Jump to content

[Onderzoek]Welke personages / gangs komen terug in TBoGT?


jobator

Recommended Posts

niko bellic, roman bellic,johny, packie, derick, ray en ga zo maar door

ik denk gewoon de gebruikelijke gangs :Y

Of roman er weer in komt is maar de vraag,,,

Dat ligt er aan of je hem in het eerste verhaal aan het eind hebt vermoord of niet,,

Link to comment
Delen op andere websites

niko bellic, roman bellic,johny, packie, derick, ray en ga zo maar door

ik denk gewoon de gebruikelijke gangs :Y

Of roman er weer in komt is maar de vraag,,,

Dat ligt er aan of je hem in het eerste verhaal aan het eind hebt vermoord of niet,,

heeft er niets mee te maken, een dlc is een "apart spel" van gta iv en is dus niet gelinkt naar gta iv om daar info uit te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat alle personages die iets met de diamanten te maken hebben er zoiezo terugkomen. Niko, Johny, enz. En in de Weazelnews zagen we ook dat er een nieuwe crimineel (ben de naam even vergeten) in een nieuwe auto langsreed. Die zal er dus ook wel in voorkomen. En misschien komen er nu ook weer andere personages bij, anders zou het misschien een beetje saai worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat alle personages die iets met de diamanten te maken hebben er zoiezo terugkomen. Niko, Johny, enz. En in de Weazelnews zagen we ook dat er een nieuwe crimineel (ben de naam even vergeten) in een nieuwe auto langsreed. Die zal er dus ook wel in voorkomen. En misschien komen er nu ook weer andere personages bij, anders zou het misschien een beetje saai worden.

je bedoelt fricki van hardenburg of zo

Link to comment
Delen op andere websites

Niko Bellic, Johnny Klebitz, en de anderen uit TLAD en IV komen terug. Daarnaast ook een stel nieuwe personen als Evan Moss. Die je vermoord in Diamonds in the Rough. Die komt terug in TBoGT ;). En nog een stel nieuwe personen die we in de Trailers zien ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Of roman er weer in komt is maar de vraag,,,

Dat ligt er aan of je hem in het eerste verhaal aan het eind hebt vermoord of niet,,

heeft er niets mee te maken, een dlc is een "apart spel" van gta iv en is dus niet gelinkt naar gta iv om daar info uit te halen.
De DLC storyline is zeker wél verweven met de storylines van GTA IV en GTA: The Lost and Damned.

Misschien dat er wel een nieuw koppel kwajongetjes bijkomt, aangezien je in TBOGT veel te maken gaat krijgen met wapenhandel. (Zie de Weazel News video) Tot nu toe heb ik in zowel IV als TLAD geen link gezien in de storyline naar keiharde wapenhandel door één van de geziene gangs. De persoon of gang waarbij Tony wapens wellicht inkoopt, zou nieuw kunnen zijn.. Dit is uiteraard puur speculatie, ik heb niets om dit op te staven. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

niko bellic, roman bellic,johny, packie, derick, ray en ga zo maar door

ik denk gewoon de gebruikelijke gangs :Y

Of roman er weer in komt is maar de vraag,,,

Dat ligt er aan of je hem in het eerste verhaal aan het eind hebt vermoord of niet,,

heeft er niets mee te maken, een dlc is een "apart spel" van gta iv en is dus niet gelinkt naar gta iv om daar info uit te halen.

en het speelt zich rond dezelfde tijd af

Link to comment
Delen op andere websites

DJ Lazlo komt terug op de radio! :D (bekend van de zender VRock uit eerdere GTA's)

Die zat toch al in elke GTA sinds III :7 , maar goed dat hij blijft, zijn shows zijn nogal grappig

maar dan op hun eigen manier :7 .

@Benhelsloot: bedoel je Frenche Tom :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...