.Senne Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Dat het een ZR was zag ik wel, maar ik vind er op de screen toch echt vrij rare lijnen opzitten. Bliksem FTW ^^ (sorry, mijn kleine neefje is er fan van ). Reageren
Jorge_F Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Dat het een ZR was zag ik wel, maar ik vind er op de screen toch echt vrij rare lijnen opzitten. Bliksem FTW ^^ (sorry, mijn kleine neefje is er fan van ). Haha, geef toe dat jij eigenlijk je zogenaamde 'neefje' bent en stiekem posters van Bliksem boven je bed hebt hangen! Maar Puma, ik vind hem zeer leuk bedacht . Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Het is Lightning, suckels . Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Zo, ik heb raad opgevolgd om eens uit één box een gebouwtje te maken, nou heb ik hier een gebouwtje na gemaakt van de vorige pagina en ik vind hem toch wel redelijk gelukt. Nu nog texturen en kijken hoe het er dan uit komt te zien Btw.. Hij is 2.4K poly's, geen idee hoe dat aantal zo hoog ligt, maar ik zie wel erg veel poly's als ik zo naar mijn scene kijk in 3ds met de edges zichtbaar. Tips plz Dat blauwe onderaan is een 'door', ik wilde er zelf eentje maken maar toen ik Boolean deed verdween opeens de hele polygon en was het net alsof ie op 'flip' stond, alleen stond ie niet op flip want het was gewoon verdwenen Bewerkt: 21 september 2009 door Zamg0d1 Reageren
DaBeast Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Ik zou 't niet weten, eerlijk gezegd. Het is gewoon een aangepaste ZR-350, voor het geval je dat nog niet in de gaten had . Komt door je 'shadow mesh'. Verklein deze, en je ziet de lijnen niet meer. Ik merk ook dat de reflectie image weg is (fix). Trouwens, door een te grote shadow mesh gaat je auto niet/niet goed reflecteren. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) @Joost: Leuk gedaan, mooi gelukt voor een eerste model. Water is ook erg goed gelukt! KUTGW! @Puma: Mooi gelukt man, lijkt inderdaad net zo'n bak van Cars Gooi er alleen wel wat smooth overheen, of attach de vertexen :/ @Zamgod: leuk gebouw, maar je moet wel wat meer rekening houden met de verhoudingen en met de indeling van kamers binnen het gebouw... Mijn 300C: Heb een bullbar gemaakt, als referentie een plaatje van een 300C wagon politiewagen, uit weet ik veel wat voor raar land(de politiewagen had rood nummerbord, de rest van de auto's wit ofzo...).. Verder de motorruimte verder afgemaakt. Moet nog uitlaten en versnellingsbak maken, EN ruimte daarvoor maken in de bodem... Anyway, pictures... Zit een wireframe bij zodat je in de motorruimte ook wat diepte ziet.. Semi is natuurlijk een parodie op Hemi... Uiteraard een 6.9 liter V8 (6.9, snap je.. ha-ha!.. flauw) Zit nu rond de 28400 poly's. En ja, hij is voor SA, en ook ja, Senneken gaat hem misschien converteren naar GTA IV. Comments zijn welkom! (Ik post m'n auto's nog steeds hier omdat ik in dat andere topic altijd weinig reacties krijg..) @Hieronder: thanks man. Lijkt me opzich wel een leuk idee trouwens.. En ook bedankt voor het melden over de velgen. Hij is in eerste instantie voor GTA SA, maar als Senneken hem inderdaad naar IV gaat converteren, is het waarschijnlijk slim om de velgen even dicht te maken daar. Ik had er nog niet eens aan gedacht Bedankt @JuniorJoost hieronder: Ja dat hoort zo, bedankt trouwens Bewerkt: 6 oktober 2009 door Mythbuster Reageren
Gta Bram Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Toen ik dat 'Semi' zag dacht ik, misschien is het wel leuk om je eigen copyright erop te zetten. Bijv aan de onderkant van de uitlaat ofzo, of achter een lamp als je die kapot schiet. Leek me wel grappig. Maar even over de auto zelf : Ziet er echt supergoed uit, maar blijven de velgen zo? Want als je dan de banden lek schiet zou je de velgen zo te zien krijgen. Voor de rest supermooi ! Reageren
