Jump to content

Ik krijg mn gta iv niet unmoddable


mauritsklaare1

Recommended Posts

ik heb al verschillende keren geprobeerd om de moddable patch uitte vooern maar diit werkt alemaal niet want als ik de vehicles.img wll openen met sparkIV dan krijg ik de foutmelding dat hij geen toegang heeft

wie kan mij helpen met mij probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

en ik krijg mn handling.dat niet opgeslagen als ik hem heb verandert en geld voor meerde bestanden

en nieuw probleem, als ik nu gta iv opstart via rockstar games social club dan krijg je zon zwart schermpje en daarna is die weg en ggebeurt er niks.

Bewerkt: door mauritsklaare1
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al verschillende keren geprobeerd om de moddable patch uitte vooern maar diit werkt alemaal niet want als ik de vehicles.img wll openen met sparkIV dan krijg ik de foutmelding dat hij geen toegang heeft

wie kan mij helpen met mij probleem?

en ik krijg mn handling.dat niet opgeslagen als ik hem heb verandert en geld voor meerde bestanden

en nieuw probleem, als ik nu gta iv opstart via rockstar games social club dan krijg je zon zwart schermpje en daarna is die weg en ggebeurt er niks.

Kan je misschien leestekens gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

heb ik allemaal al gedaan, en ik kan geen mods installeren zoals ingametrainer enzo.

want dan klik ik op play in de rockstar social club en dan krijg je zon zwart schermpje en daarna gebeurt er niks!

en de handling krijg ik niet opgeslagen als ik hem aangepast heb.

Link to comment
Delen op andere websites

bij dat handling heb ik dat vinkje al weggehaald, en dan die ie het nog niet

dan zegt hij dat de hij handling.dat niet kan maken, controleer of het goede pad en de juiste bestandsnaam is opgegeven

Bewerkt: door mauritsklaare1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...