Jump to content

Eerste onvoldoende

RS-modder

Recommended Posts

Hmmm mijn start van het jaar was niet echt zo super fris. Ik heb een paar onvoldoendes gehaald. Gelukkig heb ik het gemiddelde wel weer kunnen omhoog halen met andere proefwerken en SO's e.d. Het ging slecht, maar het gaat alweer beter :)

Delen op andere websites

haha de onvoldoendes stromen nu binnen :7 3 onvoldoendes voor nederlands(een poster die ik moest maken maar ik ben niet creatief dus dat is vervelend.en voor die andere 2 had ik niet genoeg tijd :duh: )

5, 4.6 en een 4.8)

Delen op andere websites

Ik ben het jaar echt fantastisch begonnen. Allemaal 9's en nu heb ik ook eindelijk mijn ouders weten overhalen om een nieuwe computer voor mij te kopen. :puh: Maar daar ging het me niet alleen om, ik wil gewoon hoge cijfers en m'n best doen.

Wat ik wel vernaait vind (offtopic) is dat ik maar een half uur hoef te leren (en dan een 9+ haal) waarbij anderen 3x zo lang leren en tevreden moeten zijn met een 6je. :D

Delen op andere websites

Ik ben het jaar echt fantastisch begonnen. Allemaal 9's en nu heb ik ook eindelijk mijn ouders weten overhalen om een nieuwe computer voor mij te kopen. :puh: Maar daar ging het me niet alleen om, ik wil gewoon hoge cijfers en m'n best doen.

Wat ik wel vernaait vind (offtopic) is dat ik maar een half uur hoef te leren (en dan een 9+ haal) waarbij anderen 3x zo lang leren en tevreden moeten zijn met een 6je. :D

waarom vind je dat vernaait dan?mij hoor je niet klagen als ik dat heb :7

Delen op andere websites

Mijn onvoldoende was van 5 week geleden een 4 op Engels, terwijl dat een van mijn sterkste vakken is en ik er goed voor had geleerd :7 . Hij telde niet zwaar mee en ik heb het cijfer opgehaald tot een 7.5 ^_^

Verder gaat het nu echt heel goed op de HAVO, allemaal goede cijfers gehaald ;)

Delen op andere websites

• 4 weken later...

(BUMPJE)

Ik heb met Mens en Natuur de slechtste cijfers;

7,1 (redelijk)

5,5 (slechter)

5 (slechter)

4,1 (slechter)

5,3 (slechter)

5,7 (iets beter)

Gemiddeld sta ik helaas een onvoldoende... :$ De andere vakken vallen wel mee. Vooral Nederlands en Engels. :tu:

Delen op andere websites

Ik sta een 1,3 voor Duits :7 , maar da's hoger dan vorig jaar (1,2) :tu: .. Verder sta ik wel goed.. alleen Frans & Engels sta ik een 5 voor.. Verder nog geen onvoldoendes, alleen een voor scheikunde (4,9).. maar nu ook een 8,9 voor het pw.. en een 7 voor een pw.. dat telt toch 3x zo zwaar :cya:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...