gtagamer27 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2009 Ik vind GTA Vice City zeker waar voor je geld.Het is gewoon 1 van de leukste GTA spellen vind ik. Ik speel hem nog vaak op de PS2.Nu minder omdat ik die nieuwe heb.Maar af en toe wil ik die nog wel eens spelen de oude.Dus ik vind hem zeker waar voor je geld.Anders leen je hem eerst van een ander dan kan je zien hoe hij is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2010 Een echte GTA fan heeft (bijna) alle delen, asl het kan vanaf deel 3. GTA VC is erg leuk, veel dignen lijkt echt en je word een lijder van een gang! Trouwens hij kost nu al tussen de €10.00 tot €20.00(verschild per winkel). Dus gewoonkopen! MVG. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 Als ik jou was zou ik hem voor de PC kopen, kan je tenminste nog modden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hiphoppah Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Ik had ze voor 1 euro p.s op marktplaats gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.