Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Eyy vet man crusher ,

Thanks he ! die ga ik zeker gebruiken

Oke..

onthoud wel als je zelf al checkpoints gebruikt kan je fouten krijgen

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Hey,

Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch.

Geplaatst:

Hey,

Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch.

hhm, ja, maar ik vond het zo wel geinig
Geplaatst:

Hey,

Zeker, hij is heel goed zo...

Geplaatst:

Hey,

Zeker, hij is heel goed zo...

bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...