Jump to content

[TBOGT] Een heleboedl nieuwe screenshots!


HA5H

Recommended Posts

Zitten weer mooie screens tussen. Ben wel het meest benieuwd naar de Bahama Club. Als je die screen ziet heb je toch weer een beetje het Vice City gevoel. Bij de release van GTA IV vond ik het nog een saaie keuze als ze Vice City zouden kiezen bij het volgende deel, maar als ik zo die screens zie lijkt het me wel echt vet om Vice City in HD te zien met skatende babes, grote witte stranden en flatgebouwen die volhangen met allerlei lampjes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zitten weer mooie screens tussen. Ben wel het meest benieuwd naar de Bahama Club. Als je die screen ziet heb je toch weer een beetje het Vice City gevoel. Bij de release van GTA IV vond ik het nog een saaie keuze als ze Vice City zouden kiezen bij het volgende deel, maar als ik zo die screens zie lijkt het me wel echt vet om Vice City in HD te zien met skatende babes, grote witte stranden en flatgebouwen die volhangen met allerlei lampjes. ^_^

Dat word ook nog steeds geopperd, ik wacht daar zo erg op :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

XBW83.feat_gay.g22--screenshot.jpg

XBW83.feat_gay.g3--screenshot.jpg

XBW83.feat_gay.gx6--screenshot.jpg

Bekijk deze auto goed!

Dat waren ze weer voor vandaag :sigaar:

Foto 1: sponsoring van Pro laps, deze kennen we vanuit San Andreas

Foto 2: tziet er naar uit dat we eindelijk terug kunnen dansen in de discotheek? :D

Foto 3: een auto die verdacht veel op een rols royce lijkt. en 2 auto's verder, precies een Ford GT? of is dat gwn een coquette? :$ :D

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

yo y'all

als ik dit goed zie: rolse royce phantom , huey , ford GT , nieuwere damage , de parachute komt van pro lapse ( komt de winkel terug???) , nachtclub bahama mama's komt ook tot het rsenaal,we hadden al hercules en dv nog wat

en dat is alles wat ik nieuw zie voor vandaag

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Foto 3: een auto die verdacht veel op een rols royce lijkt. en 2 auto's verder, precies een Ford GT? of is dat gwn een coquette? :$ :D

Dat is een Ford GT :Y (Bullet), ik vond het Prolaps vestje wel cool, dan zit ProLaps er misschien in ^_^ .

daar zeg je nog zo iets, mss een nieuwe winkel erbij van kleding? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Foto 3: een auto die verdacht veel op een rols royce lijkt. en 2 auto's verder, precies een Ford GT? of is dat gwn een coquette? :$ :D

Dat is een Ford GT :Y (Bullet), ik vond het Prolaps vestje wel cool, dan zit ProLaps er misschien in ^_^ .

daar zeg je nog zo iets, mss een nieuwe winkel erbij van kleding? :)

Wie weet :o

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...