MaxVito Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 ik zoek autos of busjes van films van het ateam en die rode auto met die witte streep op. ik weet dat die bestaat een politie auto geel met roode en blauwe strepen op... heb gezien op youtubefilmpje. Wie kan me helpen? Grtzz Max
_Night-Men_ Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 A-Team busje topic Link naar bus
MaxVito Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2009 voor gta sa zal wel handig zijn ik heb alleen gta sa en gtaiv heb je ook die andere?
_Night-Men_ Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Oh, is ook zo Ik zal nog even verder zoeken, maar er zijn er genoeg
MaxVito Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Oh, is ook zo Ik zal nog even verder zoeken, maar er zijn er genoeg ok dankje ik zoek ook hopelijk lezen meer mensen dit ik wil ze graag kom mensen help me!
Puma Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Vragen als deze horen thuis in het "Ik zoek een mod"-topic, niet in de showroom. Vijf minuten gezocht, zo moeilijk blijkt Google niet te zijn. Video van een A-team mod. Je zou RoboCop673, de maker van de video en van de mod, een (e-mail)bericht kunnen sturen over de mod; of hij deze nog heeft, of de mod al af is etc.
MaxVito Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Vragen als deze horen thuis in het "Ik zoek een mod"-topic, niet in de showroom.Vijf minuten gezocht, zo moeilijk blijkt Google niet te zijn. Video van een A-team mod. Je zou RoboCop673, de maker van de video en van de mod, een (e-mail)bericht kunnen sturen over de mod; of hij deze nog heeft, of de mod al af is etc. ok heb mailtje gestuurd
MaxVito Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 iemand nog een auto gezien?
Beagle Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 General Lee uit Dukes of Hazard.
_Night-Men_ Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 (bewerkt) Batmobile uit Batman Tip: Kijk eens Hier of Hier. Of zoek gewoon op google naar 'Auto's uit Films' Bewerkt: 25 september 2009 door _Night-Men_
MaxVito Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 the a-team van zal ik wel willen Ford Gran Torino 1974 The Bright Red Tomato", uit Starsky & Hutch zal ik wel willen hebben en herbie
Puma Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Vragen als deze horen thuis in het "Ik zoek een mod"-topic, niet in de showroom. Ben je blind ofzo?
MaxVito Geplaatst: 26 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2009 nee maar daar heb ik al iets geplaats en op mij geven ze geen reactie
Puma Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Klopt. Denk je nu echt dat de paar mensen op dit forum die genoeg kennis hebben om voertuigen te modelen, voor jou een hele rij voertuigen gaan maken? Ik kan voor praktisch die hele groep antwoorden: Nee. Dat ze daar geen reactie geven, geeft jou nog steeds niet het recht om in verkeerde fora te posten.
Amigo48 Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 OffTopic: Omfg het is puma, kap aub met kut maps op mr.green te maken aub, geachtend M1elemann Ontopic: nice topic topicstarter
Recommended Posts