Rickyboy30 Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 3 errors bij het compilen van de Stock zooi: public GetDistanceBetweenPlayers(playerid,playerid2) { new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2; new Float:tmpdis; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1); GetPlayerPos(playerid2,x2,y2,z2); tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2)); return floatround(tmpdis); } Ik krijg: C:\Documents and Settings\gebruiker\Bureaublad\Samp server\RickServer(1).pwn(204) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Documents and Settings\gebruiker\Bureaublad\Samp server\RickServer(1).pwn(204) : error 017: undefined symbol "playerid2" C:\Documents and Settings\gebruiker\Bureaublad\Samp server\RickServer(1).pwn(209) : error 017: undefined symbol "playerid2" C:\Documents and Settings\gebruiker\Bureaublad\Samp server\RickServer(1).pwn(215) : warning 225: unreachable code Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 3 Errors. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 EPIC FAIL: LimitGlobalChatRadius() Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 (bewerkt) EPIC FAIL: LimitGlobalChatRadius() Die had ik ook al kapot lang, maar heeft nooit gewerkt :/ EDIT: Ik probeer LimitGlobalCharRadius al 3 dagen te fixen, maar hij geeft geen errors. maar heeft ook GEEN EFFECT ingame, misschien weet iemand wat het problemo is ? Bewerkt: 5 oktober 2009 door Rickyboy30 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 heb je hem wel goed ingevuld? http://wiki.sa-mp.com/wiki/LimitGlobalChatRadius Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Hij staat hier: AddStaticVehicle(598,622.5600,-610.6351,16.6457,268.8934,0,0); // RedCountryLVPD AddStaticVehicle(409,1826.3666,-1682.7953,13.2597,0.7930,0,0); // Limo-Alhambra ShowPlayerMarkers(false); LimitGlobalChatRadius(100.0); new id; for (id = 0; id < 300; id++) { AddPlayerClass(id, 1577.2579,-2242.0542,13.5505,97.7665,50,200,0,0,0,0); } return 1; } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) haal er maar even een andere scripter bij want ik zie't nie edit goeie uitlijning Bewerkt: 6 oktober 2009 door Crusher!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 *Nog steeds Geen effect ingame. Ik begin echt **** te worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) hahaha vraag dan een andere scripter zoals ik al zei of je gaat even die 15filterscripts die je hebt nakijken Edit: Bewerkt: 6 oktober 2009 door Crusher!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Lol wtf xD Iemand had al het script voor mij gemaakt ^^ Wacht, Ik zal hier wel een topic voor maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ixecube Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 public OnPlayerText(playerid,text[]) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,i) <= MAX_DISTANCE) { // als je logs gebrukt voor chats etc.. druk dat er hier tussen... return true; } else { return false; } } } stock GetDistanceBetweenPlayers(playerid,playerid2) { new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2; new Float:tmpdis; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1); GetPlayerPos(playerid2,x2,y2,z2); tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2)); return floatround(tmpdis); } Deze script heb ik (boven) en deze error krijg ik (Onder). H:\Grand Theft Auto - San Andreas\SA-MP Server 0.2\gamemodes\NL-Roleplay.pwn(477) : error 021: symbol already defined: "OnPlayerText" H:\Grand Theft Auto - San Andreas\SA-MP Server 0.2\gamemodes\NL-Roleplay.pwn(490) : warning 209: function "OnPlayerText" should return a value H:\Grand Theft Auto - San Andreas\SA-MP Server 0.2\gamemodes\NL-Roleplay.pwn(503) : warning 203: symbol is never used: "IsNumeric" H:\Grand Theft Auto - San Andreas\SA-MP Server 0.2\gamemodes\NL-Roleplay.pwn(503) : warning 203: symbol is never used: "ReturnUser" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Weet iemand wat ik fout doe? Groeten, Jasper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) Hey Jasper, Ik gebruik dit: if (realchat) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) || IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { format(string, sizeof(string), "%s: %s", GetPlayerNameEx(playerid), text); // ProxDetector(20.0 ->>...) (change the value 20.0 to your needs, ie = ProxDetector(100.0 ->>...))- changed.. ProxDetector(100.0, playerid, string,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA); } else { if(CarWindowStatus[GetPlayerVehicleID(playerid)] == 1) { format(string, sizeof(string), "[Windows Up] %s: %s", GetPlayerNameEx(playerid), text); ProxDetector(100.0, playerid, string,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA); } else { format(string, sizeof(string), "[Windows Down] %s: %s", GetPlayerNameEx(playerid), text); ProxDetector(100.0, playerid, string,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA); } } return 0; } en dan onderaan me script: forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5); public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:posx, Float:posy, Float:posz; new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); //radi = 2.0; //Trigger Radius for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(!BigEar[i]) { GetPlayerPos(i, posx, posy, posz); tempposx = (oldposx -posx); tempposy = (oldposy -posy); tempposz = (oldposz -posz); //printf("DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f",posx,posy,posz); if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16))) { SendClientMessage(i, col1, string); } else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8))) { SendClientMessage(i, col2, string); } else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4))) { SendClientMessage(i, col3, string); } else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2))) { SendClientMessage(i, col4, string); } else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { SendClientMessage(i, col5, string); } } else { SendClientMessage(i, col1, string); } } } }//not connected return 1; } forward ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid); public ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid) { if(IsPlayerConnected(playerid)&&IsPlayerConnected(targetid)) { new Float:posx, Float:posy, Float:posz; new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); //radi = 2.0; //Trigger Radius GetPlayerPos(targetid, posx, posy, posz); tempposx = (oldposx -posx); tempposy = (oldposy -posy); tempposz = (oldposz -posz); //printf("DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f",posx,posy,posz); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } } return 0; } Bewerkt: 6 oktober 2009 door Rickyboy30 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ixecube Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Hey Jasper, Ik gebruik dit: if (realchat) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) || IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid))) { format(string, sizeof(string), "%s: %s", GetPlayerNameEx(playerid), text); // ProxDetector(20.0 ->>...) (change the value 20.0 to your needs, ie = ProxDetector(100.0 ->>...))- changed.. ProxDetector(100.0, playerid, string,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA); } else { if(CarWindowStatus[GetPlayerVehicleID(playerid)] == 1) { format(string, sizeof(string), "[Windows Up] %s: %s", GetPlayerNameEx(playerid), text); ProxDetector(100.0, playerid, string,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA); } else { format(string, sizeof(string), "[Windows Down] %s: %s", GetPlayerNameEx(playerid), text); ProxDetector(100.0, playerid, string,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA,0xE0FFFFAA); } } return 0; } en dan onderaan me script: forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5); public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:posx, Float:posy, Float:posz; new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); //radi = 2.0; //Trigger Radius for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(!BigEar[i]) { GetPlayerPos(i, posx, posy, posz); tempposx = (oldposx -posx); tempposy = (oldposy -posy); tempposz = (oldposz -posz); //printf("DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f",posx,posy,posz); if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16))) { SendClientMessage(i, col1, string); } else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8))) { SendClientMessage(i, col2, string); } else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4))) { SendClientMessage(i, col3, string); } else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2))) { SendClientMessage(i, col4, string); } else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { SendClientMessage(i, col5, string); } } else { SendClientMessage(i, col1, string); } } } }//not connected return 1; } forward ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid); public ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid) { if(IsPlayerConnected(playerid)&&IsPlayerConnected(targetid)) { new Float:posx, Float:posy, Float:posz; new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); //radi = 2.0; //Trigger Radius GetPlayerPos(targetid, posx, posy, posz); tempposx = (oldposx -posx); tempposy = (oldposy -posy); tempposz = (oldposz -posz); //printf("DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f",posx,posy,posz); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } } return 0; } Van die script snap ik dus niks van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) public OnPlayerText(playerid,text[]) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,i) <= MAX_DISTANCE) { // als je logs gebrukt voor chats etc.. druk dat er hier tussen... return true; } else { return false; } } return 1; } stock GetDistanceBetweenPlayers(playerid,playerid2) { new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2; new Float:tmpdis; GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1); GetPlayerPos(playerid2,x2,y2,z2); tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2)); return floatround(tmpdis); } NL-Roleplay.pwn(477) : error 021: symbol already defined: "OnPlayerText"Je hebt nog ergens in je script OnPlayerText staan, voeg deze samen OF verwijder die andere. NL-Roleplay.pwn(490) : warning 209: function "OnPlayerText" should return a value fixed, als je de bovenstaande code pakt. NL-Roleplay.pwn(503) : warning 203: symbol is never used: "IsNumeric" Je hebt IsNumeric toegevoegd aan je script maar je gebruikt het niet, haal ut dr gewoon uit NL-Roleplay.pwn(503) : warning 203: symbol is never used: "ReturnUser" Zelfde als dat IsNumeric gewoon er uit halen. Hopelijk is het zo duidelijk. Bewerkt: 6 oktober 2009 door Crusher!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ixecube Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik zal het morgen uitproberen Crusher!! Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik zal het morgen uitproberen Crusher!! Alvast bedankt Oke als je nog meer errorrs hebt GEWOON POSTEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.