Jump to content

Is het het geld nog waard om GTA Vice City te kopen voor de PS2


Cylas

Recommended Posts

Weet je, GTA VC moet gewoon in je GTA verzameling zitten. Het is een zeer goede GTA, een aangename sfeer, dus ook leuker om te spelen, origineel, het is de enige GTA die zich in Vice City afspeeld... en zo zijn er nog veel positieve dingen. VC is echt een plekje in je 'verzameling' waard!

(SA uiteraard ook, maar VC zeker weten ook).

Vice City Stories, al aan gedacht :7 ? Maar het is waar, hij moet er gewoon bij,

want hij is eigenlijk de 2de best verkoche GTA ooit, of was het nu de beste, SA is de andere :7 .

Ow ja, die was ik even vergeten... Maar als ik kon kiezen tussen VCS of VC zou ik toch voor VC gaan.

(Ik heb nu wel al VC, dus ik zou dan wel voor VCS gaan, maar je begrijpt wel wat ik bedoel dan denk ik :puh: ).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    10

  • Cylas

    4

  • Idol

    4

  • guib

    3

Top Posters In This Topic

Ow ja, die was ik even vergeten... Maar als ik kon kiezen tussen VCS of VC zou ik toch voor VC gaan.

(Ik heb nu wel al VC, dus ik zou dan wel voor VCS gaan, maar je begrijpt wel wat ik bedoel dan denk ik :puh: ).

Ja dat s^nap ik, als je al fan bent moet je ze hebben maar als je moet kiezen pak je toch VC hoor ;) .

Daarom dat het ook mijn eerste GTA was :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City is een heel leuk spel. Ik heb hem na San Andreas gekocht en toch heb ik er heel wat uren plezier aan beleeft. De sfeer en uitstraling van het spel is heel anders dan gta III of sa. Daarom zou ik je zeker aanraden om deze nog te kopen, zeker omdat hij zo goedkoop is.

Link to comment
Delen op andere websites

dan zul je zeker spijt krijgen. over een jaar is het mischien niet eens meer verkrijgbaar. aangezien het nu 5 euro kost.

ik ben ook eeuwen lang op zoek geweest naar GTA 2. nooit kunnen vinden in de winkels. wel jammer. orgineel is leuker dan downloaden via torrents.

Bewerkt: door Idol
Link to comment
Delen op andere websites

dan zul je zeker spijt krijgen. over een jaar is het mischien niet eens meer verkrijgbaar. aangezien het nu 5 euro kost.

ik ben ook eeuwen lang op zoek geweest naar GTA 2. nooit kunnen vinden in de winkels. wel jammer. orgineel is leuker dan downloaden via torrents.

Ik zoek GTA 2 ook al lang en nt als jou het origineel, niet de download, maar ik denk dat VC

wel nog iets langer in de rekken blijft hoor ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

dan zul je zeker spijt krijgen. over een jaar is het mischien niet eens meer verkrijgbaar. aangezien het nu 5 euro kost.

ik ben ook eeuwen lang op zoek geweest naar GTA 2. nooit kunnen vinden in de winkels. wel jammer. orgineel is leuker dan downloaden via torrents.

GTA 2 kan je ook legaal downloaden via de Rockstar Games website, net als GTA 1.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou hem zeker kopen. Door GTA Vice City raakte ik verslaafd aan de GTA serie :puh:

het was dan ook m'n eerste GTA die ik kocht. GTA VCS heeft dan meer mogelijkheden enzo, maar VC heeft de beste sfeer die ik ooit in een game heb gezien. geen GTA heeft dat beter gedaan :Y

Jammer genoeg heb ik VC niet meer omdat m'n vader het schijfje doormidden heeft gebroken toen ik het té vaak speelde :(. misschien moet ik maar eens overwegen om 'm opnieuw te kopen. 2e hands ofzo bij GM lekker goedkoop :)

GTA VC zie ik wel vaak bij de rekken van de Bart Smit of bij de Gamemania. Ga daar maar eens kijken

Greetz Vice

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...