Syprus Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 @Zamg0d1: Ziet er goed uit voor een beginnende modeller, de oorzaak van de 2,4K poly's zou kunnen liggen aan hoe je het model hebt gemodelled. Misschien gebruik je een ''techniek'' waardoor je model veel poly's krijgt. Nog wat meer details en textures, en dan is hij klaar voor ingame! @Mythbuster: Een woord: Geweldig! Erg veel details van goede kwaliteit, zowel exterior als interior. De motor ziet er erg gedetailleerd uit. Mijn complimenten. Ik heb zelf even heel snel 2 models in elkaar gezet. De models zelf waren 5 minuten werk, maar ik moest nog wat andere voorbereidingen treffen. Ook had ik een gebrek aan textures en tijd dus binnenkort ga ik dit grondig uitwerken. Screens: (Ja, het gebouwtje heeft een klein interieur.) Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 (bewerkt) @ Syprus, het begin is goed maar werk nog aan je textures! Het lijkt nu één groot wazig vlak. Zorg dat ze wat meer getiled zijn (dus wat dichter op elkaar) zodat je wat meer contrast krijgt en diepte gaat zien! Verder, ga door met experimenteren! Hier iets wat ik vandaag had gemaakt, ik wilde gewoon weer even wat wegen maken om te kijken of ik het niet verleerd was . Helaas nog niet met textures! @JuniorJoost: In het midden komt gras met vielleicht een hegje ja Bewerkt: 6 oktober 2009 door Jorge_F Reageren
Rutger. Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 (bewerkt) Jorge_F: Whow Ziet er goed uit, ik vind 't midden alleen niet zo mooi, misschien een hegje of een vangrail plaatsen? Syprus: Ik kan er niet heel veel over zeggen, maar dat het ingame staat vind ik al knap, aangezien ik daar geen kaas van gegeten heb! Mythbuster: Ziet er echt toppie uit! Alleen bij 't 2e screen, aan de linker kant van de rechter koplamp... Hoort dat zo? Zamg0d1: Voor een van je eerste models: TOP. Misschien heb je teveel segs ingesteld? Ik ben bezig geweest met het animeren van een poppetje, zoals je op 't filmpje ziet. De wave PS: 't poppetje is trouwens niet van mij! Bewerkt: 5 oktober 2009 door JuniorJoost Reageren
Puma Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 De animatie is een beetje simpel en loopt nog erg statisch. Probeer er meer frames in te zetten, zodat de bewegingen wat natuurlijker en soepeler worden. Jorge, beetje simpel nog. Die Comet blijft altijd terug komen op jouw renders . Update met textures maybe? Syprus, het is nog in een erg vroeg stadium om er veel over te zeggen. Ik vind 't een beetje een saai geheel, al moet het nog opgevuld worden. Het éne gebouw vind ik nog niet eens mooi. Het mist details en is nu gewoon een doos. Heb je d'r nog aan verder gewerkt? Heb wat dingen gefixed aan m'n Segway, maar heb nog steeds te veel problemen (wielen gaan door spatborden heen als je door de bocht gaat en de collision en wielen gaan niet goed samen). Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Jorge, beetje simpel nog. Die Comet blijft altijd terug komen op jouw renders . Update met textures maybe? Die comet en de player is enkel en alleen om de verhoudingen juist te krijgen. Ik ben een keer begonnen aan een eiland maken zonder die comet en toen bleek het dat op mijn tweebaanswegen amper 1 auto paste . Updates komer eraan uiteraard, zodra ik mijn zwaardere computer hier in Brussel heb staan. Nu kan mijn oude laptop deze scene al amper aan . Je segway ziet er trouwens prima uit! Niks meer aan doen naar mijn mening! Reageren
Syprus Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Jazekers Puma. Het model van dat scooterding ziet er goed uit. Mooi rond en smooth ook. Over dat mannetje heb ik niet veel te zeggen maar die hoort er toch niet bij? Juniorjoost, de animatie is nogal kort en simpel. Probeer hem wat langer te maken met wat meer details. Ik ben verder gegaan met die straat, maar is niet erg veel van gekomen: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.