Dago58x Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 6 Toetsen gemaakt deze week. 4 voldoendes 1 nog niet binnen maar zeker weten een voldoende, maar 1 onvoldoende(nog geen cijfer gehad) en dat is geschiedenis. Wat een k*t Rep zeg.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2009 3.1 voor Duits, rotvak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 Een 5 voor wiskunde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m.o.d Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 erhm... 3 voor wiskunde(toets, geen zin om te leren) 4 voor nederlands(geen smoes:) ) en een 6(geen onv., maar tog nie goed) voor nederlands 1 voor Wiskunde(HW niet in orde) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 nog niet gebuist dit schooljaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 Geen lage cijfers tot nu toe... Namelijk een 8 voor Engels... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 een 5 voor Frans :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 alleen goeie punten een 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 op het randje,6 voor AK want vorige keer ging de SO niet door dus ik wist niet dat hij vandaag kwam dus ik was er niet op voorbereid. wel een 9,5 voor nedelands vandaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 Een 5.2 voor wiskunde . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Nu heb ik laatst wel een onvoldoende gekregen: voor Engels een 4... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 2 keer wiskunde 2 op 5 kleine toets! en eens 0 op 10 hw niet ingedient! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 2 keer wiskunde 2 op 5 kleine toets! en eens 0 op 10 hw niet ingedient! Niet ingedient? Ik vergeet nooit om huiswerk in te leveren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Een 5.0 voor maatschappijleer, ( proefwerk! ) maar ik heb voor de rest hele beste cijfers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 3,1 voor Frans. Het was een leesvaardigheid, ben ik niet zo goed in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.