Jump to content

Eerste onvoldoende


RS-modder

Recommended Posts

Ik wou dat ik mijn eerste onvoldoende van dit jaar nu pas binnen had, maar helaas :N.

Ik sta voor 2 vakken 1 tekort (beide 5), Nederlands en Tekenen, voor Nederlands vind ik dat wij gewoon te veel moeten kennen (Zinsontleding, wat heb je daar aan? :7)en voor tekenen had ik niet bepaald een motivatie. Met tekenen had ik ook een 1 voor een zelfportret, gelukkig leek hij niet op mij, anders was het een klap in me gezicht :7

Maar ik ga al beter, maandag als het goed is me NL opgehaald, en voor de kerstvakantie me tekenen hopelijk ook :)

En voor wiskunde oppassen, afgerond een 5.55, op het randje :7

Link to comment
Delen op andere websites

3.8 voor Economie, en dan zit de gast die een 3.1 had te lachen dat ik een onvoldoende had. Hij had met Engels eens een 0.8. :7 Heb ook een 5.2 gehaald voor Maatschappijleer, maar dat kwam omdat het meisje uit mijn klas mijn boeken in haar kastje had gelegd. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog geen onvoldoendes voor mij. Bij ons is het namelijk zo, dat bij sommige vakken inzet alleen al wordt beloond met een 6.0 minimaal. Gym is dus bij mij ook een 6, ik ben niet zo sportief aangelegd.

En Duits sta ik op het moment, naar beneden afgerond, een 9 voor. Zou wel gaaf zijn als ik daar 10 gem. voor stond, maar dan worden mijn klasgenootjes bang...

Link to comment
Delen op andere websites

Nog geen onvoldoendes voor mij. Bij ons is het namelijk zo, dat bij sommige vakken inzet alleen al wordt beloond met een 6.0 minimaal. Gym is dus bij mij ook een 6, ik ben niet zo sportief aangelegd.

En Duits sta ik op het moment, naar beneden afgerond, een 9 voor. Zou wel gaaf zijn als ik daar 10 gem. voor stond, maar dan worden mijn klasgenootjes bang...

Vind je het gek, ik heb nu weer een onvoldoende ik weet alleen niet welke het nu is

Ik sta gemiddeld een 9.8 voor Geschiedenis...

Bewerkt: door Snowleopard
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...