Dexist Geplaatst: 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2016 - Hoeveel toetsen heb jij gemiddeld per jaar dan? Mijn eerste onvoldoende was de allereerste toets op de middelbare , een 5 op geschiedenis... Maar omdat het de eerste toets was mochten we deze extra inhalen, toen werd het een 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2016 Eerste onvoldoende dit jaar was bedrijfseconomie. 5.1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2016 Mijn eerste onvoldoende was de allereerste toets op de middelbare Het gaat dan ook om de eerste onvoldoende van dit (school)jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 20 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2016 Mijn eerste onvoldoende was de allereerste toets op de middelbare Het gaat dan ook om de eerste onvoldoende van dit (school)jaar Ah, ik las alleen de titel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.