Revolution-Designer Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 @Jorge_F: Ziet er goed uit, mooie ronde vormen zoals Beagle al zei. Alleen nog wat textures, en dan is ie perfect. @Beagle: Het lijken wel allemaal kleine Beagle'tjes die naar boven kijken. 'k heb vanmiddag een brug gemaakt, duurde ongeveer 1,5 - 2 uurtjes om te modellen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) We kennen allemaal wel van die elektrische racebanen toch? Nou: Had ik wat onderdelen gemaakt, en uiteindelijk kon ik dit ervan maken: Betere renders kon ik zo snel niet krijgen, V-Ray nam niet van alle onderdelen de textures mee, die hier onmisbaar zijn. Iemand nog een idee voor een onderdeel? Het is inderdaad wel wat low-poly, maar het is eigenlijk bedoelt om in MTA te zetten, en het is fijn als andere mensen de models dan snel binnen hebben gedownload. Low-poly betekent een kleinere bestandsgroote natuurlijk, en dat up-en-download sneller. EDIT: Vergeet ik te raten op anderen Wel zo netjes om dat alsnog te doen. @ RD: nice, hij lijkt een beetje op die lange brug boven San Fierro Tenminste, dat idee heb ik ervan. @Beagle: Lol, das wat vies spul dat aan de kook is gebracht en gaat borrelen Bewerkt: 15 november 2009 door Remi-X Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) Nou, iedereen is hier nog druk bezig zo te zien Dan ga ik het huis dat ik aan het modellen ben ook eens showen. Het wordt trouwens ook nog echt gebouwd en moet worden voorgelegd aan de gemeenteraad. En er zijn zo rare zwarte vlekken op mijn render, hoe komt dat? Slideshow PS: Het is gemodelled vanaf een bouwplan. Bewerkt: 14 november 2009 door .:TOM:. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) Ik heb Sketchup weer eens afgestoft en ik probeer nu een huisje te maken, aangezien ik op komend MBO toch echt met Sketchup zal moeten leren werken wil ik wel wat gaan doen ermee, dus ik ben een huis gaan maken, nog zwaar in WIP maar wat ik nu heb is een kleine basis. Ik heb één klein detail al gemaakt voordat ik het vergeet, die kan ik later altijd bewerken Dit is het geworden: Ik moet het nog wel scalen maar ik doe het nu nog lekker groot aangezien ik dan makkelijker kan werken. Ook wil ik eerst deze basis afmaken, dan texturen en dan evt. later nog alle kleine details aanbrengen. Ook wil ik proberen om er uiteindeijk een interieur in te mieteren Comments please Bewerkt: 15 november 2009 door Zamg0d1 Reageren
PinkDevil Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) miss is het eeb\n idee om de ramen naar binnen te doen ipv naar buiten en er zijn teveel overbodige poly's Bewerkt: 15 november 2009 door PinkDevil Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 miss is het eeb\n idee om de ramen naar binnen te doen ipv naar buiten Nou, die ramen worden van die vensterbankjes, heb je wel eens vaker, maar zie je niet zo vaak. Wel bij echt moderne huizen en er zijn teveel overbodige poly's Waar? Ik ben nu ook nog bezig, sommige poly's zullen dus idd nog uiteindelijk weggaan Maar ik heb bijvoorbeeld sommige lijnen lopen als indicatie dat ik goed kan zien dat alles op gelijke hoogte komt. Reageren
Puma Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 Ik vind 't nogal een apart ontwerp . Zoals PD al zegt, zou ik de ramen naar buiten doen, of in deze uitstekende stukken weer een nieuw gat maken naar binnen. 't Is een beetje vaag, dus al te veel commentaar heb ik d'r ook niet op.. Remi, nais stukjes. Heb je misschien wat detail-pics, zodat we kunnen zien hoe gedetailleerd de stukken zijn (alleen textures of ook in 3d uitgewerkt)? Als je het in MTA gaat zetten, zou ik het wel als 1 model ingame zetten, in plaats van allemaal aparte stukjes die je weer moet gaan mappen. In SketchUp aan elkaar plakken en vervolgens dat geheel in 3dsMax in een paar grote stukken doen is veel makkelijker. Update van m'n pickups, ze zijn nu af. Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) Lol, ziet er goed uit Puma Alleen is die auto lichtelijk verkloot, beetje hoekig Maar ik jouw manier is inderdaad wel handig, maar wat nou leuk is als ik al die losse stukjes heb, is dat ik elke keer een nieuwe baan kan maken zonder het opnieuw ingame te zetten. En het dus ook direct kan testen. Ik kan nu wel een detailpic gaan maken, maar ik denk dat een mooie V-Ray render toch even wat betere kwaliteit geeft. Ik ga eens kijken of ik het probleem met die textures kan oplossen, en een flinke render kan maken. Het zijn trouwens standaard sketchup kleuren en textures, ik ga de baan nog even retexturen met mooiere textures. Trouwens Puma, hoe krijg je die glans op je models? Want dat zou wel handig zijn voor de contactrails van mijn model EDIT: Had toch niks te doen, heb even alle faces opnieuw gemaakt en ingekleurd. Nou is het een gelukte render Downloaden kan even duren op trage internetverbindingen. Bewerkt: 15 november 2009 door Remi-X Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 @Remi, ziet er gaaf uit! Maar ga je dit ook daadwerkelijk ingame zetten? Ik ben zeer benieuwd . @Beagle, nice! Maar werk nog wat aan de details. Hekje langs de kant van de weg bijvoorbeeld . Ik ben begonnen met het texture van mijn brug/highway. Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 @Remi, ziet er gaaf uit! Maar ga je dit ook daadwerkelijk ingame zetten? Ik ben zeer benieuwd . Ik wil het wel, ik kan het alleen niet. Niet alleen omdat ik de ervaring niet hebt, maar ook omdat ik momenteel geen 3DSMax op mijn computer heb staan. Als ik mijn nieuwe computer binnen heb zal ik 3DSMax wel weer installeren, en wat hulp van tutorials inkijken. Trouwens, gelikte textures. Past goed Reageren
.Senne Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Ziet er gelikt uit met die textures. Alleen lijkt die helling me nogal schuin, ik zou er niet graag af of oprijden met een autootje uit de jaren 80. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) Ziet er gelikt uit met die textures. Alleen lijkt die helling me nogal schuin, ik zou er niet graag af of oprijden met een autootje uit de jaren 80. Tja, misschien heb je wel gelijk. Maar mij leek het wel gaaf zo'n abnormaal steile helling . Dat je zo'n WTF momentje krijgt als je daaraf rijdt . Laatste update vanavond: Bewerkt: 16 november 2009 door Jorge_F Reageren
MaxVito Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 (bewerkt) mijn nieuw nederlands onderzoek team busje retextuur. moet wel nog aangepast worden dat uniform is niet van mij Bewerkt: 17 november 2009 door MaxVito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.