Jump to content

SAN ANDREAS CARTOON MOD !!!!


greyfox_ninja

Recommended Posts

Kep weer wat nieuwe screens kep een beetje aan cj's lijf maar vooral hoofd liggen rommelen, en kep texturen voor de straten gemaakt,Net als in de vicecity versie alleen kan ik die straten er gewoon nie in krijgen ''streamread errors ''.

Ik ga de wolken opnieuw doen want die stikken van de bugs.

Oja iedereen, fijn dat iedereen zo eerlijk is om te zeggen wat ie denkt. ( ik lig er nie wakker van LOL )

Oja voor de mensen die willen weten hoe ik de texturen ingame heb gezet.

nou dat is voorlopig nog heel omslachtig, let op.

- Eerst open ik met het bestand Player.img ( of een andere img ) met het programma GTA:SA Ultimate editor.

- Dan exporteer ik daar een txd bestand uit die ik wil bewerken.

- die txd open ik met Delfi's txd_workshop_sanan_beta en dan rip ik wat texturen.

- die bewerk ik met photoshop.

-omdat de texturen niet werken ( bmp's) gebruik ik een tucje waardoor ze wel werken, namelijk ze openen in acdsee en dan Tronsformeren naar BMP ( jep hetzelfde )

- Nu open ik de TXD in VICETXD en vervang ik de texturen ( gebruik de namen want vicetxd laat je de texturen nie goed zien.

-Dan vervang ik in GTA:SA Ultimate editor de originele txd met bewerkte.

- EN SPELEN MAAR !!!

Ik hoop dat jullie mijn uitleg begrijpen, want dit is voorlopig de enige manier.

Ik hoop dat er nu meer texture mods komen.

als je deze methode te moeilijk vind wacht dan op de nieuwe VICETXD of een ander txd programma. dan heb je geen tientallen programmas nodig.

JP

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • greyfox_ninja

    20

  • corne0202

    5

  • Wauzie

    4

  • Trax

    2

gtasa20050613002744569oy.jpg

gtasa20050613002756605pi.jpg

gtasa20050613002814480yy.jpg

gtasa20050613003229184me.jpg

Nou dit waren ze dan, ben zelf nog nie helemaal tevreden maar ik vind het ook weer geen slecht begin.

Ik hoop dat julie eerlijke een duidelijke meningen geven, zeg gerust wat beter kan of wat jij graag zou willen zien in de mod.

JP

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er al aardig uit moet ik zeggen.

Ik heb het volste vertrouwen in je Mod, aangezien de VC Cell Shaded Mod ook erg goed gelukt was, ondanks dat het niet mijn stijl is.

Ik vind het knap dat je deze klus aanneemt, aangezien het gigantisch veel werk is.

KUTGW ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gedan wat je moest doen maar als ik nu gta sa opnieuw opstart een new game dan doet hij het niet meer.

en als ik een save game open dan weer wel maar dan is het gesicht het zelfde.

en waar kan ik deauto's vindne

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gedan wat je moest doen maar als ik nu gta sa opnieuw opstart een new game dan doet hij het niet meer.

en als ik een save game open dan weer wel maar dan is het gesicht het zelfde.

en waar kan ik deauto's vindne

Nou dat ie vast loopt komt waarschijnlijk omdat je de txd

verkeerd hebt opgeslagen.

Maar het kan ook aan dat txd programma liggen.

Gebruik daarom de delfi's nieuwe txdtool ( www.gtatools.com )

wat jij zei met die save over van dat zij gezicht dan hetzelfde is komt omdat cj uit kleine stukjes bestaat, zoals verschilende hoofd modellen, buiken, benen, kleding etc., dit hebben ze gedaan zodat cj dik gespierd enzo kan worden.

En voor elk hoofd, midden lichaam, en benenset ( allemaal van dik, dun tot gespierd ) is er een aparte txd.

dus als ik zijn gexicht verander bij het cesar kapsel en ik ik ga daarna naar de kapper om een afrokapsel te nemen dan heeft ie gewoon zijn normale gezicht.

Dus je moet voor elk kapsel ff cj's originele gezicht kopieren bewerken, en gebruik dan de bewerkte om aanpassingen te maken voor de andere hoofden ( baarden, snorren etc.

en voor de autos ga je naar het mapje models/generic en dan zie je vehicle.txd.

dat is voor de autos.

wil je ook de interieuren van de autos bewerken zoek ze dan ff op in gta3.img in de models map.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest en dsat je nu begrijpt wat ik bedoel.

En helaas moet ik mededelen dat er iets is met de gebouwen en wegen in san andreas ( waarschijnlijk omdat ze van zeer hoge kwaliteit zijn ), want als je je eigen texturen erin zet krijg je gewoon 1 grote waas waar je soms zelfs doorheen kan lopen. en dat is jammer maar hopelijk vind ik of iemand anders daar een oplossing voor.

