Jump to content

Eerste onvoldoende

Recommended Posts

Posted
Hey,

Hebben jullie je eerste onvoldoende dit jaar al binnen?

Ik wel een 3.5 :7

3,2 lolz

Posted

nog geen echte cijfers gehad, wel voor nederlands huiswerk, een 5 en een 1, wat dus een 3 is.

Posted

Ik heb dit jaar nog geen een onvoldoende gehad. Mijn laagste cijfer heb ik vandaag gehaald, voor Aardrijkskunde een 6,4. Ik ben daar redelijk blij mee, aangezien de hele klas een 3,5 of zelfs een 2 had.

Ik haal best wel goede cijfers, voor Wiskunde laatst nog een 9,1. Voor Biologie een 8,8 en een 10. Ik ben er zeer blij mee. Ik heb ook besloten dat ik dit jaar mijn best ga doen, zodat ik snel naar HAVO kan gaan!

Posted

Nop, mijn eerste cijfer een 5.8 :D

Voor een so waar ongeveer 20 (van 27) mensen een 3 of lager voor hadden :7

Ja, we cun speek vury gût inglish! :tu:

Posted

Volgens mij ben Maatschappijleer. Een paar minnetjes :puh: Dat wijf is echt niet goed in haar hoofd :puh:

Posted

ik zit op de Basisschool. ik denk natuur altijd slecht cijfer op :7 Zelfs als ik leer :duh:

Posted

nee nog niet maar we hebben pas een GS SO gehad en daar heb ik geen goed gevoel over :N

Posted

3/10 voor Wiskunde en een 4/10 terug voor Wiskunde.Ik ben het weer flink aan het verneuken..:7

Posted

Zo, net Nederlands terug gekregen. Woordenschat, had erg goed geleerd, maar hij vroeg heel moeilijke zinnen. Resultaat: 2,4/10. Drama dus. Telt gelukkig maar één keer mee en dus kan ik het ophalen. 24 leerlingen van de 29 in totaal hadden een onvoldoende.

Echt drama =P