sopietje Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 hallo Gtaforum leden en vice city spelers, ik zit vast bij de missie 'Dildo Dodo', waarin je met dat vliegtuigje door die ringen moet vliegen.. ik ben ongelofelijk slecht met het vliegen, elke keer gaat het ding de andere kant op als ik eigenlijk wil.. xD heeft iemand nog tips? =) thnx alvast x) Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Gaat de verkeerde kant op? Pijltje naar links betekend toch wel gewoon dat het vliegtuig naar links gaat? Wat zeker is: oefening baart kunst. Download een 100% savegame, pak de Dodo die achter de filmstudio ligt en vlieg rond. Op Wikigta staan nog een aantal goede tips over deze missie. Zodra je het vliegen in de vingers hebt is het geen moeilijke missie meer, maar als je er echt niet uitkomt kun je altijd nog een savegame aanvraag doen. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 hallo Gtaforum leden en vice city spelers, ik zit vast bij de missie 'Dildo Dodo', waarin je met dat vliegtuigje door die ringen moet vliegen.. ik ben ongelofelijk slecht met het vliegen, elke keer gaat het ding de andere kant op als ik eigenlijk wil.. xD heeft iemand nog tips? =) thnx alvast x) je kunt de besturing veranderen verander zoals jij wil Reageren
sopietje Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 heb em drnet even weer geprobeerd en nu haalde ik em in 1x! xD ging opeens een stuk beter. njaa iig thnx voor jullie replies! x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.