Jump to content

Picture post & commentary.


DaBeast

Recommended Posts

@ Gizmo, werk jij niet met Maya in Breda ofzoiets? Ziet er in ieder geval best wel basic uit. Maar als ik naar eerdere models van jouw kijk weet ik gewoon dat dat wel in orde komt :).

Nah, het is uiteindelijk Management Economie en Recht geworden. Iets heel anders.

Het word uiteraard stuk gedetaileerder maar ik heb het aardig druk met school dus zal niet heel veel eraan kunnen werken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@Jorgia/geile Belg: Op GTAForums.com staat een prelight tutorial van Paroxum, en geeft mooiere resultaten. Probeer die eens? Overigs zie ik dat je COL belichting op de standaard export waarde staat. Herimporteer je COL, laad de material in een material slot en verander de belichtingwaarde naar 255.

@Gizmo:Mooi begin, hopelijk maak je er een mooie scene van en render je hem eens mooi. Jammer dat je niet in Breda gaat studeren, daar ga ik volgend jaar namelijk naartoe :7 .

@Stefan:Leuk kasteeltje, is het gewoon voor de fun of ga je hem in Total War pleuren?

Link to comment
Delen op andere websites

@DaBeast

Oh tof man ;) ben benieuwd hoe het is daar.

Heb toch nog ff tijd gevonden om aan me huiske te werken.

Ben begonnen beneden ff een schuifdeur te bouwen.

Ik dacht een mooi script gevonden te hebben voor snelle simpele clayrenders.

Maar na 1x gebruiken (bovenste render) deed hij het niet meer. :')

Vandaar dat die andere snel met default scanline troep gedaan is.

Ik ga weer verder met me zoektocht naar een simpele mooie clayrender van goede kwaliteit.

schuifdeur1.jpg

schuifdeur2.jpg

Close up

slotje.jpg

Wire (niet al te boeiend)

wireslot.jpg

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

Gizmo jij hebt altijd een obsessie voor details :puh:.

Wel vrij nice uiteraard, dat houdt alles realistisch! Ook nice hoe je altijd met die smooth werkt :)!

Ga zo door, ben bang dat als je zo gedetailleerd bezig bent het nog wel paar weekjes duurt voor je huis af is ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik je eerste screens van dat huisje zag dacht ik WTF maar nu zie ik dat je al detail aan het aanbrengen bent :) De schroefjes van het slot..:puh: Geniaal :D

Zelf heb ik ook wat gemaakt:

Mr. Handy (Fallout 3) Je ziet het hier niet maar z'n armen hebben bones dus ze kunnen bewegen :)

post-45043-125961524005_thumb.jpeg

En een granaatwerper:

post-45043-125961500423_thumb.jpg

Is voor een of ander projectje waar ik mee bezig was

En ik weet niet waarom maar iedere keer als ik een model ingame wil zetten (San Andreas) faalt het keihard (DFF, COL, TXD, IPL, IDE en GTA.dat zijn goed)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Die granaatwerper is vrij nice Marty :)!

En misschien ligt het aan een foute benaming tussen de IDE en de dff/colfiles in je .img file. Dat had ik net namelijk ;).

Ik ben ook weer is verder gegaan aan me map. Ik moet alleen dat prelighten ff goed doorhebben, dat maakt het vast veel vetter!

tunnel.jpg

tunnel2o.jpg

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Nice jorge. ;)

You still got it!

Klein updeet

schuifdeur4.jpg

EXTRA EXTRA EXTRA *bored*

Hier nog snelle clay van de hele situatie nu.

Boven de deur snel ff slot erin geramt (zie je niet op de render maar zit er wel ;d) en eindelijk beetje redelijk clayrender settings gevonden. Wil duidelijk nog mooiere maar kan er ff mee door.

wireee1.jpg

kusjes!

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

unsmooth.png

pandared.png

Een oud projectje, in het weekend weer even wat tijd in gestoken.

@Gizmo: ziet er heel mooi uit, je attention to detail is echt super. Ga je het hele huis zo gedetailleerd doen?

