Crusher!! Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 als je de credits maar laat staan vind ik alles best Reageren
ScarfaceJR Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Eyy vet man crusher , Thanks he ! die ga ik zeker gebruiken Reageren
Crusher!! Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Eyy vet man crusher ,Thanks he ! die ga ik zeker gebruiken Oke.. onthoud wel als je zelf al checkpoints gebruikt kan je fouten krijgen Reageren
Ixecube Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik neem m mee All credits to you m8 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Ik neem m mee All credits to you m8 okee:P Reageren
Jochemd Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Hey, Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Hey, Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch. hhm, ja, maar ik vond het zo wel geinig Reageren
Jochemd Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Hey, Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch. hhm, ja, maar ik vond het zo wel geinig Zeker, hij is heel goed zo... Reageren
Crusher!! Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Hey, Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch. hhm, ja, maar ik vond het zo wel geinig Zeker, hij is heel goed zo... bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.