Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik zou graag voor SA:MP een eigen server willen opstarten, wat komt hier zoal bij kijken? Als ik een beetje een goedkope gameserver wil hebben, wat voor kosten zitten hier dan aan verbonden? (ik weet niet met hoeveel slots ik zal beginnen?). Ik wil namelijk mijn eigen map(s) & scripts kunnen gebruiken op mijn server. Heeft iemand hier een tutorial voor en weet iemand (mensen die zelf zo'n server hebben) wat vor kosten hier bij komen kijken?

Alvast bedankt,

JerR.

Geplaatst:

Je kan hem altijd gratis bij je thuis hosten, maar dit heeft een aantal nadelen.

De meeste mensen laten hun PC niet 24/7 aan staan en het is ook nefast voor je netwerk (lees: gaat al laggen met 8 spelers).

Hier heb je een lijstje met serverhosts.

Zelf gebruik ik ServerFFS en dat komt neer op 7.50 euro per maand voor een server met 30 slots. Zeer goede support moet ik wel zeggen.

Geplaatst:

Bedankt! :tu: En is de map beter te doen met 3dsmax of sketchup, is dat een kwestie van smaak of is het echt nodig/beter om het met bijv. 3dsMax te doen?

Geplaatst:

Je kan geen custom maps maken in SA-MP, dat kan alleen in MTA (vraag me niet hoe, want dat weet ik niet).

Je kan in SA-MP alleen maps maken met de reeds bestaande objecten in SA.

Geplaatst:

Je kan wel objecten veranderen maar die zie je alleen zelf, en in samp is dat echt niet handig, puma maakt dat gewoon voor SP ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je wil dat ik Maps maak voor in je SA-MP server ga dan naar dit topic en maak een aanvraag klik HIER

Ik doe het helemaal voor niks, en ik zet het ook om tot pawno bestanden zodat je het alleen maar in je gamemode hoeft te zetten (Ook de vehicles).

Groeten,

Jasper

Bewerkt: door Ixecube
  • 3 weken later...

Als je wil dat ik Maps maak voor in je SA-MP server ga dan naar dit topic en maak een aanvraag klik HIER

Ik doe het helemaal voor niks, en ik zet het ook om tot pawno bestanden zodat je het alleen maar in je gamemode hoeft te zetten (Ook de vehicles).

Groeten,

Jasper

Maar dan is het dus nog niet mogelijk om maps in SA-MP te zetten die andere ook kunnen zien (@internet), ook niet met een VPS mogelijk? :(

http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=32210.0

Want daar staat een MTA > SA-MP converter, wat doet die dan?

Bewerkt: door jerR
  • 4 weken later...

Groeten,

Jasper

Maar dan is het dus nog niet mogelijk om maps in SA-MP te zetten die andere ook kunnen zien (@internet), ook niet met een VPS mogelijk? :(

http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=32210.0

Want daar staat een MTA > SA-MP converter, wat doet die dan?

Je kan natuurlijk objecten toevoegen in SA:MP, maar alleen al bestaande objecten, en die moet je in de server scripten.

Je kan ook je eigen objecten maken, maar alleen in de client scripten, en alleen jij ziet dat dan, en als je dan bijvoorbeeld een jump midden op de weg hebt geplaatst en je rijd er over heen dan denkt een admin dat je bunny-hop hackt hebt.

Client = 1 persoon.

Server = voor iedereen.

Bewerkt: door D-V-D-K

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...