Rinaldootje Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 Nope dit jaar nog geen onvoldoendes Zelfs bij een proef-Examen Engels een 9.8 Me laatste onvoldoende was 3 jaar terug voor frans (Me gemiddelde was een 3 XD) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJRobin Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Ja, een 5.3 voor zorg, had hele rare puntentellingen meer als de helft van de klas had een onvoldoende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik heb nog geen 1 onvoldoendoe dit jaar, ik heb ook nog maar 1 toets gehad en daar had ik een 9.7 voor waar ik ook nog van baalde ook omdat ik dacht dat ik alles goed had... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Hmmm mijn start van het jaar was niet echt zo super fris. Ik heb een paar onvoldoendes gehaald. Gelukkig heb ik het gemiddelde wel weer kunnen omhoog halen met andere proefwerken en SO's e.d. Het ging slecht, maar het gaat alweer beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2009 haha de onvoldoendes stromen nu binnen 3 onvoldoendes voor nederlands(een poster die ik moest maken maar ik ben niet creatief dus dat is vervelend.en voor die andere 2 had ik niet genoeg tijd ) 5, 4.6 en een 4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghosty Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2009 Ik ben het jaar echt fantastisch begonnen. Allemaal 9's en nu heb ik ook eindelijk mijn ouders weten overhalen om een nieuwe computer voor mij te kopen. Maar daar ging het me niet alleen om, ik wil gewoon hoge cijfers en m'n best doen. Wat ik wel vernaait vind (offtopic) is dat ik maar een half uur hoef te leren (en dan een 9+ haal) waarbij anderen 3x zo lang leren en tevreden moeten zijn met een 6je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2009 Ik ben het jaar echt fantastisch begonnen. Allemaal 9's en nu heb ik ook eindelijk mijn ouders weten overhalen om een nieuwe computer voor mij te kopen. Maar daar ging het me niet alleen om, ik wil gewoon hoge cijfers en m'n best doen. Wat ik wel vernaait vind (offtopic) is dat ik maar een half uur hoef te leren (en dan een 9+ haal) waarbij anderen 3x zo lang leren en tevreden moeten zijn met een 6je. waarom vind je dat vernaait dan?mij hoor je niet klagen als ik dat heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Wat voor niveau doe je dan Ghosty? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Heb een 4,6 voor frans, is eigenlijk al best hoog voor mijn doen De halve klas had een onvoldoende hiervoor en iedereen krijgt nu bijles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Mijn onvoldoende was van 5 week geleden een 4 op Engels, terwijl dat een van mijn sterkste vakken is en ik er goed voor had geleerd . Hij telde niet zwaar mee en ik heb het cijfer opgehaald tot een 7.5 Verder gaat het nu echt heel goed op de HAVO, allemaal goede cijfers gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Wiskunde 5,1 Heb herkanst en dnek dat ik nu wel ene dikke 8,5 heb! Verder sta ik nu gemiddeld een 8,5 (HAVO) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2009 (BUMPJE) Ik heb met Mens en Natuur de slechtste cijfers; 7,1 (redelijk) 5,5 (slechter) 5 (slechter) 4,1 (slechter) 5,3 (slechter) 5,7 (iets beter) Gemiddeld sta ik helaas een onvoldoende... :$ De andere vakken vallen wel mee. Vooral Nederlands en Engels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2009 Ik sta een 1,3 voor Duits , maar da's hoger dan vorig jaar (1,2) .. Verder sta ik wel goed.. alleen Frans & Engels sta ik een 5 voor.. Verder nog geen onvoldoendes, alleen een voor scheikunde (4,9).. maar nu ook een 8,9 voor het pw.. en een 7 voor een pw.. dat telt toch 3x zo zwaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 Wiskunde een 5, heb nu "Bijles" (Tijdens de vakken: Frans, Duits) want in die vakken ben ik best wel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2009 TRMC ( Theorie Mechanica = MT1, MT2, Materialen, Technisch Tekenen, enz... ) 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.