Jump to content

Crewgeschillen forum


Dutchy3010

Recommended Posts

Vraagje: mag je pas een topic openen als je er ook echt niet uitkomt via PB, of mag je er ook gewoon één openen als je nog geen PB's gestuurd hebt?
http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=104176
We geven de voorkeur aan het bespreken van een warn met de moderator in kwestie zelf, via PB.

Tot slot ben je nergens toe verplicht. Dit is een gunst van de crew, we bieden jullie de mogelijkheid om op een normale manier over een handeling van de crew te discussiëren. Vroeger kon dit enkel per PB, en heel erg moeizaam in Feedback. Nu kan het nog steeds per PB, graag zelfs, maar ook in dit forum waar de ruimte geboden wordt om een eventueel geschil op een nette manier op te lossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Word een klein grapje zwaar bestraft? :engel:

Een klacht moet serieus zijn, dit is geen forum voor lolbroeken.

Een grapje moet altijd kunnen op het forum, maar niet hier. Dit is een serieus forum waarin leden kenbaar kunnen maken dat ze het ergens niet mee eens zijn, dit is dus eigenlijk een gunst. Leden die misbruik maken van het systeem door grappen uit te halen in dit forum worden bestraft, eventuele grappen worden gesloten/verwijderd en daarnaast volgen er maatregelen. De lolbroek uithangen kun je op genoeg plekken, hou het hier serieus!

:t

Link to comment
Delen op andere websites

Met alle Respect naar iedereen hier.

Maar als er zo'n topic nodig is klopt er iets niet in mijn ogen.

Problemen tussen de crew en hun leden hoor je achter de schermen op te lossen.

Aan de ene kant is het misschien verkeerd maar aan de andere kant is het wel openheid van zaken geven wel weer leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Met alle Respect naar iedereen hier.

Maar als er zo'n topic nodig is klopt er iets niet in mijn ogen.

Problemen tussen de crew en hun leden hoor je achter de schermen op te lossen.

Als ik jou hier helemaal ga uitschelden en een admin zegt in een PM tegen mij dat ik moet stoppen, dan weet jij niet dat er iets met mij besproken is, niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Met alle Respect naar iedereen hier.

Maar als er zo'n topic nodig is klopt er iets niet in mijn ogen.

Problemen tussen de crew en hun leden hoor je achter de schermen op te lossen.

Als ik jou hier helemaal ga uitschelden en een admin zegt in een PM tegen mij dat ik moet stoppen, dan weet jij niet dat er iets met mij besproken is, niet?

Maar dan weet hij wel er iets gebeurd moet zijn niet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Met alle Respect naar iedereen hier.

Maar als er zo'n topic nodig is klopt er iets niet in mijn ogen.

Problemen tussen de crew en hun leden hoor je achter de schermen op te lossen.

Als ik jou hier helemaal ga uitschelden en een admin zegt in een PM tegen mij dat ik moet stoppen, dan weet jij niet dat er iets met mij besproken is, niet?

Maar dan weet hij wel er iets gebeurd moet zijn niet?

Maar mensen daar draait dat hele subfora niet om. Het is niet de bedoeling dat we elkaar gaan uitschelden, een warn krijgen, het lekker voor een ander vinden, en dan een crew geschillen topic openen om te weten van elkaar dat ze busted zijn. het gaat juist om de gewarnde en de geene die de warning gaf. Want tussen hun speelt het dan ook op dat moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar mensen daar draait dat hele subfora niet om. Het is niet de bedoeling dat we elkaar gaan uitschelden, een warn krijgen, het lekker voor een ander vinden, en dan een crew geschillen topic openen om te weten van elkaar dat ze busted zijn. het gaat juist om de gewarnde en de geene die de warning gaf. Want tussen hun speelt het dan ook op dat moment.

Juist! En naar mijn mening moet dat ook lekker tussen die twee mensen blijven.

Iedereen maakt wel eens een foutje.

Maar op deze manier blijft zoiets tekenend voor dat persoon die het foutje maakt.

Ook als diegene veranderen wil blijft zoiets achter hem aan zitten want ja hij werd in dat topic genoemd!

En dat is onterecht in mijn ogen.

Je ontneemt iemand de kans om te veranderen.

Bijkomend gevolg nog meer warns en blocks...

Schiet niemand wat mee op lijkt me... zeker de crew niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is aan de persoon in kwestie (dus degene die de warn heeft), om een topic te openen. Is hij het er niet mee eens en wilt hij wel een discussie aan gaan, maar niet met de rest van het forum en alleen met dat crewlid? Dan kan hij altijd een PM sturen. Het is niet zo dat je alleen maar daar je beklag kan doen, nee, het kan ook nog intern gedaan worden. Sterker nog, er MOET eerst ook intern over gediscussieerd worden. Een lid kan altijd nog naar een (andere) admin toe gaan, om zijn zaak te bepleiten. Dan blijft het intern. Maar, mocht dat lid dan nog niet tevreden zijn, dan kan hij een topic openen. Het is dus aan dat lid zelf om de afweging te maken, of hij (zoals jij zegt) niet de rest van zijn forumtijd daaraan herinnert wil worden, of hij het openbaar wil maken, etcetera.

Wat je in gedachte moet houden, is dat wij geen topics openen over leden. Wij maken geen openbare schandpaal. Het lid kiest ervoor, of niet. Hij kan het intern houden, of openbaar maken en hopen op steun van andere leden in de discussie. Zie het als een uitbreiding van je mogelijkheden als je het niet eens bent met de crew, niet een vervanging voor wat er al was.

Link to comment
Delen op andere websites

Juist! En naar mijn mening moet dat ook lekker tussen die twee mensen blijven.

Iedereen maakt wel eens een foutje.

Maar op deze manier blijft zoiets tekenend voor dat persoon die het foutje maakt.

Ook als diegene veranderen wil blijft zoiets achter hem aan zitten want ja hij werd in dat topic genoemd!

En dat is onterecht in mijn ogen.

Je ontneemt iemand de kans om te veranderen.

Bijkomend gevolg nog meer warns en blocks...

Schiet niemand wat mee op lijkt me... zeker de crew niet!

Ligt het aan mij of snap ik het punt hier niet? Als degene die het topic opent, niet wil dat zijn geschiedenis/strafblad openbaar wordt gemaakt, doet diegene het toch via PB? Anders heeft hij blijkbaar de voorwaarden niet gelezen, waarin staat dat de crew zijn of haar verleden erbij mag pakken en dat ter verdediging gebruiken.

Als er inderdaad geen heldere overeenkomst uit is gekomen (bij het via PB's gevoerde gesprek), kan diegene er inderdaad nog voor besluiten het in het Crewgeschillen-forum te bespreken met zijn/haar medeleden. Echter, dan is jouw punt weer van toepassing.

Kortom, als je het niet openbaar wilt maken, voer de discussie dan per PB. Die keuze is er altijd nog.

Edit: Huh...nu staan er ineens posts voor me :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...