Jump to content

[CTW]Nieuwe screens PSP


Bierbuikje

Recommended Posts

Chinatown wars lijkt me een heel stoer spel, maar ik ga hem niet kopen. Ik vind het het niet waard, nu je niet eens kan vliegen met een helikopter.

Ik blijf daarom lekker bij Vice City Stories :puh:

groet,

Josh

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierbuikje

    6

  • Rinaldootje

    5

  • Grand Theft Auto TOM

    5

  • Jesperkaj

    4

Een van me vrienden zegt ent dat er ook Online functie zal zijn voor Chinatown Wars. Weet iemand of dit waar is?

Niet dat als het niet waar is dat ik hm dan niet ga kopen omdat ik al vast heb staan dat ik hem op de release ga kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een van me vrienden zegt ent dat er ook Online functie zal zijn voor Chinatown Wars. Weet iemand of dit waar is?

Niet dat als het niet waar is dat ik hm dan niet ga kopen omdat ik al vast heb staan dat ik hem op de release ga kopen.

In de DS versie zit wel een online functie, als dit voor de PSP ook mogelijk is zullen ze het waarschijnlijk niet laten om het daar ook in te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Chinatown wars lijkt me een heel stoer spel, maar ik ga hem niet kopen. Ik vind het het niet waard, nu je niet eens kan vliegen met een helikopter.

Ik blijf daarom lekker bij Vice City Stories :puh:

groet,

Josh

Alleen Vice City Stories? Ik heb LCS en VCS... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een van me vrienden zegt ent dat er ook Online functie zal zijn voor Chinatown Wars. Weet iemand of dit waar is?

Niet dat als het niet waar is dat ik hm dan niet ga kopen omdat ik al vast heb staan dat ik hem op de release ga kopen.

In de DS versie zit wel een online functie, als dit voor de PSP ook mogelijk is zullen ze het waarschijnlijk niet laten om het daar ook in te doen.

Denk ook wel dat er een Online multiplayer in komt.

Of ze hebben Juist de online Mp eruitgehaald om zo weer meer ruimte te maken voor graphics en Gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Een van me vrienden zegt ent dat er ook Online functie zal zijn voor Chinatown Wars. Weet iemand of dit waar is?

Niet dat als het niet waar is dat ik hm dan niet ga kopen omdat ik al vast heb staan dat ik hem op de release ga kopen.

In de DS versie zit wel een online functie, als dit voor de PSP ook mogelijk is zullen ze het waarschijnlijk niet laten om het daar ook in te doen.

Denk ook wel dat er een Online multiplayer in komt.

Of ze hebben Juist de online Mp eruitgehaald om zo weer meer ruimte te maken voor graphics en Gameplay.

ALS er MP op zit; ga ik hem misschien alsnog kopen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit, hetzelfde zoals met de DS versie is dat je de game niet echt kan be-oordelen op de screenshots.

Als je de trailer ziet dan valt gewoon op dat het een stuk beter uitziet, de belichting spreekt mij aan, je krijgt nu echt een sfeer weer terug d.m.v het licht.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De screens zien er goed uit, maar soms toch een beetje pixelachtig. Dit is toch best jammer, want als ze dit nog mooier hadden gemaakt, had het er echt mooi uitgezien. Ook vind ik de explosie niet echt mooi. De kleuren hadden van mij nog feller en beter uitgewerkt mogen worden.

Voor de rest ziet het er echt goed uit. :tu:

@Hierboven: CTW wordt het vaakst gebruikt. ;)

Onzin, CW wordt het vaakst gebruikt, 't is ook het meest logische van de twee. 1 woord dat 2 'afkortletters' zou hebben(chinatown = CT?)? Dacht ut niet.

Mooie screens, al is die vlam nogal nep, en ik dacht daar een USJ te zien en een Mustang?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je chinatown wars op de DS al crap vind, verwacht dan niet dat het een vooruitgang op de psp zal worden. Er is (bijna) niks veranderd, t.o.v. de DS.

De gameplay blijft bijna hetzelfde en wat de meeste mensen aardig teleursteld, is dat de camera nog steeds een isometrisch-view heeft.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

De vlammen zien er op de psp echt bloedmooi uit vergeleken met de DS :Y

Als GTA en Sony fanboy (PS2 en PS3 in bezit) had ik het er zelfs voor over om een DS aan te schaffen voor deze game. Tot op heden heb ik er veel plezier van gehad. PSP heb ik dus niet maar wie weet koop ik hem er wel voor deze game. Ik zie top-down en isometrisch juist niet als minpunt. Ik heb vroeger veel lol gehad met GTA2, vooral multiplayer. Ik hoop dat er ook nog een keer console versie komt van een isometrische GTA. Op de PS3 heb ik meer mensen tegen wie ik kan spelen dan op de DS en PSP.

Juist op een nieuwe GTA als Liberty City Stories en Vice City Stories zit ik niet te wachten voor de PSP. Deze heb ik op de PS2 gespeeld en dat was leuk. Laden op de PSP duurde mij te lang (wellicht door UMD), de richting pad vond ik niet lekker en op de PS2 kon je de camera draaien met de rechter stick. Een collega zegt ook dat de muziek uitviel op de PSP als er te veel actie was.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je chinatown wars op de DS al crap vind, verwacht dan niet dat het een vooruitgang op de psp zal worden. Er is (bijna) niks veranderd, t.o.v. de DS.

De gameplay blijft bijna hetzelfde en wat de meeste mensen aardig teleursteld, is dat de camera nog steeds een isometrisch-view heeft.

Apple-Mac

Wat zoals ik al poste heel logisch is. Het spel is gemaakt voor de DS in het speciaal.

Als ze dan een versie voor een andere handheld veel beter zouden maken zou dat dus heel erg oneerlijk zijn voor de orginele DS versie. Dus zelfs voor elke screen/trailer had ik je al kunnen zeggen dat het camera beeld het zelfde zou blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...