Jump to content

SAN ANDREAS CARTOON MOD !!!!


greyfox_ninja

Recommended Posts

Hallo mensen

-----------------------------------------------------------------------------------------------

(EDIT.... hallo allemaal. ik ben al een tijdje mijn topic niet bekeken, en heb weinig tijd om aan de mod te werken ( ben er nog wel mee bezig hoor )

Nu lees ik net alleen maar commentaar op cjs oranje gezicht op de voorkant.

En ik heb er nog zelfs bijgezet dat er verder in het topic meer en betere screens staan.

Alleen denk ik dat er veel mensen zijn die alleen de eerste screens bekijken en dan een reactie sturen.

Ik kan heel goed tegen kritiek maar dan moet wel alles bekeken zijn en nie alleen maar een deel.

Kijk op deze link om te zien hoe de poppetjes er ingame uitzien( mensen de achtergrond is nep )

http://img98.echo.cx/img98/5336/00aj.jpg

een film beoordeel je ook nie alleen op de eerste vijf minuten.

Dus ik zou zeggen bekijk het hele topic en nie alleen de eerste pagina.

Oordeel pas nadat je alles zon beetje gezien hebt want ik heb verder niets aan dat commentaar van iets wat al weer maanden oud is.Ik wil iets moois maken maar dan moet er nie alleen over de eerste 3 plaatjes geoordeeld worden.

Ik probeer het spel niet te verbeteren, ik probeer de stijl te veranderen zodat het aanvoelt alsof je een ander spel speelt en omdat het me wel een grappig idee lijkt.

speel eens een spel als ultimate spiderman of zelda op de gamecube.

dan zie je een beetje hoe het word( qua texturen dan, echt celshaden is helaas niet mogelijk )

Verder ben ik wel blij dat er nog mensen zijn die intresse hebben in de mod.

JP)

-----------------------------------------------------------------------------

( VOOR DE MOOIERE SCREENS KIJK FF HET VERDER IN DIT TOPIC )

Ik ben jp, en sommige kennen me van de vicecity celshaded mod.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=2244

Ik heb 2 dagen geprobeerd om de texturen in san andreas te veranderen, nou het lukte voor geen meter.

Maar nu is het me toch gelukt om ze te veranderen

sommige kan ik nog niet veel aan doen maar de meeste texturen kan ik verandern

zo heb ik tot nu toe de maan, de lucht, cjs gezicht lichteffecten en het water al gedaan en er moet nog HEEL ERG VEEL gebeuren wil de mod ooit afkomen.

Ik probeer hetzelfde effect als in de vicecity versie te krijgen en aangezien de texturen van san andreas VEEL beter zijn kan ik lekker mijn gang gaan.

Genoeg geklets

Ik heb hier wat screens.

Jammer genoeg lijkt cj's kop erg veel op die van aap kingkong maar hopelijk vergeven jullie me als ik zeg dat het pas mijn allereerste poging was ( testje )

Ik heb hem tenminste ingame gekregen.

specialeffect3pf.jpg

specialeffect24qp.jpg

hierkijkmaareenswatikgemaakthe.jpg

water8xf.jpg

demaan6ar.jpg

zonlicht5aw.jpg

Het zonnetje schijnt weer net ff wat anders

en de laatste

carljohnsonensmoke7nu.jpg

Zo dat waren de screens.

ik ga eens kijken of ik ook al een auto kan doen.

Zeg gerust wat je vind goed of niet goed, wat je hier zag word waarschijnlijk toch overnieuw gedaan.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden !!! JP

Bewerkt: door greyfox_ninja
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • greyfox_ninja

    20

  • corne0202

    5

  • Wauzie

    4

  • Trax

    2

Nou ik heb wat texturen gemaakt voor sanfiero.

Kan ik die er verdomme nie inzetten.

Dus ben ik maar even met cj aan het testen gegaan

Hier de oude cj

naamloos9nr.jpg

En de nieuwe ( vind hem niet scherp genoeg )

testenmaaringamenogcheckentest.jpg

Morgen probeer ik wel weer wat verder want nu ga ik slapen, ben dood op.....

JP

Link to comment
Delen op andere websites

mooi ge maakt maar doe je dat nou tog met vic city kon je nog bij skins kommen maar hier niet hoe heb je dat ge daan het is nog niet zo mooi maar het komt er wel ik wardeer je in zet de ander re die zeuren laat ze lekker zeuren waarom doen ze het niet zelf dan dan zien ze dat zij het hellen maal niet kunnen en ze merkken dat het lastig voor jou is

Link to comment
Delen op andere websites

mooi ge maakt maar doe je dat nou tog met vic city kon je nog bij skins kommen maar hier niet hoe heb je dat ge daan het is nog niet zo mooi maar het komt er wel ik wardeer je in zet de ander re die zeuren laat ze lekker zeuren waarom doen ze het niet zelf dan dan zien ze dat zij het hellen maal niet kunnen en ze merkken dat het lastig voor jou is

Link to comment
Delen op andere websites

mooi ge maakt maar doe je dat nou tog met vic city kon je nog bij skins kommen maar hier niet hoe heb je dat ge daan het is nog niet zo mooi maar het komt er wel ik wardeer je in zet de ander re die zeuren laat ze lekker zeuren waarom doen ze het niet zelf dan dan zien ze dat zij het hellen maal niet kunnen en ze merkken dat het lastig voor jou is

1 keer klikken is genoeg, wacht gewoon ff nadat je op ok drukt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...