W3sl3y Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MNC3 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III? wie hij is en man - rond de 40 - 50 jaar -itaan zo ziet hij er toch uit rol in gta3? als die daar is zat speelde die de rol van de italaanse mafia van gta3(gasten die met BMW's rond reeden) BMW--> blik op wielen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 HY ziet er zo uit ongv uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Benjamin Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik vind hem wel erg oud hoor, ik d8 dat dat zo´n jonge knaap was maar zo´n oude zak :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 K had ook wel iets beters verwacht dan zo'n oude knakker... :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik dacht dat het over CJ ging voodat hij naar SA kwam :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik vind het een goeie keuze een personage die we min of meer al kennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III? Heb je nog nooit gta 3 gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III? Heb je nog nooit gta 3 gespeeld jawel toen ie net uit was had ik hem gelijk uitgespeeld maar ik speel het al heeeel lang niet meer dus ben ik ook de meeste personages vergeten. En wat dan nog maakt het anders wat uit? Ik vraag dit niet alleen voor mezelf maar ook voor andere mensen die het ook niet weten en toch nieuwsgierig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Wie is Tony Cipriani en wat had ie voor een rol in GTA III? Heb je nog nooit gta 3 gespeeld jawel toen ie net uit was had ik hem gelijk uitgespeeld maar ik speel het al heeeel lang niet meer dus ben ik ook de meeste personages vergeten. En wat dan nog maakt het anders wat uit? Ik vraag dit niet alleen voor mezelf maar ook voor andere mensen die het ook niet weten en toch nieuwsgierig zijn. Hij was ook wel een belangrijk persoon hij heeft je naar salvatore leone gebracht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 K had ook wel iets beters verwacht dan zo'n oude knakker... :o Misschien speelt het spel zich in het verleden af als hij nog jong is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 K had ook wel iets beters verwacht dan zo'n oude knakker... :o Misschien speelt het spel zich in het verleden af als hij nog jong is. in 1998 niet echt héél lang geleden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Nou, Als ze iemand uit de Mafia familie hadden gepakt hadden ze Joey of Luigie moet pakken, maar toch geen Tony Cipriany? Jammer dat het hij word, die gast zal wel niks anders hebben dan ruzie met Triads. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Nou, Als ze iemand uit de Mafia familie hadden gepakt hadden ze Joey of Luigie moet pakken, maar toch geen Tony Cipriany?Jammer dat het hij word, die gast zal wel niks anders hebben dan ruzie met Triads. Dat denk ik niet want de problemen beginnen eigelijk pas in GTA3 maar laten we niet te hard van stapel lopen we weten nog bitter weinig van het spel Laten we nog wat afwachten tot we wat meer weten over het spel en personage Bewerkt: 19 juni 2005 door Tha Real G. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Aan de ene kant vind ik Tony wel iets hebben, maar aan de andere kant vind ik hem ook niet echt een GTA-gangster. Een oude vent die vreselijk onder de plak zit bij zijn eigen moeder, nu vraag ik je! Maar ik heb hem wel liever dan Joey, waar ik direct al een hekel aan had (mede omdat ik zijn voice actor waardeloos vind), of die gladjakker van een Luigie. Voor de rest blijven er in mijn ogen weinig bekende kandidaten over... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.