Jump to content

multiplayer


stibie

Recommended Posts

werken glitches en bugs ook tijdens multiplayer

Ik persoonlijk vind dit ook onder cheaten vallen. Dus waarom zou ik je dan antwoord geven ;)

>>> Door ASPHALT: Waarom reageer je dan uberhaupt? :cab: Bovendien zijn er in VCS niet echt glitches die een groot voordeel voor je kunnen opleveren, het is immers geen FPS oid. Dus echt cheaten is het niet te noemen. Glitch use hoeft overigens niet altijd slecht te zijn. <<<

Kan je in het vervolg zelf een post aanmaken i.p.v die van mij zitten bewerken?

Nu kan ik op mijn eigen post reageren omdat jij er aan hebt gezeten!

En dat maakt ook jou fout dat ik nu een dubbelpost maak. :Y

Waarom ik er op reageer? Ik mag toch zeker wel mijn mening geven?

En dan nog glitchen kan je je voordeel ook mee doen net als cheaten. En niet alle cheats werken natuurlijk in je voordeel, net als die glitchen waar jij het over hebt.

Dus wat maakt het verschil??? :cab:

P.s Daar komt bij dat cheaten ook niet altijd slecht hoeft te zijn ;)

>>> Door ASPHALT: Jij kunt die van jezelf zeer goed bewerken, dus daar zit het probleem niet. Ik hebt het erover dat je niets aan het topic toevoegd. Er wordt niet om je mening gevraagd, er wordt gevraagd of glitches in de MP van Vice City Stories werken. Antwoord gewoon niet, als je niets hebt toe te voegen.

En daarnaast kunnen glitches ook onschuldige dingen zijn als de auto's die op hun kop hangen, of interieuren bekijken, of vervroegd naar het tweede eiland komen. Dan zie ik het probleem niet. Samen glitchen kan juist zeer leuk zijn. <<<

En precies die argumenten die jij hier noemt kun je ook gebruiken om te cheaten dus dan nog maakt het geen verschil. En volgens mij leven we hier in een vrij land dus ik mag gewoon mijn mening geven! Jammer dat dit geen vrij forum is zo te zien!

Oke laten we die 2 dames boven ons even achterwegen.

Naar mijn weten zijn er geen glitches uit de single-player modus die je ook in MP kan gebruiken om een voordeel te hebben.

Maar er zijn denk ik wel glitches die het doen. Wat ik je denk ik gewoon moet aanraden is ga op onderzoek uit. Kijk of ze het doen.

En waarom 2 dames? waar slaat dat nu weer op? Grapjuhhh.....

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Oke laten we die 2 dames boven ons even achterwegen.

Naar mijn weten zijn er geen glitches uit de single-player modus die je ook in MP kan gebruiken om een voordeel te hebben.

Maar er zijn denk ik wel glitches die het doen. Wat ik je denk ik gewoon moet aanraden is ga op onderzoek uit. Kijk of ze het doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke laten we die 2 dames boven ons even achterwegen.

Naar mijn weten zijn er geen glitches uit de single-player modus die je ook in MP kan gebruiken om een voordeel te hebben.

Maar er zijn denk ik wel glitches die het doen. Wat ik je denk ik gewoon moet aanraden is ga op onderzoek uit. Kijk of ze het doen.

Een misschien wat onzinnige tip: kijk filmpjes op YouTube!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...