Jump to content

Is het het geld nog waard om GTA Vice City te kopen voor de PS2

Cylas

Recommended Posts

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

10

• Cylas

4

• Idol

4

• guib

3

Top Posters In This Topic

Het licht eraan.

Heb Je GTA: VC al.

Of kan je hem nog spelen.

Kijk als je GTA Vice city op de Pc hebt en je gebruikt die om niks anders te doen om te modden Maar als je dan nog de verhaallijn zonder mod's wilt spelen dan zou ik heb kopen.

En ja hij kost nu niet veel meer dus ja naar mijn mening is hij nog wel het geld waard. Alleen verwacht er niet de GTA IV geweldige graphics en gameplay van.

Delen op andere websites

als je gta san andreas al hebt zou ik zeggen jaa, als je gta san andreas niet hebt zou ik die eerst kopen als ik jou was

Ik zou het eigenlijk andersom doen hoor :7 , anders draai je de verhaallijnen door mekaar.

VC is weldegelijk zijn geld waard, heb het als eerste GTA gekocht en ben zo aan de serie vast blijven zitten.

Als je echt fan bent van GTA moet je hem kopen, anders zou ik toch wel overwegen om het aan te schaffen ;) .

Delen op andere websites

als je gta san andreas al hebt zou ik zeggen jaa, als je gta san andreas niet hebt zou ik die eerst kopen als ik jou was

Ik zou het eigenlijk andersom doen hoor :7 , anders draai je de verhaallijnen door mekaar.

VC is weldegelijk zijn geld waard, heb het als eerste GTA gekocht en ben zo aan de serie vast blijven zitten.

Als je echt fan bent van GTA moet je hem kopen, anders zou ik toch wel overwegen om het aan te schaffen ;) .

hoezo andersom doen?? gta san andreas is veel uitgebreider dus zou ik die eers kopen en daarna pas gta vice city voor je verzaameling

Delen op andere websites

hoezo andersom doen?? gta san andreas is veel uitgebreider dus zou ik die eers kopen en daarna pas gta vice city voor je verzaameling

Wel, als je VC koopt kan je je laten verassen door te variatie van SA, andersom lijkt VC tekort te schieten.

Daarbij snap je het verhaal van SA misschien wat beter als je VC eerder had, wat eigenlijk logisch is :7 .

Delen op andere websites

Vice City kost nog maar 5 euro in de budgetbakken ofzo. gewoon eruit vissen. kost geen drol en je bent er wel even mee zoet. alleen ik zelf heb nooit echt missies erin gespeelt. ik had alleen een beetje zitten klote met helikopters enzo. dat was toen die tijd erg bijzonder in GTA.

Delen op andere websites

Weet je, GTA VC moet gewoon in je GTA verzameling zitten. Het is een zeer goede GTA, een aangename sfeer, dus ook leuker om te spelen, origineel, het is de enige GTA die zich in Vice City afspeeld... en zo zijn er nog veel positieve dingen. VC is echt een plekje in je 'verzameling' waard!

(SA uiteraard ook, maar VC zeker weten ook).

Delen op andere websites

Weet je, GTA VC moet gewoon in je GTA verzameling zitten. Het is een zeer goede GTA, een aangename sfeer, dus ook leuker om te spelen, origineel, het is de enige GTA die zich in Vice City afspeeld... en zo zijn er nog veel positieve dingen. VC is echt een plekje in je 'verzameling' waard!

Vice City Stories, al aan gedacht :7 ? Maar het is waar, hij moet er gewoon bij,

want hij is eigenlijk de 2de best verkoche GTA ooit, of was het nu de beste, SA is de andere :7 .

Delen op andere websites

Vice City Stories, al aan gedacht :7 ? Maar het is waar, hij moet er gewoon bij,

want hij is eigenlijk de 2de best verkoche GTA ooit, of was het nu de beste, SA is de andere :7 .

Is dat niet IV?

Delen op andere websites

Is dat niet IV?

Bijlange niet, nu zeker nog niet ;) , ik denk toch dat het SA is en niet VC.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...