Jump to content

Hulp nodig bij Dildo Dodo!


sopietje

Recommended Posts

hallo Gtaforum leden en vice city spelers, :puh:

ik zit vast bij de missie 'Dildo Dodo', waarin je met dat vliegtuigje door die ringen moet vliegen..

ik ben ongelofelijk slecht met het vliegen, elke keer gaat het ding de andere kant op als ik eigenlijk wil.. xD

heeft iemand nog tips? =) thnx alvast x)

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat de verkeerde kant op? Pijltje naar links betekend toch wel gewoon dat het vliegtuig naar links gaat? Wat zeker is: oefening baart kunst. Download een 100% savegame, pak de Dodo die achter de filmstudio ligt en vlieg rond. Op Wikigta staan nog een aantal goede tips over deze missie. Zodra je het vliegen in de vingers hebt is het geen moeilijke missie meer, maar als je er echt niet uitkomt kun je altijd nog een savegame aanvraag doen.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo Gtaforum leden en vice city spelers, :puh:

ik zit vast bij de missie 'Dildo Dodo', waarin je met dat vliegtuigje door die ringen moet vliegen..

ik ben ongelofelijk slecht met het vliegen, elke keer gaat het ding de andere kant op als ik eigenlijk wil.. xD

heeft iemand nog tips? =) thnx alvast x)

je kunt de besturing veranderen verander zoals jij wil

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...