Jump to content

"De perfecte date met Kate!"


paul007

Recommended Posts

Hey iedereen!

Hoe krijg ik een perfecte date met Kate? Je kunt bij "Stats" --> "Misc" kijken hoeveel "successful" of een "bad" dates je hebt gehad.

Ik heb namelijk van alles al geprobeerd:

  • Ik kom aanraden met de oranje Comet.
  • Tijdens de date heb ik allerlei kledij aan van Modo, zij reageert hier positief op.
  • Ik ben al naar een Diner geweest, gedart en gepoolt.
  • Tijdens het rijden rijd ik langzaam, zodat ze niet begint te klagen dat ik te hard ga.

Wat ik ook doe, de date wordt altijd beschouwd als een "bad" date. Iemand tips?

paul007 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Kate is het niet waard, ze nodigt je nooit uit voor een warm kopje koffie. :koffie: Dit had je kunnen weten, Packie zei dat.

Kun je dus alleen een 'perfecte date' hebben als je seks met haar hebt? Ik wist trouwens wel dat je dat niet kan met Kate. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Met Kate kan jeeigenlijk niks om deze 2 redenen.

- Op de trouw van Roman wordt Kate doodgeschoten als je voor Revenge hebt gekozen.[/font]

- Of wordt Roman doodgeschoten en wilt Kate je nooit meer zien, omdat je voor deal koos. [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Dates_%28GTA_IV%29

Hier staat wat je moet doen om een perfecte date met Kate te hebben. Niet zo moeilijk om op te zoeken he?

Gast daar heb ik al lang gekeken en als je m'n eerste post had gelezen had je dat kunnen weten. Maar ik wil gewoon een 'perfecte date' omdat dat mooier bij m'n Stats staat. Ik weet dat het een beetje mierenneukerij is, maar whatever.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon die regels naleven, dan lukt het wel. Geloof me. Gebruik precies die auto, me die kleren en dan naar een van haar favoriete spotjes gaan.

Dat heb ik dus al een aantal keer gedaan, maar het lukt maar niet. Krijg je alleen een 'perfecte' date als je seks hebt? (Ik weet dat je geen seks kunt hebben met Kate!)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Maar dit zijn richtlijnen om een succesvolle date te hebben, misschien is het met Kate niet mogelijk.

Oké. Kan de eerste date met de vrouwen van LoveMeet wel een 'perfecte' date zijn?

Kort maar krachtig Ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al geflikt! ^_^

De truc is om na de date een gokje te wagen om Kate toch te vragen of je binnen mag komen. Dat is dus waarschinlijk net dat stukje meer wat het tot een "perfecte" date maakt. Ik deed het nooit omdat ik dacht dat het haar alleen maar zou afschrikken ofzo. :duh:

Thanks iedereen!

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...