Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

Ten eerste, ik heb geen goede programma om zulk iets te maken.

Ten tweede, ik ben echt verdomd slecht om dat te maken.... :7

Zo heb je wat uitleg, waarom ik dit niet kan... :D

3Ds Max, Maya, Blender, er zijn zoveel dingen te krijgen! Ik adviseer sowieso 3Ds Max, die word ook gebruikt door R* en heeft meer opties in vergelijking met Blender. Ook zijn 3Ds Max en Maya met een Student Trail te krijgen, en op het YouTube kanaal Autodesk 3Ds Max Learning Channel vind je tutorials met hoe en waar je moet beginnen. Het is een lastig programma, maar geloof me, als je het onder de knie hebt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je gelijk geven dat het voor GTA IV niet zo zinvol is. Je krijgt meer downloads met mooie mods voor SA dan voor IV. Ben benieuwd of de modmogelijkheden voor V wat makkelijker zijn...laten er het hopen. Modding laat een GTA toch langer leven.

Precies. GTAIV mag dan wel een heel gedetailleerde stad hebben maar het is erg klein. Moet vaak stoppen als ik de dialogen wil luisteren.

Als R* slim is, dan zouden ze nee zeggen tegen Denuvo DRM en anders zijn we goed ^$#*@

GTAV heeft erg veel potenties.

De afgelopen dagen druk bezig geweest met de Lamborgini model. Heleboel gefixt zoals de materials en chrome textures en ook de lichten verbeterd

en ze ook veel helder gemaakt.

Nu nog de dummies plaatsen, ugh.

Screens:

http://www.imagebam....0u3gkdjox668gc0

En kijk eens naar deze lelijke achterlichten van toen:

http://www.imagebam....138c70281079377

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Moet je gelijk geven dat het voor GTA IV niet zo zinvol is. Je krijgt meer downloads met mooie mods voor SA dan voor IV. Ben benieuwd of de modmogelijkheden voor V wat makkelijker zijn...laten er het hopen. Modding laat een GTA toch langer leven.

Precies. GTAIV mag dan wel een heel gedetailleerde stad hebben maar het is erg klein. Moet vaak stoppen als ik de dialogen wil luisteren.

Als R* slim is, dan zouden ze nee zeggen tegen Denuvo DRM en anders zijn we goed ^$#*@

GTAV heeft erg veel potenties.

De afgelopen dagen druk bezig geweest met de Lamborgini model. Heleboel gefixt zoals de materials en chrome textures en ook de lichten verbeterd

en ze ook veel helder gemaakt.

Nu nog de dummies plaatsen, ugh.

Screens:

http://www.imagebam....0u3gkdjox668gc0

En kijk eens naar deze lelijke achterlichten van toen:

http://www.imagebam....138c70281079377

Beetje laat :$

Maar ik vind het best knap dat je dit kan maken. Het lijkt mij echt heel moeilijk. Het ziet er echt fantastisch uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Puma, nice om te zien dat Sketchup nog altijd gebruikt wordt :D ikzelf ben ook na maandenlange pauze ff met Sketchup bezig een mobilhome Winnebago

Winnebago3.png

na een paar uren doorwerken kwam ik uit tot dit resultaat

Winnebago4.png

Winnebago4-1.png

Ik vind hem wel goed afgewerkt qua 3D model details aan zijkant en achterkant en mooi rondingen

het is gebaseerd op dit model

mobilhome.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind zulke campingwagens altijd enorm leuk voor GTA SA en daar is het spel juist geschikt voor als je door het hele map wil rondcruisen

en naar je favoriete muziek luisteren. Ga je m nog afmaken of flikker je m weg? :puh:

Aan de El Camino werk ik nog altijd en vandaag updates:

http://www.imagebam.com/gallery/24ebaewd6ejtp2zm9pfps1iunziw4si6

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Niet echt een model, maar wel een texture :7 . Mijn eerste in Substance Designer, een node-based texture tool.2015-05-02%2015_43_03-Allegorithmic%20Substance%20Designer%205.0.3.pngMijn nodes:nodes.png

Edit: Heb ondertussen nog wat tegels gemaakt.

tileclose.png

tile.png

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ziet er allemaal prachtig en enorm gedetailleerd uit. Applaus.gif Ik kan een simpele weg en wat huisjes maken, maar daar houdt het dan ook bij op. Ik had Max nog eens opgestart, gewoon omdat het kan, en dit is het resultaat van een uurtje knoeien:

post-2605-0-32780100-1433941437.jpg

Anderen zouden het wellicht sneller en beter gedaan hebben, maar ik ben hier al enorm blij mee. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...