guib Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 ik had gta vice city als eerste en ik was er meteen dol op, dus ik zeg kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2009 Ik heb hem nog steeds voor de ps2 (doe hem ook nooit weg) Maar als ik eerlijk ben zou ik hem zo nog een keer kopen, de sfeer is zo fantastisch! Geen enkele game heeft zo'n goeie indruk op mij achter gelaten, zelfs IV kon qua sfeer niet tippen aan Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2009 Ik denk dat het een kwestie van smaak is. Ik vond persoonlijker VCS leuker dan VC. Vooral omdat de moeilijkheidsgraad wat hoger lag dan in VC. Ik zou VCS kiezen. Maar beide zijn volwaardige GTA's en het kopen/spelen waard . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2009 Ik denk dat het een kwestie van smaak is. Ik vond persoonlijker VCS leuker dan VC. Vooral omdat de moeilijkheidsgraad wat hoger lag dan in VC. Ik zou VCS kiezen. Maar beide zijn volwaardige GTA's en het kopen/spelen waard . De TS vroeg mij om mijn mening, daarom zei ik ook ''Maar als ik eerlijk ben zou ik hem zo nog een keer kopen, de sfeer is zo fantastisch!'' Maar je hebt gelijk het is een kwestie van smaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Het is heel mooi om een spel als GTA VC ooit gekocht en gespeeld te hebben, alleen de echte ervaring van het spel heb ik altijd alleen de eerste keer, dan is het spel nieuw, bij GTA's zijn ze meestal redelijk vooruit op de rest van de spellen die op dat moment uitkomen en door het goede verhaal zijn ze enorm leuk om te spelen. Als je een oude gta later pas ga kopen, zie je de technische hoogstandjes veel minder, aangezien je nu al weer veel beter gewend bent. Daarom zou ik VC nu niet meer gaan kopen, maar het is altijd leuk om hem in je kast te hebben staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Het is heel mooi om een spel als GTA VC ooit gekocht en gespeeld te hebben, alleen de echte ervaring van het spel heb ik altijd alleen de eerste keer, dan is het spel nieuw, bij GTA's zijn ze meestal redelijk vooruit op de rest van de spellen die op dat moment uitkomen en door het goede verhaal zijn ze enorm leuk om te spelen. Als je een oude gta later pas ga kopen, zie je de technische hoogstandjes veel minder, aangezien je nu al weer veel beter gewend bent. Daarom zou ik VC nu niet meer gaan kopen, maar het is altijd leuk om hem in je kast te hebben staan. Mja als je een beetje normaal denkt dan snap je toch wel dat er toen veel minder mogelijk was als nu? Natuurlijk moet je niet vice city met IV gaan vergelijken, oftewel geen appels met peren vergelijken. Als je echt fan bent van gta dan moet je hier over heen kunnen kijken. Over een aantal jaar is IV ook stukken slechter gemaakt dan de gta die we dan hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) Het is heel mooi om een spel als GTA VC ooit gekocht en gespeeld te hebben, alleen de echte ervaring van het spel heb ik altijd alleen de eerste keer, dan is het spel nieuw, bij GTA's zijn ze meestal redelijk vooruit op de rest van de spellen die op dat moment uitkomen en door het goede verhaal zijn ze enorm leuk om te spelen. Als je een oude gta later pas ga kopen, zie je de technische hoogstandjes veel minder, aangezien je nu al weer veel beter gewend bent. Daarom zou ik VC nu niet meer gaan kopen, maar het is altijd leuk om hem in je kast te hebben staan. Mja als je een beetje normaal denkt dan snap je toch wel dat er toen veel minder mogelijk was als nu? Natuurlijk moet je niet vice city met IV gaan vergelijken, oftewel geen appels met peren vergelijken. Als je echt fan bent van gta dan moet je hier over heen kunnen kijken. Over een aantal jaar is IV ook stukken slechter gemaakt dan de gta die we dan hebben. Ja de graphics worden beter en beter hij heeft wel gelijk, maar zal er in de toekomst ook een GTA terug zijn voor de pc? En GTA VC is nu goedkoper dan als hij nieuw is zoals ieder game het is een leuke game maa te snel uitgespeeld Bewerkt: 10 oktober 2009 door 007 Harings Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Ja de graphics worden beter en beter hij heeft wel gelijk, maar zal er in de toekomst ook een GTA terug zijn voor de pc?En GTA VC is nu goedkoper dan als hij nieuw is zoals ieder game het is een leuke game maa te snel uitgespeeld Als ze niet voor de PC komen, voor welk platform dan wel , dus ja, buiten de DLC's nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2009 ik heb 'm besteld maar ik moet nog even wachten tot ie binnen is. En Gta vice city is al bijna nergens meer te koop eigenlijk allleen nog op internet CYLAS Kreeg net een bericht dat het product niet meer leverbaar is Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2009 ik heb 'm besteld maar ik moet nog even wachten tot ie binnen is. En Gta vice city is al bijna nergens meer te koop eigenlijk allleen nog op internet CYLAS Kreeg net een bericht dat het product niet meer leverbaar is Cylas Misschien moet je het dan wat verder van huis moeten zoeken? Hier is het makkelijk te verkijgen nog dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2009 Gewoon kopen! Echt een leuk spel en hij zou wel niet zo duur meer zijn nu.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik weet niet wat ik moet kiezen VCS of VC voor de ps2 beide hebben hun goede en slechte dingen (zwemmen beeld) Wat denken jullie Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik weet niet wat ik moet kiezen VCS of VC voor de ps2 beide hebben hun goede en slechte dingen (zwemmen beeld) Wat denken jullie Cylas Ik zou kiezen voor VC....en 'is het het geld waard...' Wat kost die nog tegenwoordig. Ik ben juist verslaafd aan de gta series geworden dóór VC (ieder voor zich uiteraard). Ook is de besturing voor je heli's 1000x beter dan op de pc. Persoonlijk vond ik VCS tegenvallen, heb deze gehad, ik denk voor 50% gespeeld, en vervolgens op marktplaats gezet omdat ik deze echt tegen vond vallen. Maar hey, wie ben ik, ieder heeft zn favoriet...en de mijne was VC Vooral de voice acting van Ray Liotta vond ik zeer passend! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcvie Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 Vice City kost nog maar 5 euro in de budgetbakken ofzo. gewoon eruit vissen. kost geen drol en je bent er wel even mee zoet. alleen ik zelf heb nooit echt missies erin gespeelt. ik had alleen een beetje zitten klote met helikopters enzo. dat was toen die tijd erg bijzonder in GTA. Ik heb san andreas gekocht voor 2 euro en hij is super Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
icorne Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 my maakt het nie uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.