Jump to content

Snelkoppeling


Qke

Recommended Posts

Ja . Je moet gewoon een 'snelkoppeling' naar rechtsvanonder slepen . Dan staat het daar . ;)

Welkom op het forum ! En niets op jouw aan te merken ! Doe zo verder ! :tu:

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Ja . Je moet gewoon een 'snelkoppeling' naar rechtsvanonder slepen . Dan staat het daar . ;)

Welkom op het forum ! En niets op jouw aan te merken ! Doe zo verder ! :tu:

Het lukt niet bij mij. Ik tik het aan en sleep het naar rechtsvanonder. Maar er gebeurd niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja . Je moet gewoon een 'snelkoppeling' naar rechtsvanonder slepen . Dan staat het daar . ;)

Welkom op het forum ! En niets op jouw aan te merken ! Doe zo verder ! :tu:

Het lukt niet bij mij. Ik tik het aan en sleep het naar rechtsvanonder. Maar er gebeurd niets.

Ik snap niet wat je bedoelt met een snelkoppeling. Bedoel je dat blokje (of hoe je het wilt noemen) dat je aantikt zodat de game start? Die 'blokjes' kan je sowieso niet verplaatsen, tenzij je het over een flashkaart hebt, waar hier niet mag over worden gesproken. (Zie regels.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja . Je moet gewoon een 'snelkoppeling' naar rechtsvanonder slepen . Dan staat het daar . ;)

Welkom op het forum ! En niets op jouw aan te merken ! Doe zo verder ! :tu:

Het lukt niet bij mij. Ik tik het aan en sleep het naar rechtsvanonder. Maar er gebeurd niets.

Je moet het over een andere snelkoppeling heen plaatsen, want je kunt er maar drie hebben. Bijvoorbeeld je sleept een nieuwe (save) over een andere (brief). Als hij erboven hangt laat je hem los en heb je save als nieuwe snelkoppeling.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat doe ik ook. Ik tik het pictogram aan, ik sleep het ever een andere snelkoppeling, maar als ik het aantik en wil slepen verplaatst het menu.

Dat is de bedoeling, als je geplaatst hebt over het andere pictogram heen is het klaar. Het menuutje verplaatst niet hoor, probeer maar eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik ook. Je moet die knop 1-2 seconden vasthouden op zijn plaats (dus stylus/duim stil houden) zodat het icoon duidelijker wordt t.o.v. de rest. Sleep hem dan naar het icoontje rechtsonder wat je weg wil. Laat je stylus/duim dan los. Als het goed is staat hij dan rechtsonder en kan je hem bereiken via je PDA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...