mauritsklaare1 Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 ik heb al verschillende keren geprobeerd om de moddable patch uitte vooern maar diit werkt alemaal niet want als ik de vehicles.img wll openen met sparkIV dan krijg ik de foutmelding dat hij geen toegang heeft wie kan mij helpen met mij probleem? Reageren
.Senne Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 SparkIV als admin uitvoeren. Reageren
mauritsklaare1 Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) en ik krijg mn handling.dat niet opgeslagen als ik hem heb verandert en geld voor meerde bestanden en nieuw probleem, als ik nu gta iv opstart via rockstar games social club dan krijg je zon zwart schermpje en daarna is die weg en ggebeurt er niks. Bewerkt: 12 september 2009 door mauritsklaare1 Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 ik heb al verschillende keren geprobeerd om de moddable patch uitte vooern maar diit werkt alemaal niet want als ik de vehicles.img wll openen met sparkIV dan krijg ik de foutmelding dat hij geen toegang heeftwie kan mij helpen met mij probleem? en ik krijg mn handling.dat niet opgeslagen als ik hem heb verandert en geld voor meerde bestandenen nieuw probleem, als ik nu gta iv opstart via rockstar games social club dan krijg je zon zwart schermpje en daarna is die weg en ggebeurt er niks. Kan je misschien leestekens gebruiken? Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 ik mod nooit bij gta 4 wel bij sa maar gta 4 is al mooi genoeg zal ik ook doen als ik jou was Reageren
mauritsklaare1 Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 mischien iemand een antwoordt en geen opmerkingen hoe ik schrijf? Reageren
mauritsklaare1 Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 krijg ik ooit nog een antwoord of hulp? Reageren
Beagle Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 We zijn geen helpdesk, we weten niet op alle problemen antwoord. Heb je 't volgende geprobeerd: SparkIV als admin uitvoeren. Als 't anders niet werkt, probeer alleen-lezen van de GTA IV map af te halen of OpenIV gebruiken. Reageren
mauritsklaare1 Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 heb ik allemaal al gedaan, en ik kan geen mods installeren zoals ingametrainer enzo. want dan klik ik op play in de rockstar social club en dan krijg je zon zwart schermpje en daarna gebeurt er niks! en de handling krijg ik niet opgeslagen als ik hem aangepast heb. Reageren
.Senne Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Zorg dat je hetzelfde doet als hier beschreven staat voor de trainer: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=103755 En haal van je handling.dat het 'alleen lezen' vinkje af Reageren
mauritsklaare1 Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) bij dat handling heb ik dat vinkje al weggehaald, en dan die ie het nog niet dan zegt hij dat de hij handling.dat niet kan maken, controleer of het goede pad en de juiste bestandsnaam is opgegeven Bewerkt: 15 september 2009 door mauritsklaare1 Reageren
.Senne Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Kopiëer dan eens je handling.dat naar bijvoorbeeld bureaublad, pas dan je handling line aan en sla op. Normaal lukt het dan wel. Overschrijf dan de handling.dat dan door die van je bureaublad naar je IV map te kopiëren. Reageren
mauritsklaare1 Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 dat doet ie ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.