Jump to content

Script Aanvraag Topic


Rickyboy30

Recommended Posts

Yo thanks,

En om nog even terug te komen op die dynamic script gedoe,

als ik nu bijv een command maakt die CreateObject(modelid,x,y,z,rotx,roty,rotz,styleofzo); doe, en die slaatie op in het bestandje Objects.

Hoe zorg ik erdan voor dat bij OnGameModeInIt hij dit bestandje gaat lezen, en dat hij per regel elke object eruit haalt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crusher!!

    16

  • Rickyboy30

    11

  • GTAguillaume

    9

  • 1112rutger

    8

Yo thanks,

En om nog even terug te komen op die dynamic script gedoe,

als ik nu bijv een command maakt die CreateObject(modelid,x,y,z,rotx,roty,rotz,styleofzo); doe, en die slaatie op in het bestandje Objects.

Hoe zorg ik erdan voor dat bij OnGameModeInIt hij dit bestandje gaat lezen, en dat hij per regel elke object eruit haalt?

Je kunt het best objects maken met MTA object editor, en dan met een object streamer hem in je server zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

En met pickups? Want anders moet ik voor elke faction de server restarten..?

Ik sla men pickups altijd op in een bestand met een command en als ik er genoegt hebt toegevoegd dan zet ik ze allemaal in men scriptje. :)

Bewerkt: door GTAguillaume
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Je kunt als iemand /lock doet dat hij de vehicle ID in een array opslaat en dan bij OnVehicleStreamIn kijkt of het voertuig gelockt is:

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
   for(new i;i<sizeof(lockedcars);i++)if(lockedcars[i] == vehicleid) SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,forplayerid,0,1);
  	return 1;
}

Bewerkt: door GTAguillaume
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Heeft iemand mischien een scriptje voor me dat je met [G] in de achterkant van de cargobob kan komen?

Alvast bedankt,

-David

Bedoel je dit? Storing Cars

mee, dit bedoel ik niet.

Ik bedoel dat als je achter de cargobob staat dat je er in kan zitten als passagier, niet om een auto erin te doen, het moet ook bruikbaar zijn op ALLE cargobobs.

Wrm: omdat het voor een TDM server is.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet mogelijk.

Je kan wel PlayerSpectateVehicle gebruiken, zodat het lijkt alsof ze in de Cargobob zitten, ook al is dat niet.

En als ik me niet vergis, kan je niet controleren wanneer iemand op G duwt. Daar zul je dus een andere knop voor moeten gebruiken.

Er is wel een manier voor G, Er is persies zon script als je op g druk spectate hij het voertuig dat heet Hydra Passenger

met een beetje aanpassen kan je veranderen naar cargobob?

Pastebin

Topic

Link to comment
Delen op andere websites

beter idee, wat als je als je op G drukt aan die achterkant van de cargobob dat je word geteleporteerd naar een of ander interior en als je weer G drukt dat je word geteleporteerd achter die zelfde cargobob?

Link to comment
Delen op andere websites

beter idee, wat als je als je op G drukt aan die achterkant van de cargobob dat je word geteleporteerd naar een of ander interior en als je weer G drukt dat je word geteleporteerd achter die zelfde cargobob?

Klik. Hier is een kant en klaar script daarvoor. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

In sommige servers zie je wel eens dat bij checks 0 of 1 is vervangen door willekeurige teksten.

Dus als je de stats checkt krijg je meestal dit:

Normale manier:

Drivers lic: 1

Manier die ik wil:

Drivers lic: Passed

Kortom: Hoe vervang je die getallen door tekst?

Greetz,

sean5874

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...