vice Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2009 Weet je, GTA VC moet gewoon in je GTA verzameling zitten. Het is een zeer goede GTA, een aangename sfeer, dus ook leuker om te spelen, origineel, het is de enige GTA die zich in Vice City afspeeld... en zo zijn er nog veel positieve dingen. VC is echt een plekje in je 'verzameling' waard!(SA uiteraard ook, maar VC zeker weten ook). Vice City Stories, al aan gedacht ? Maar het is waar, hij moet er gewoon bij, want hij is eigenlijk de 2de best verkoche GTA ooit, of was het nu de beste, SA is de andere . Ow ja, die was ik even vergeten... Maar als ik kon kiezen tussen VCS of VC zou ik toch voor VC gaan. (Ik heb nu wel al VC, dus ik zou dan wel voor VCS gaan, maar je begrijpt wel wat ik bedoel dan denk ik ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2009 Ow ja, die was ik even vergeten... Maar als ik kon kiezen tussen VCS of VC zou ik toch voor VC gaan.(Ik heb nu wel al VC, dus ik zou dan wel voor VCS gaan, maar je begrijpt wel wat ik bedoel dan denk ik ). Ja dat s^nap ik, als je al fan bent moet je ze hebben maar als je moet kiezen pak je toch VC hoor . Daarom dat het ook mijn eerste GTA was . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathPenalty Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Voor de mensen die de serie al langer spelen zal Vice City toch een speciaal deel blijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald-Duck Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Vice City is een heel leuk spel. Ik heb hem na San Andreas gekocht en toch heb ik er heel wat uren plezier aan beleeft. De sfeer en uitstraling van het spel is heel anders dan gta III of sa. Daarom zou ik je zeker aanraden om deze nog te kopen, zeker omdat hij zo goedkoop is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Vice City moet je gewoon als GTA fan in je verzameling hebben. Het spel heeft een soort sfeer wat ik weer mis in de andere GTA's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 als je het koopt. zou ik het op de pc kopen. is veel chiller. en de besturing werkt beter. vind ik athans. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 ik zeg een ding het is gta tuurlijk ga je hem kopen doe je het niet zeg ik een ding daar krijg je spijt van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) dan zul je zeker spijt krijgen. over een jaar is het mischien niet eens meer verkrijgbaar. aangezien het nu 5 euro kost. ik ben ook eeuwen lang op zoek geweest naar GTA 2. nooit kunnen vinden in de winkels. wel jammer. orgineel is leuker dan downloaden via torrents. Bewerkt: 4 oktober 2009 door Idol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 dan zul je zeker spijt krijgen. over een jaar is het mischien niet eens meer verkrijgbaar. aangezien het nu 5 euro kost.ik ben ook eeuwen lang op zoek geweest naar GTA 2. nooit kunnen vinden in de winkels. wel jammer. orgineel is leuker dan downloaden via torrents. Ik zoek GTA 2 ook al lang en nt als jou het origineel, niet de download, maar ik denk dat VC wel nog iets langer in de rekken blijft hoor . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 ik heb 'm besteld maar ik moet nog even wachten tot ie binnen is. En Gta vice city is al bijna nergens meer te koop eigenlijk allleen nog op internet CYLAS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 ik heb 'm besteld maar ik moet nog even wachten tot ie binnen is. En Gta vice city is al bijna nergens meer te koop eigenlijk allleen nog op internet CYLAS Ik zie hem toch nog heel vaak staan hoor . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 dan zul je zeker spijt krijgen. over een jaar is het mischien niet eens meer verkrijgbaar. aangezien het nu 5 euro kost.ik ben ook eeuwen lang op zoek geweest naar GTA 2. nooit kunnen vinden in de winkels. wel jammer. orgineel is leuker dan downloaden via torrents. GTA 2 kan je ook legaal downloaden via de Rockstar Games website, net als GTA 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Idol Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 ik weet. maar ik wil het orgineel op cd rom. zo'n figuur ben ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 Je kan ook downloaden , en hem dan op cd-om branden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Ik zou hem zeker kopen. Door GTA Vice City raakte ik verslaafd aan de GTA serie het was dan ook m'n eerste GTA die ik kocht. GTA VCS heeft dan meer mogelijkheden enzo, maar VC heeft de beste sfeer die ik ooit in een game heb gezien. geen GTA heeft dat beter gedaan Jammer genoeg heb ik VC niet meer omdat m'n vader het schijfje doormidden heeft gebroken toen ik het té vaak speelde . misschien moet ik maar eens overwegen om 'm opnieuw te kopen. 2e hands ofzo bij GM lekker goedkoop GTA VC zie ik wel vaak bij de rekken van de Bart Smit of bij de Gamemania. Ga daar maar eens kijken Greetz Vice Bewerkt: 6 juni 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.