hensen Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 4,4 op latijn :$ wat nou, ik ben slecht in latijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 Ik wou dat ik mijn eerste onvoldoende van dit jaar nu pas binnen had, maar helaas . Ik sta voor 2 vakken 1 tekort (beide 5), Nederlands en Tekenen, voor Nederlands vind ik dat wij gewoon te veel moeten kennen (Zinsontleding, wat heb je daar aan? )en voor tekenen had ik niet bepaald een motivatie. Met tekenen had ik ook een 1 voor een zelfportret, gelukkig leek hij niet op mij, anders was het een klap in me gezicht Maar ik ga al beter, maandag als het goed is me NL opgehaald, en voor de kerstvakantie me tekenen hopelijk ook En voor wiskunde oppassen, afgerond een 5.55, op het randje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 Had dit rapport 2 keer een 5.5, één voor Duits en een voor Gym. Maar dat komt omdat ik geen zin heb om me om te kleden voor gym, en Duits is gewoon raar :S . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 Alles goed behalve dat kut wiskunde, heb daar een 2,4 repetitie voor gehaald en die leraar legt het allemaal zo snel uit... nu maak ik het dus maar met me pa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2009 Laagste tot nu toe is een 4,5 voor een mini so(word bij elkaar opgeteld en het gimdelde telt 2X) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 3.8 voor Economie, en dan zit de gast die een 3.1 had te lachen dat ik een onvoldoende had. Hij had met Engels eens een 0.8. Heb ook een 5.2 gehaald voor Maatschappijleer, maar dat kwam omdat het meisje uit mijn klas mijn boeken in haar kastje had gelegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 (bewerkt) Mijn eerste onvoldoende is een 1 voor Ns1 Bewerkt: 9 december 2009 door Snowleopard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghosty Geplaatst: 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2009 Nog geen onvoldoendes voor mij. Bij ons is het namelijk zo, dat bij sommige vakken inzet alleen al wordt beloond met een 6.0 minimaal. Gym is dus bij mij ook een 6, ik ben niet zo sportief aangelegd. En Duits sta ik op het moment, naar beneden afgerond, een 9 voor. Zou wel gaaf zijn als ik daar 10 gem. voor stond, maar dan worden mijn klasgenootjes bang... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 11 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2009 (bewerkt) Nog geen onvoldoendes voor mij. Bij ons is het namelijk zo, dat bij sommige vakken inzet alleen al wordt beloond met een 6.0 minimaal. Gym is dus bij mij ook een 6, ik ben niet zo sportief aangelegd. En Duits sta ik op het moment, naar beneden afgerond, een 9 voor. Zou wel gaaf zijn als ik daar 10 gem. voor stond, maar dan worden mijn klasgenootjes bang... Vind je het gek, ik heb nu weer een onvoldoende ik weet alleen niet welke het nu is Ik sta gemiddeld een 9.8 voor Geschiedenis... Bewerkt: 11 december 2009 door Snowleopard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 best wel wat al.... eerste was een 3 ofzo voor frans. Op mn rapport sta ik nu ook 4 onvoldoendes, voor ak, wis, grieks en nederlands k geloof dat k wat beter me best moet doen..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BAD14 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik een 5.4 voor engels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Een 4,2 voor Wiskunde, ***vak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 (bewerkt) 1 op 5 voor wiskunde lol .Corneria. Bewerkt: 31 december 2009 door .Corneria. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2010 ik heb geen onvoldoendes, mijn laagste cijfer is een 6.2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2010 Al 'n heleboel :$ Vooral veel onvoldoendes voor Duits, Engels en Frans.. soms voor muziek.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.