Jump to content

[FS]«¤» BusJobs «¤»


Crusher!!

Recommended Posts

  • 4 maanden later...

Hey,

Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch.

hhm, ja, maar ik vond het zo wel geinig
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch.

hhm, ja, maar ik vond het zo wel geinig

Zeker, hij is heel goed zo...

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Goed script, ziet er ook leuk uit. Het zou alleen nog iets beter zijn als je alleen een vaste route mocht rijden, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Anders kan je van alle kanten aankomen met de bus, en dat is niet zo realistisch.

hhm, ja, maar ik vond het zo wel geinig

Zeker, hij is heel goed zo...

bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...