er goed uit. De titels zijn inderdaad hilarisch haha. Zodra ik op problemen stuit, wil je niet weten welke namen ik ze geef :D

Heb is wat een beetje zitten te werken aan de auto. De tapijten wat meer details en velgen met een witte strip.

Screens:

http://www.imagebam.com/gallery/6kkfsf0s95y2vioukguqggim5o3r3iy9

De velgen ter inspiratie:

http://edbolian.com/wp-content/uploads/2011/08/Easton-07-LP640.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Thanks :puh:

Het vergt allemaal veel oefening en tijd. Daar is eigenlijk geen uitleg voor, gewoon blijven doen en oefenen.

@Phoenyxar, nee, ik maak alleen auto's. Characters maken heb ik nul belangstelling voor, vliegtuigen wel maar weet niet hoe je de handling moet aanpassen

maar dat gaat teveel tijd kosten. Gebouwen ok maar wil de GTA gebouwen het liefst origineel houden.

En verder doe ik dit enkel voor GTA, voornamelijk GTA SA. Voor IV is het niet het waard naar mijn mening

ivm met complexiteit, .wft indelen en ook de textures want die zijn niet niks. Hopelijk komen ze wel in GTAV.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je gelijk geven dat het voor GTA IV niet zo zinvol is. Je krijgt meer downloads met mooie mods voor SA dan voor IV. Ben benieuwd of de modmogelijkheden voor V wat makkelijker zijn...laten er het hopen. Modding laat een GTA toch langer leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...