@Jorge: mooi, nog even prelighten en het ziet er goed uit ingame! Sluit het aan op je stuk brug of is het gewoon een los stuk?

@Martijn: Wow, vette robot! Je granaatwerper ziet er ook leuk uit, nog een leuke texture erover heen en hij kan mooi ingame.

Keep it up all!

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@Gizmo, het begint al ergens op te lijken!

@Galiorix, nice auto. Gaat de goede kant op. Alle rondingen zien er al goed uit!

En mijn tunnel komt onder de weg waarop de brug uitkomt. Zal binnenkort een overview picture tonen zodat alles duidelijk word :)!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, maar die renders mogen iets kleiner als 't aan mij ligt :cab:, laden duurt beetje lang zo namelijk.

Maarrrruuuhhmm... Details als retehighpoly deurklinken zijn leuk, maar dat zijn dingen die je niet ziet als de deur dicht zit :clown:. Veel meer kan ik er niet echt over zeggen (dat is niet negatief bedoeld zoals het klinkt); ik wacht tot het wat meer inhoud heeft :*D.

Glorix: Fiat dinges! Ziet er al best nais uit tot nu toe, leuk dat je op de details let: de koplampen er ook in zetten als koplampen en niet als één geheel in het bodywork van de auto modelen. Je wire is een beetje vaag, omdat ik aan de linkerkant niet echt kan zien welke wires nou wel en niet bij de zij- of achterkant horen :puh:.

Jorg: Leuke textures heb je daar: die gekleurde steentjes geven het geheel meteen wat meer sfeer dan een bakstenen muurtje. Die helling is misschien nog wel een beetje stijl, maar hé, San Fierro heuveltjes, jeweettoch.

Marty, maak een animatie met die robot, hij leent zich er namelijk perfect voor! Textures zitten er nais op, maar ik heb het idee dat er nog wat mist in het geheel...

Granaatwerper ziet er ook zeker nais uit. Heb je 'm onderhand al getextured of ligt die nu ook stof te happen :puh:?

Projectje van mij, heb wat lopen klooien met zo'n tool. Ik ga 'm denk ik wel ingame zetten; altijd leuk.

73739848.jpg

40980224.jpg

57076208.jpg

89828712.jpg

49887188.jpg

Polyflow:

98117714.jpg

38033117.jpg

Polyflow

Polycount chassis: 5679

Polycount per wiel: 1824

Polycount totaal: 12975

Er moeten nog meer details bij: stuurtje en eventueel een dashboard, wat streepjes en een logo ofzo.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik kan zeggen is, interessant voertuig Puma :puh:. Al ben ik zelf niet zo van de onrealistische shit ;).

Ik heb een poging gedaan tot prelighten, maar die shit wordt veels te overbelicht.

tunnel3.jpg

Weet iemand hoe je dit op een juiste manier kan doen, want ik neem aan dat dit niet de juiste manier is :puh:.

Ik heb het eerst geprobeerd als in Puma's tutorial met 4 omni's, dat was nog lichter dan dit.

Toen heb ik 3 van de 4 verwijderd en kwam het bovenstaande resultaat eruit. Alsnog te licht!

Link to comment
Delen op andere websites

@Jorgette:

@Jorgia/geile Belg: Op GTAForums.com staat een prelight tutorial van Paroxum, en geeft mooiere resultaten. Probeer die eens? Overigs zie ik dat je COL belichting op de standaard export waarde staat. Herimporteer je COL, laad de material in een material slot en verander de belichtingwaarde naar 255.

Klikkie

Link to comment
Delen op andere websites

@Jorgette:

@Jorgia/geile Belg: Op GTAForums.com staat een prelight tutorial van Paroxum, en geeft mooiere resultaten. Probeer die eens? Overigs zie ik dat je COL belichting op de standaard export waarde staat. Herimporteer je COL, laad de material in een material slot en verander de belichtingwaarde naar 255.

Klikkie

Nja ik had het dus gemaakt met de belichting (omni's) van Puma en de Radiosity verder van Paroxum.

Maareh, wat voor lights gebruik jij dan? Ook omni's en waar zet je ze ongeveer neer?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...