Jump to content

Crewgeschillen forum


Dutchy3010

Recommended Posts

Vandaag is er een nieuw subforum gedoopt: Crewgeschillen, te vinden in het feedback forum. Waar is dit nu voor? Het concept is heel simpel: als je er niet uit komt met een crewlid via PM, dan kan je een topic openen. Het concept is dan misschien simpel, de uitvoering is wat moeilijker. Om het allemaal goed te laten verlopen, zijn er een aantal regels opgesteld. Lees deze voordat je een topic opent of überhaupt ergens op reageert! Een voorbeeld van een topic kan je ook in dat forum vinden (klik).

Op dit moment wordt dit forum gemodereerd door Jowx en de Admins. Wat we hier mee willen bereiken, hoe het in zijn werk gaat, en alles er omheen kan je vinden in dat Regels topic. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zal het eerste topic openen? :klap:

handig forum, zoals hierboven gezegd een verbetering, ja :)

Maar als een banned lid nou door net die ene warn verbannen is, maar hij juist die warn onterecht vind, mag je dan wel als vriend een topic over hem openen, als je contact met msn of iets anders hebt gehad?

Link to comment
Delen op andere websites

Een quote uit de regels:

Leden die verbannen zijn, zijn uitgesloten van het systeem. Deze mogen niet besproken worden, ook niet in dit forum.

Een lid dat verbannen is mag niet besproken worden. De crew plaatst uit privacy overwegingen geen redenen van een ban, je kunt het beste het betreffende lid (op msn o.i.d.) contacteren om naar een reden te vragen. Daarnaast is het niet toegestaan om een topic te maken voor een ander, dus deze regel valt onder dat verbod.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als een banned lid nou door net die ene warn verbannen is, maar hij juist die warn onterecht vind, mag je dan wel als vriend een topic over hem openen, als je contact met msn of iets anders hebt gehad?
Als je de regels bekijkt mag dit niet, maar ik vind dit nou best wel jammer, zo mag ik bijvoorbeeld wel een topic aanmaken maar iemand die net de laatste warn heeft gehad niet. Okee, die mensen zullen het wel verdiend hebben, maar verdienen als nog recht om daar meer duidelijkheid over te krijgen, en toch misschien als de crew uiteindelijk merkt dat het niet klopte dat er een unban plaatsvind. Maar ik blijf erbij, als ik nou net een laatste warn krijg dat ik net zoveel recht heb op een topic als mensen die hun eerste warn krijgen.
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, het topic is bedoeld om wat meer duidelijkheid te geven aan mensen die een warn hebben gekregen. En niet alleen warns trouwens: ook "gewone" geschillen met de crew mogen hier besproken worden. En als het toevallig je laatste warn gekregen hebt heb je gewoon ordinair pech vrees ik. We mogen er vanuit gaan dat diegene met de eerste 4 warns uitgebreid de tijd heeft gekregen om zich te verdiepen in zijn/haar gedrag en dat inmiddels duidelijk is geworden op welk gedrag bij ons "straf" staat. Met de laatste warn verspeel je alle rechten dus vanaf 80% zit er maar 1 ding op: heeeeeel voorzichtig zijn ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, hopen dat hier het vertrouwen in sommige (niet iedereen!) mods weer teruggewonnen wordt.

Als je niet weet waar ik het over heb, kun je mij een pm sturen ;)

Wij, als de crew, willen uitstralen dat wij best bereid zijn om een oplossing te zoeken voor problemen, en dan kom jij met zo'n reactie? Gelijk in je eerste post weer de crew aanvallen. Dat vind ik gewoonweg belachelijk, en tamelijk kinderachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een topic als dit al een tijdje geleden in gedachten en wou het aan Dutchy3010 vragen, maar ik dacht enkel als antwoord te krijgen dat alles over PB moet. En nu is er een. :-(

Nou ja, alleen maar positief natuurlijk. Zijn er drastische veranderingen aan de gang ofzo? Eerst het 'stellingtopic', nu dit. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij, als de crew, willen uitstralen dat wij best bereid zijn om een oplossing te zoeken voor problemen, en dan kom jij met zo'n reactie? Gelijk in je eerste post weer de crew aanvallen. Dat vind ik gewoonweg belachelijk, en tamelijk kinderachtig.

Val ik jullie aan? Ik vind het juist goed dat dat topic er is gekomen.

Sommige mensen waren echt het vertrouwen in een paar mods kwijt geraakt en dit topic zal er vast en zeker voor zorgen dat zoiets niet meer zal voorkomen.

Bewerkt: door Ophion
Link to comment
Delen op andere websites

Jouw post is aanvallend, ja. Door gelijk negatief te verkondigen dat je "vertrouwen verloren hebt" en dat je "een pm wil sturen over bepaalde crewleden". Waarom gelijk zo negatief? Dat is toch nergens voor nodig?

@ .Senne: nee hoor, geen drastische veranderingen. Soms komen er zo leuke ideetjes in het hoofd van een crewlid op, die we dan ten uitvoer willen brengen. ^_^ Overigens: mijn PM-inbox staat altijd open voor ideeën hoor. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...