Bierbuikje Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) Het spel Chinatown Wars voor de PSP komt bijna uit en er zijn nieuwe beelden gevonden (ik had ze nog niet op dit forum gezien). De beelden zijn van de website Play3.de. De volgende screens zijn op tip van Flitskikker. Ik vind het er wel grappig uitzien, maar die N.O.O.S.E. auto is echt verschrikkelijk met die spuitbus eroverheen. Sommige 3D onderdelen zien er ook wel zeer slecht uit. Bewerkt: 9 oktober 2009 door Bierbuikje Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Ziet er weeral leuk uit! Reageren
Basssss Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Effecten zien er goed uit. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Vinden jullie deze vlammen dan niet nep lijken? Reageren
fera078 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Ziet er leuk. Ik zie eigenlijk te veel pixels. Dat mochten ze van mij gerust wat sherper maken. Maar ik ga hem zeker kopen. PS: Moet het niet GTA CW (Chinatown Wars) zijn in plaats van GTA CTW? (China Town Wars) Mvg, Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 De screens zien er goed uit, maar soms toch een beetje pixelachtig. Dit is toch best jammer, want als ze dit nog mooier hadden gemaakt, had het er echt mooi uitgezien. Ook vind ik de explosie niet echt mooi. De kleuren hadden van mij nog feller en beter uitgewerkt mogen worden. Voor de rest ziet het er echt goed uit. @Hierboven: CTW wordt het vaakst gebruikt. Reageren
BigM Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Vinden jullie deze vlammen dan niet nep lijken? Dat zijn ze ook, Maar je kan zien dat ze het voor deze GTA weer hebben laten lijken als een van de aller eerste GTA's maar dan mooier. En het zou oneerlijk zijn als de PSP versie veel beter geweest zou zijn voor de DS. Want de DS kan niet de Grafics aan die een psp wel kan. Maar omdat het spel eigenlijk voor de DS ontworpen is hebben ze het erbij gelaten. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Vinden jullie deze vlammen dan niet nep lijken? Ja, ik vond de vlammen bij de andere GTA's voor de PSP al mooier als bij CTW; maar ik ga hem niet kopen... Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Zo te zien een zeer vaag spel voor de psp volgens mij kan je nog beter gtalibertycity psp versie spelen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Unique stunt jump? Dat is Unique Stunt Jump 12. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Zo te zien een zeer vaag spel voor de psp volgens mij kan je nog beter gtalibertycity psp versie spelen Precies; ik heb GTA LCS voor de PSP en GTS VCS voor de PSP! En daar ben ik heel trots op. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) WAAAAAAH IK MOET HEM HEBBEN Maarja ik ga hem ook op de release datum halen. En dat pixelachtige kan komen omdat het schermpje van de psp kleiner is dan de screens hier. Op PSP zijn ze zeker minder pixelachtig. WAAAAAH HELICOPTER Zouden we dit keer heli kunnen vliegen. En die bovenste lijkt wel op die nieuwe uit TBOGT En ziet er vet uit hoe ze het splitscreen probleem hebben opgelost. Bewerkt: 8 oktober 2009 door Rinaldootje Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) WAAAAAAH IK MOET HEM HEBBENMaarja ik ga hem ook op de release datum halen. En dat pixelachtige kan komen omdat het schermpje van de psp kleiner is dan de screens hier. Op PSP zijn ze zeker minder pixelachtig. WAAAAAH HELICOPTER Zouden we dit keer heli kunnen vliegen. En die bovenste lijkt wel op die nieuwe uit TBOGT En ziet er vet uit hoe ze het splitscreen probleem hebben opgelost. Ik denk niet dat je kunt helicopter vliegen, dat is waarschijnlijk de missie 'Slaying With Fire' van Chan Jaoming. Dan zit je er als passagier bij en moet je molotovs gooien. Bewerkt: 8 oktober 2009 door Bierbuikje Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Denkhet ook aangezien je oneindig molotovcocktails hebt. Jammer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.