Jump to content

Printscreen van een non-modded GTA IV root directory


.Senne

Recommended Posts

Hee dames en heren,

Omdat er nogal veel mensen asi mods niet aan de praat krijgen, wil ik een .rar file maken met alle benodigde bestanden zodat het wél werkt. Hiervoor ga ik simpelweg alle bestanden die ik toegevoegd heb in de GTA IV installation folder in dat bestand proppen en ten download stellen, maar ik weet even niet meer welke bestanden nu wel of niet van IV zijn.

Hiervoor zou ik willen dat iemand voor mij een printscreen neemt van de GTA IV installatiemap, normaal gezien is dat C:/Program Files/Rockstar Games/Grand Theft Auto IV/.

Ik zou het erg waarderen als iemand daarvoor even tijd wil maken. :)

Met vriendelijke groeten en dank bij voorbaat,

Senne

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, ik heb vandaag nog geprobeerd om een asi aan de praat te krijgen :puh: Dit is me ook niet gelukt en heeft dus GTA verneukt :puh: heb hem dus net weggegooid. Kan dus geen screen maken >.< Maar ik vind het wel een erg goed initiatief :tu:

EDIT: Heb toch niks te doen, ik installeer GTA IV wel eventjes opnieuw. Moet toch een keer mods aan de praat krijgen :puh: Ik post screen zodra ik klaar ben!

EDIT 2: Was alweer vergeten hoeveel werk het was om GTA IV te installeren... Bijna klaar ^.^

EDIT 3: Zo, even wachten is het gelukt:

gtaivrootscreenshot.png

Als je nog meer screenshots nodig hebt, PM je maar hoor ;)

Bewerkt: door WaRioRZ
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt. :tu: Ik heb er ook eentje van Mevin ontvangen, dus heb ik dubbel kunnen checken en nu ben ik dus vrijwel zeker. :)

WaRioRZ, zou jij misschien voor ik er een apart topic over maak, eens willen testen of het werkt? :)

Ik heb twee versies: één zonder trainers en één mét trainers, zodat je die direct kan testen.

Versie met alleen benodigde bestanden:

http://www.2shared.com/file/7729689/410a63...ft_Auto_IV.html

(doorscrollen naar beneden en 'save file to PC' klikken)

Versie met een paar trainers: Vehicle Selector, 4Fun trainer, ...

http://www.2shared.com/file/7729700/f1cd3b..._IVtrainer.html

(doorscrollen naar beneden en 'save file to PC' klikken)

Het makkelijkst is om Vehicle Selector te testen: tijdens de game op F5 (of F4, ben even niet zeker) drukken en dan zou je een nieuw venster in-game moeten krijgen met auto's.

Als er iemand is die wil testen, dat zou ik erg waarderen. :tu:

Met vriendelijke groeten en weer dank bij voorbaat,

Senne

Link to comment
Delen op andere websites

Yay. =D Heel erg bedankt voor je hulp, WaRiorZ. _O_ Dan maak ik morgen een tutorial met de uitleg + een paar mooie asi mods. :Y Met natuurlijk onze eigen BC7's mod voor IV. :D

Is helemaal goed ^_^ Stuur je me dan wel het linkje van de topic? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...