1974 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 (bewerkt) Tips en rates zijn welkom Bewerkt: 22 september 2009 door 1973 Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Hallo 1973, Ten eerste erg veel respect voor je werkje. Je zou eens een atelier moeten starten. Je paintwerk is erg goed. De lijntjes zijn perfect afgewerkt, de schaduw is goed vanuit eens standpunt getekend. Je hebt erg veel talent voor dit soort werkjes, maar pas dat je je tekeningen niet te saai maakt. Ja, het is raar wat is zeg, maar de enigste kleuren die je hebt gebruikt zijn grijs, wit, bruin, zwart en lichtblauw. Geen vrolijke kleuren, wat opzich wel jammer is. Verder een vet werkje, ik rate hetm dan ook voor een 9/10. Reageren
7ulian Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Damn, dit is wel een van je betere werken. De glans en verhoudingen kloppen gewoon. Ik zou misschien wat aan de achtergrond doen, het is goed dat deze niet afleid maar dit is net iets te minimaal. En misschien kan je de ogen een andere kleur geven. Voor de rest ben ik echt heel erg onder de indruk. 9 / 10 Reageren
7ulian Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 10 / 10 Kan niets anders zeggen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Jou tekeningen zijn veel van hetzelfde. Vat dit niet op als kritiek, integendeel, jou tekeningen zijn prachtig, maar als je een van jou tekeningen hebt gezien zie je heel veel aspecten terugkomen in latere tekeningen. Dit is weer een prachtwerk, maar misschien zou je in een volgende tekening wat aan je stijl kunnen werken. Reageren
Basssss Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ziet er ongelovelijk nice uit, je zou bij een tekenfilmbedrijf moeten werken. Reageren
1974 Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ziet er ongelovelijk nice uit, je zou bij een tekenfilmbedrijf moeten werken. Dat zou geweldig zijn . Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Gast, dit is echte je beste werk. Perfecte achtergrond, goed ingekleurd, mooie sterretjes en zeer goed afgewerkt. Masterclass. Reageren
Sapphire Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Normaal gesproken kraak ik dit soort tekeningen af :$ Simpelweg omdat ik niet van Evil-figuurtjes houd. Maar met deze maak je toch erg veel indruk op mij omdat deze door jou zelf gemaakt is Ik vindt hem echt super, ik zou hem zelf nooit gebruiken maar hij is zeker mooi Ik strooi nooit met hoge cijfers maar nu vindt ik dat het wel mag 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.