Jump to content

Eerste onvoldoende

RS-modder

Recommended Posts

Kan niet herinneren dat ik vorig jaar onvoldoende had dus mijn eerste onvoldoende was een 4.voor Engels daarna nog wat slechte punten, toen nam ik bijles en nu ben ik een van de betere van de klas :D

Natuurlijk heb ik nog meer onvoldoendes gehad (fr: 5.4, 5.0)

CYlas

Delen op andere websites

• 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 5 years later...

Hmm, laat me eens even diep nadenken.. Ik heb verspreid over 't gehele jaar in totaal zo'n 'slechts' tien onvoldoendes gehaald, waar het

overgrote deel in 't begin van dit schooljaar waren behaald aangezien ik weer even moest 'wennen' aan het 'normale leven'.

Op zich is dat een record als je het vergelijkt met de jaren ervoor, destijds had ongeveer vijftien à twintig onvoldoendes behaald. Daartegenover, als ik dat ga compenseren met 't voorafgaande jaar had ik meer vakken, dus ja, dat resulteert automatisch ook meer in slechtere cijfers omdat je meer moet presteren. Ach, als ik al die feiten met elkaar optel maakt het uiteindelijk niet eens zoveel meer uit.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...