Met de autos gaat het wel goed alleen moet ik nog wel het 1 en ander bewerken, en ik denk dat ik ook wel wat meer special effects kan veranderen.

Ik hoop dus voor de mensen die de mod interessant vinden dat ik het voor elkaar krijg net zo makkelijk als in vicecity ( die niet eens af is )

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gedan wat je moest doen maar als ik nu gta sa opnieuw opstart een new game dan doet hij het niet meer.

en als ik een save game open dan weer wel maar dan is het gesicht het zelfde.

en waar kan ik deauto's vindne

Nou dat ie vast loopt komt waarschijnlijk omdat je de txd

verkeerd hebt opgeslagen.

Maar het kan ook aan dat txd programma liggen.

Gebruik daarom de delfi's nieuwe txdtool ( www.gtatools.com )

wat jij zei met die save over van dat zij gezicht dan hetzelfde is komt omdat cj uit kleine stukjes bestaat, zoals verschilende hoofd modellen, buiken, benen, kleding etc., dit hebben ze gedaan zodat cj dik gespierd enzo kan worden.

En voor elk hoofd, midden lichaam, en benenset ( allemaal van dik, dun tot gespierd ) is er een aparte txd.

dus als ik zijn gexicht verander bij het cesar kapsel en ik ik ga daarna naar de kapper om een afrokapsel te nemen dan heeft ie gewoon zijn normale gezicht.

Dus je moet voor elk kapsel ff cj's originele gezicht kopieren bewerken, en gebruik dan de bewerkte om aanpassingen te maken voor de andere hoofden ( baarden, snorren etc.

en voor de autos ga je naar het mapje models/generic en dan zie je vehicle.txd.

dat is voor de autos.

wil je ook de interieuren van de autos bewerken zoek ze dan ff op in gta3.img in de models map.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest en dsat je nu begrijpt wat ik bedoel.

En helaas moet ik mededelen dat er iets is met de gebouwen en wegen in san andreas ( waarschijnlijk omdat ze van zeer hoge kwaliteit zijn ), want als je je eigen texturen erin zet krijg je gewoon 1 grote waas waar je soms zelfs doorheen kan lopen. en dat is jammer maar hopelijk vind ik of iemand anders daar een oplossing voor.

Met de autos gaat het wel goed alleen moet ik nog wel het 1 en ander bewerken, en ik denk dat ik ook wel wat meer special effects kan veranderen.

Ik hoop dus voor de mensen die de mod interessant vinden dat ik het voor elkaar krijg net zo makkelijk als in vicecity ( die niet eens af is )

heb je mesgien msn dan kun je me het helemaal goed uitleggen.

:unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen ik heb weer wat om te laten zien.

het zijn skins voor officer tenpenny, claude en catalina.

Allemaal zijn ze nog niet af maar ze beginnen al wel egens op te lijken.

en aangezien ik nog geen manier heb om de wegen en huizen enzo te doen, concentreer ik dus me maar op de players/peds.

Ik hoop dat jullie ze mooi vinden en ben dus ook benieuwd naar jullie mening.

hier zijn de screens..

catalina12qs.jpg

catalina27as.jpg

tenpenny18ou.jpg

tenpenny23ix.jpg

tenpenny34gl.jpg

claude19sj.jpg

claude25fg.jpg

claude34ur.jpg

claude47jq.jpg

claude51gr.jpg

Bewerkt: door greyfox_ninja
Link to comment
Delen op andere websites

claude64ny.jpg

claude76qp.jpg

ZO ik heb gezien dat er wat screes zijn waarbovenin nog een balk te zien is van een oude screen.

dat komt omdat ik de screens telkens kopieer en plak en daarna een andere naam geef.

zoals ik al zij wees zo vrij om te zeggen wat je er van vind, zou het graag horen hoe jullie erover denken.

JP

Link to comment
Delen op andere websites

Zo kep cesar ook ff wat bijgewerkt.

Kep zijn gezicht, zijn hemd en de tatoo in zin hals bijgewerkt.

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

Mensen hadden na het zien van de aller eerste screens helemaal geen vertrouwen in de mod maar ik denk dat daar nu langzamerhand wel een beetje verandering in gaat komen.

Let op hier komt Cesar

cesar17km.jpg

Zoals je ziet heeft ie nog een beetje rare armen ( originele stukken )

en moeten zijn broek en de rest van zijn kleding ook nog gedaan worden.

cesar24uy.jpg

cesar38ay.jpg

cesar42pn.jpg

Cesar in zijn lowrider

Dat waren de nieuwe screens.

Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.

Ikzelf ga weer ff verder, dus laat je mening horen.

JP

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...