Flokkert Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2010 ik heb nog steeds maar 1 onvoldoende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Ik heb al meerdere onvoldoendes. De laagste is voor Mens en Natuur; een 3,8 Valt eigenlijk wel mee. Bewerkt: 2 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 mijn eerste onvoldoende was 4 voor Latijn er zit iemand in me klas die huilt als ze 8 op tien heeft voor een vak xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 mijn eerste onvoldoende was 4 voor Latijn er zit iemand in me klas die huilt als ze 8 op tien heeft voor een vak xD Dat doe ik ook. Maar dan van blijdschap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Ik sta dacht ik nergens onvoldoende voor, maar vorig jaar wel, voor biologie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Kan niet herinneren dat ik vorig jaar onvoldoende had dus mijn eerste onvoldoende was een 4.voor Engels daarna nog wat slechte punten, toen nam ik bijles en nu ben ik een van de betere van de klas Natuurlijk heb ik nog meer onvoldoendes gehad (fr: 5.4, 5.0) CYlas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Dat is lang geleden, voor een onverwachte Wiskunde-toets: 3,2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2010 Ik weet niet meer wat me eerste onvoldoende was dit jaar. Maar ik heb voornamelijk ééntjes gehaald, voor de rest zijn het zevens of hoger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Ik heb er een stuk of 5, 4.5 en lager telt als 2 onvoldoendes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Knalhummer Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Mijn eerste dit jaar was een 2/14, ja wat wil je met onverwachte toetsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-Drace Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 de 4e week van het jaar ofzo had ik een 1 te pakken:P niet geleerd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Mij eerste was vorig jaar : een 3 voor Frans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2016 (bewerkt) Hmm, laat me eens even diep nadenken.. Ik heb verspreid over 't gehele jaar in totaal zo'n 'slechts' tien onvoldoendes gehaald, waar het overgrote deel in 't begin van dit schooljaar waren behaald aangezien ik weer even moest 'wennen' aan het 'normale leven'. Op zich is dat een record als je het vergelijkt met de jaren ervoor, destijds had ongeveer vijftien à twintig onvoldoendes behaald. Daartegenover, als ik dat ga compenseren met 't voorafgaande jaar had ik meer vakken, dus ja, dat resulteert automatisch ook meer in slechtere cijfers omdat je meer moet presteren. Ach, als ik al die feiten met elkaar optel maakt het uiteindelijk niet eens zoveel meer uit. Bewerkt: 19 april 2016 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2016 Ik houd het eigenlijk niet bij. Zolang het in het einde maar allemaal afdoende is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2016 Mijn eerste onvoldoende van dit schooljaar was voor wiskunde in september Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.